zondag 10 oktober 2021

Herfst, kom maar bij mij...

 Hallo allemaal,

genieten jullie ook zo van het mooie herfstweer? Bowie en ik wel. Lange wandelingen in de zon. Soms met regenlaarzen aan net als Hedgy op de kaart. Het is een 2-vouwen kaart geworden. Ik vind het herfstpapier steeds leuker worden. Helemaal dit setje van CraftEmotions. Ik ben nu door mijn egeltjes heen, dus moet wat nieuws verzinnen. Maar dat gaat vast goed komen.

De lieveheersbeestjes zijn stempeltjes, ook van CraftEmotions. Op de foto hieronder kun je de vouwen zien. Erachter heb ik een standertje geplakt. Anders blijft ie met geen mogelijkheid staan. De blaadjes heb jullie al eens eerder kunnen zien op een andere kaart van mij. Ook met het egeltje. De blaadjes heb ik uitgeknipt en weer op de kaart laten vallen.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart kan overhalen mee te doen aan de challenge van
Knutsels en Kadootjes. "Maak een meervouwen kaart"

Het is jullie misschien al opgevallen dat ik niet zoveel of helemaal niet reageer. Ik zit nu in het DT van Pronty én HobbyVision en moet even een balans zien te vinden. In mijn ADD hoofdje gaat dat net iets langzamer dan normaal. Eventjes geduld met me hebben, er komt een tijd dat ik het op de rit krijg.

Maak wat moois van deze dag, elke dag telt!!

Liefs Monique


 


16 opmerkingen:

Martha zei

Wat een schtti herfst kaartje Monique
Lief dt egeltje!
Heerlij enieten van alles!
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een schattig kaartje! Heel leuk papier en dat egeltje is wel heel leuk!
Reageren staat hier ook even op een lager pitje. Op zondagochtend lukt het vaak wel de rest van de week zit te vol.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Wat een leuk model!!
Jammer dat je nu geen Egel plaatjes meer hebt maar Eekhoorn, haasjes, vos, reeën, het kan allemaal voor de herfst. 😁
Ik vind de lieveheersbeestjes ook zo leuk, ze vallen goed op in deze kleur.
Succes met het vinden van je balans, komt goed!!
Het is ook steeds nog mooi weer waardoor er lekker gewandeld kan worden met Bowie, wat ook heel belangrijk is.
Het bloggen (en knutselen) komt straks helemaal goed, als de avonden langer worden.
Lieve groetjes, Daphne.

Angélique zei

Oh, wat een leuke kaart, echt herfst en ik houd van herfstkleuren en herfstsfeer. De blaadjes zijn heel mooi, het dp ook en het egeltje is erg schattig.

Scraptastisch zei

Hoi Monique,
Ik vind bloggen en knutselen al een hele toer om daar balans in te vinden, moet niet denken aan DT werk, gaat met volle agenda echt niet lukken. Maar hey...ik ben hier en vind je vouwen kaart in herfstsfeer prachtig en mijn vouwen kaart is in de maak hoor!
Succes met je balans en fijne zondag verder,
xx Gerie

Freubelmina zei

Ik zag dit schatje al op instagram voorbij komen, het is een prachtige kaart Monique xx

Marja zei

Supermooie kaart heb je met de leuke stempel gemaakt!
Reageren komt wel weer gaat ook veel tijd in je Dt-werk zitten , meende ook altijd overal te moeten reageren maar soms lukt dat gewoon niet.
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie herfstkaart met dat schattige egeltje Monique. Superleuk. Ook het model van de kaart is erg leuk bedacht en heel vrolijk dessin-papier heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Ben benieuwd waar je hierna mee komt... Deze is zo heerlijk vrolijk! Groetjes, Gerrina

GerJanneke zei

Je weet al dat ik hem super vind. Dat blokje is ook zo leuk.
En ja, die dagen met dat prachtige weer.. dat is echt genieten, zeker als je vrij bent.

Nicolette zei

Een superleuke kaart. Met dit weer is het heerlijk om buiten te lopen.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Prachtige herfstige kaart. Superleuk model en heel mooi opgemaakt. Ik zag al verschillende foto’s van je in de natuur. Heerlijk. Groeten Trijntje

Marjan zei

Onwijs leuke kaart, superleuk papier ook en die egel is zo geinig! Mooi model ook, toffe kaart!!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Gaaf Monique,

Ik heb dit papier van Johan gekregen voor mijn verjaardag.
Wat betreft je opmerking over bloggen, kies voor je zelf.
Als je zover bent zie ik je vanzelf weer reageren.

Leafs Ina xx

Angelique zei

Superleuke kaart met het schattige egeltje, dit is dan ook een supermooi pakket.Je pillowbox vind ik schitterend, dat is al een cadeautje op zich.
Wat het reageren betreft, doe wat je lukt. Mij lukt het ook vaak niet en weet dat het niet prettig voelt maar soms gaan andere dingen nu eenmaal voor.
lieve groetjes Angelique

Josje zei

Wat een super leuke kaart is dit zeg helemaal top!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...