dinsdag 28 september 2021

Mijn knutseldate met Henriët

 Hallo allemaal, 

veel later dan gepland toch mijn kadoosje die Henriët en ik samen hebben gemaakt. Zoals jullie waarschijnlijk al bij haar hebben gezien, heeft zij een mooie kerstuitvoering gemaakt. Ik zal jullie gauw de mijne laten zien. Helemaal uit mijn comfortzone maar superleuk om weer eens te doen.

En het is me gelukt om toch inkt te gebruiken hahahaha.... Het was weer een leuke en gezellige uitdaging! In oktober mag ik Henriët weer laten zweten.

Ik ga een poging doen een blogrondje te doen. Maar ik ben bekaf. Ik wilde de bedden verschonen vandaag, dat is ook wel gelukt, kom ik toch 2 kasten tegen die ook nog een opruimbeurt kregen. En dan nog 2 uur met de hond lopen.....weg energie maar wel genoten van de laatste zonnige dag, zo lijkt.

Fijne avond nog en anders een fijne dag!

Liefs Monique


16 opmerkingen:

Henriët zei

Ik blijf er naar kijken! Ik wist niet dat je met mijn papier voorraad en stansjes zo iets moois kan maken.
Je hoeft niet zo veel moeite te doen om mij te laten zweten in oktober hoor. Lukt ook zonder dat ik iets doe 🤣😂🤣
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Supermooi doosje, Monique! Al die vlinders staan er zo gaaf bij. Nu bij Henriët kijken, die hoefde dus niet uit haar comfortzone...

Freubelmina zei

Wat een supermooie creatie Monique…ik word al moe als ik alleen jouw verhaal al lees 😄

Margreet zei

Supermooi, Monique.
Van al jouw bezigheden mag een mens wel moe worden hoor!
xxx Margreet

Angélique zei

O wauw! Daar hoeft niet eens een cadeautje in om een cadeautje te zijn, wat een prachtige creatie! Ik heb de meeste van deze materialen ook, zeker dat papier, maar ik zou dit niet kunnen bedenken.

Martha zei

Wat een mooie vlindercreatie, Monique
Mooi zoals je er diepte in hebt gekregen met de inktjes!
Prachtig resultaat!
Liefs Martha

Daphne zei

Oh wauw, prachtig!
Wat een leuk papier de achtergrond, ik ben dol op hartjes.
Het ziet er leuk uit, dit kadodoosje, dat kan je vast wel eens iemand blij mee maken met wat leuks of lekkers erin.
Veel te veel gedaan op 1 dag, maar wel genoten. Soms ga je maar door, omdat je weet dat als je stipt je dan ook inzakt.
Nu maar weer even rustig aandoen en je hebt vast heerlijk geslapen in je schone bedje😁

Marja zei

Superleuk doosje heb je gemaakt !
Ja die energie die konden daar kunnen we wel wat meer van gebruiken...hier moet ik ook echt nadenken wat ik doe anders is de energie ook al weer op voordat ik het weet...neuroloog zei me dat ik maar 3 uurtjes per dag heb dat mijn energie 100% is en dat het daarna afneemt dus je snapt wel dat is niet heel veel.
Groetjes Marja.

Gerrina zei

Lekker als je weer eens uit je comfort-zone word gegooid! En leuk zo'n date plus een heel mooi resultaat! Wij hebben ook genoten van de zon; lekker eropuit gegaan! Want vandaag is het bibberen; uch plotseling wel erg koud... Mag wel een ietsje meer worden... Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt er een prachtige cadeau-verpakking van gemaakt Monique. Mooi deze kleuren bij elkaar.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat heb je het kadoosje leuk opgepimpt. mooi zo met de vlindertjes. Heel lief. fijn n dat jullie zo leuke samen geknutseld hebben. Groeten trijntje

Trudy zei

Wat heb je mooie romantische kadoverpakking gemaakt!
Vandaag waai je weg met de hond dus wees maar blij dat je gisteren extra lang bent weg geweest!
Groetjes Trudy

Marjan zei

Leuk om eens wat naders te doen dan je meestal doet, al is het een uitdaging. Het cadeau doosje is prachtig geworden in deze tinten, die heel mooi combineren!
Poeh ... jouw dag klinkt zeker als vermoeiend!!

Crealientje zei

Mooi kado doosje!
Prachtige aankleding.
Ja,opruimen is een ding.
Één maal gedaan geeft wel een goed gevoel vind ik.
Nu bijkomen 🙂,liefs Crealientje.

Ratana zei

Hi, I really enjoyed reading your post, and hope to read more. thank you so much for sharing this informative blog.
របៀបលេងកាស៊ីណូអនឡាញ

Anoniem zei

Video Games (Hacks) - YouTube, Inc.
Video Games (Hacks) · Home · Video Games (Hacks) · News & Highlights · Videos. © 2018 YouTube. All Rights Reserved. Videos for this site youtube mp3 are

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...