zondag 21 november 2021

Sneeuwpret

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor jullie lieve reacties op mijn vorig blogbericht. Nu de druk van de workshops van mijn schouders is hoop ik weer vaker bij jullie te komen. Want ik verwaarloos jullie schandalig! Ik maak het weer goed.

Maar vandaag begint er een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Deze keer willen we graag sneeuwpop(pen) op jullie kaart/creatie zien. Niet moeilijk toch? Ik hoop dat we dit jaar knallend uitgaan met heel veel kaarten/deelnemers!

Hieronder zie je mijn kaart. Er is bijna geen inkt aan te pas gekomen. Alleen de randjes. Dat blijf ik toch wel mooi vinden. Het dessinpapier is van StudioLight. Al een oudje van vorig jaar. Had hem nog niet gebruikt 🙊 De sneeuwvlokken heb ik een paar jaar geleden van Anne-Marie en Merit gekregen tijdens de eerste DT dag van 52 WTC.

Tijdens het typen van dit bericht (zaterdagavond na het eten) ligt er iemand heel hard te snurken op de bank. Ik zit te bedenken of ik er nog een kussen bovenop leg....jeetje! En als ik pech heb ligt Bowie er zo meteen ook nog bij. Lekker stel!

Maar vooruit met de geit, de bruine takjes zijn ook al oud en volgens mij van MD. Maar de sneeuwpop en de kerstroos zijn nieuw. Die vond ik te mooi om te laten liggen. De sneeuwpop is er eentje van Tim Holtz en bestaat maar uit 9 onderdeeltjes. en de kerstroos is van ECD (Elizabeth Craft Design) Die heeft ook gave spulletjes.

 Ik ben best tevreden over het resultaat. Heb al zo lang niet meer met alleen papier en stansjes gewerkt. Voor de verandering is dit ook weer leuk. Ik hoop heel veel kaarten voorbij te zien komen op Knutsels en Kadootjes. Als jullie HIER KLIKKEN, dan zien jullie ook de prachtige voorbeelden van onze gastdesigner Marian en mijn DT maatjes. 

Voor nu een fijne zondag! Dat wordt nagelsbijten op de bank bij de Formule 1. Daar ga ik mooi bij Diamondpainten en af en toe kijk ik wel.



19 opmerkingen:

Irene zei

Óók zónder inktjes maak je gave kaarten Monique, leuk hè die sneeuwman.. ik heb alleen wat tekst-stansen van deze TH serie gekocht.
XxIrene

Daphne zei

Dit is echt een schatje zeg!!
En de kerst roos is ook prachtig.
Mooie kaart voor en leuke challenge.
Dat snurken....... breek me de bek niet open😡😈

Angélique zei

Bij de voorbeelden op K & K moest ik even 2 keer kijken of ik het wel goed gelezen had dat deze kaart van jou is, ik had hem niet bij jou gedacht, maar hij is erg mooi, heel sfeervol.
Oef, dat gesnurk kan zo irritant zijn, ik heb er gelukkig nooit last van.
Fijne zondag, laat je nagels maar heel, die zijn handig bij het knutselen.

Martha zei

Leuke vrolijke kerstkaart Monique!
En hebbje ook nog een plekje op de bank erbij gekregen?!
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een mooie kerstkaart met deze leuke sneeuwpop. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat je iets met alleen stansjes en papier hebt gemaakt hoor.
Dat snurken herken ik.....hier helpt het als ik even hoest. Dan stopt het snurken spontaan een poosje. Misschien lukt dat bij jou ook 🤣
Groetjes van Henriët

Claudia's kaartjes zei

Helaba, knap gedaan van je. Ik vind je creatie top. de sneeuwpop is zo leuk
This is great. Well done.
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Diny zei

Wat een super leuke kaart Monique....ook zonder inktjes lukt het je heel goed om prachtige kaarten te maken.
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke sneeuwpop en prachtige kerstroos op je mooie kerstkaart Monique. Heel leuk samengesteld.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een leuke sneeuwpopkaart ook zonder ink maak je mooie kaarten!
Mijn man snurkt altijd zo hard dat de buren het volgens mij ook horen!
Groetjes Trudy

Marja zei

Supergave kaart maakte je met de leuke sneeuwpop!....dat je de kerstroos niet kon laten liggen snap ik deze is supermooi.
Groetjes Marja.

Trijntje zei

Ik vind het een prachtige kaart. Je bent het niet verleerd om met stansjes te werken… leuke sneeuwpop. Groeten Trijntje

Nelleke zei

Schitterende kaart en toch wel wat inkt gebruikt. Hier hetzelfde hoor, ik wil altijd meer dan ik kan of wil. Kijk nog even naar jou vorige post. Groet, Nelleke

Kaartenkraam zei

Mooie kaart, hij heeft een beetje een nostalgische uitstraling en daar houd ik wel van!

groetjes van Ank

Marjan zei

Leuk om af te wisselen, ik doe het ook graag! Je sneeuwmankaart is gaaf geworden en ik herken echt jouw hand hierin, hoor! Ook al is er niet veel met inkt gewerkt.

Scraptastisch zei

ENIG om weer eens een kaartje met stanswerk bij je te zien Monique en wat een gave sneeuwpop en prachtige bloem, dit gaat je ook nog steeds goed af! Sterkte met de snurkers, hihi
Liefs Gerie

Gerrina zei

Ben zelf de laatste tijd ook weer met stansjes aan de slag gegaan en het is nog steeds leuk om te doen (al teken of stempel ik er vaak wel bij). Dit is ook zo'n heerlijk warme en mooie kaart geworden! Groetjes, Gerrina

Hermien zei

Anders dan anders Monique, maar zeker ook heel mooi. Hoe is het afgelopen met de snurkers? Ik vind het knap dat Max toch nog een 2e plaats heeft binnen gehaald.

Groetjes Hermien

Ufa88kh zei

Thank you for sharing, I am very happy to know your blog. Here are some blogs I would like to send you. Please don't delete the link, hi
wordpress
ufa88kh.blogspot
youtube
ខ្លាឃ្លោកអនឡាញ

Unknown zei

When I see someone's blog, I really like it.

មាន់ជល់តាមអនឡាញ

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...