zondag 17 januari 2021

Reminder met een C

 Hallo allemaal,

vandaag alweer de reminder bij Knutsels en Kadootjes. Iets met een C op je kaart. De vorige keer had ik citroenen en nu ben ik voor cirkels gegaan. Voor mijn doen een snelle en makelijke kaart. Valt ook niet zoveel over te zeggen. We hebben al heel veel mooie inzendingen. Maar er kunnen natuurlijk nog meer bij. Als je dan ook maar kunt linken 😇 Dankzij Diny kwamen we erachter dat de link was gestopt omdat het totaal was bereikt. Het zou ook eens een keer goed gaan. Inlinkz en ik zijn geen BFF's 😂 Maar als het goed is kunnen jullie je kaart weer plaatsen.



Net als je denkt dat het lekker rustig is komen de kinderen los.... Kevin en Triscilla hebben hun droomhuis gevonden en moesten hulp hebben en nu maar afwachten of alles rond kan komen en of ze genoeg hebben geboden. Ik weet nog toen wij een huis kochten, ging er altijd wat van de vraagprijs af. Maar tegenwoordig gaat er bijna 20.000 euro bij op en zijn er gewoon wachtlijsten.

 Laura heeft 30 december een ongeluk gehad met haar auto. Gelukkig alleen maar blikschade maar de schrik zat er goed in. En de auto was economisch naar z'n grootje. Mede doordat de airbag in haar stoel uit was gegaan. Dat schijnt kapitalen te kosten. En ze heeft 4 dagen een fluit in haar oren gehad. Is gelukkig ook weg. Maar hier zonder auto, is niet echt handig. Gelukkig heeft mams ook nog een autootje en hebben we dat kunnen oplossen. Maar gistermiddag is ze samen met pap auto's wezen kijken en hebben ze een mooi autootje kunnen vinden voor een zacht prijsje. Want ook Laura kreeg afgelopen vrijdag een huurhuis aangeboden en daar zijn we ook druk mee. 
Dus rust in huize Eding......misschien als Laura ook haar eigen plekje heeft. En dan ga ik dat waarschijnlijk nog missen ook.....het is ook nooit goed hè?😂🤣

Ik gun het ze allemaal van harte, het hoort bij het leven. En dat is maar goed ook. Life goes on!

Vanmiddag ga ik lekker weer aan de freubel. Gisteren ging het ook lekker, ik hoop vanmiddag ook.

Je kunt hier KLIKKEN om bij de challenge van Knutsels en Kadootjes te komen. Daar kun je ook de mooie kaarten van mijn DT-maatjes zien. Je kunt nog meedoen tot en met vrijdag 29 januari 23.00 uur.

Liefs Monique


17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Je inspiratiekaart is super Monique, tja cirkels...je moet er maar opkomen.
Het is wat als de kinderen allemaal uitvliegen he, gelukkig heb je je hondje nog.
En dan die Laura met haar auto 🙈 gelukkig blikschade en zelf weer hersteld,het is toch een schok voor allemaal he?
Een fijne zondag xxxx

Irene zei

Leuke reminder, doet me aan je kerstkaart denken!
Spannende tijden voor de kids, uitvliegen hoort er bij maar is altijd even wennen (voor alle partijen!).
XxIrene

Marja zei

Hele leuke kaart Monique!
Dat is zeker stil in huis als ze allebei uitgevlogen zijn...maar went ook snel hoor. Ze komen nog vaak genoeg langs en dat is ook heel gezellig.
Groetjes Marja.

Creanita60.blogspot.nl zei

Oei dat is schrikken voor Laura en gelukkig alleen blikschade en dat is gelukkig te vervangen. En Monique het word stil in huis maar ook dat went snel hoor en ze komt vast vaak gezellig langs of net zoals hier vaak even mee eten....succes met klussen!
Leuke kaart is het geworden en de C van cirkels dat kan natuurlijk ook nog.
Groetjes Anita

Nicolette zei

Een mooie frisse kaart.
En leuk dat ze alle 2 nu een huis hebben. Succes en klussen.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Leuke kaart met al die cirkels! Fijn dat je kinderen hun eigen weg hebben gevonden. Ik begrijp dat ze in de buurt blijven, zo kunnen ze Moeders nog vaak een bezoekje brengen, en jullie hun.
Groetjes, Eri

Martha zei

Prachtige kaart Monique
De kleuren vind ik geweldig en die strip met vlinders geeft een mooi contrast
Wat een schrik voor jullie dat ongeluk ban Laura, reden om dankbaar te zijn dat het niet erger is afgelopen!
Tja met kinderen is er altijd reuring in je leven, zo gaat dat..
Maar is ook leuk en gezellig!
Fijne dag liefs Martha

!neke zei

Mooie reminder !!!!
Ik ga even denken en misschien.....
groeten Ineke

Margreet zei

Lekker vrolijk inspiratiekaartje met de cirkels.
Er gebeurt nogal wat in huize Eding. Tja, het is alleen maar goed als de kinderen uit vliegen, toch? Al is het wel fijn als ze redelijk in de buurt blijven.
xxx Margreet

Daphne zei

Even dacht ik dat je Citroen geel had gekozen, maar nee, cirkels it is🙃.
Misschien snel voor jou doen, maar het is compleet, deze kaart, het hoeft niet altijd lastig of ingewikkeld te zijn.
Sjonge, wij zitten wel eens in onrustig vaarwater maar jullie kunnen er ook wat van.
Gelukkig zijn het spannende dingen en niks engs.
Schrikken van Laura, jullie zullen wel blij zijn dat het zo goed is afgelopen!!

Henriët zei

Met deze kaart laat je zien dat een kaart met iets met de letter c helemaal niet ingewikkeld hoeft te zijn want iets met cirkels lukt iedereen toch? Nou zijn dit wel erg mooie cirkels in mooie kleuren. Perfect bij de vlinders.
Spannend in deze tijd een huis kopen. Maar ja voor een droomhuis moet je een gokje wagen!
Leuk voor Laura een eigen stekje. Daar ga je wel aan wennen hoor. Maar bij jou denk ik toch net iets anders omdat Geert vaak weg is. Maar ach....dan heeft hij weer een reden om eerder te stoppen.
Groetjes van Henriët

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige vrolijke frisse kaart Monique.

Het is in huize Eding nooit saai;)
Gelukkig alleen maar blikschade en ja zal stil worden
in huis zonder de kids.

Groetnis fan Ina

Hermien zei

Wat een hoop nieuws Monique hopelijk loopt het voor iedereen positief af. De huizenmarkt is absurd op dit moment er gaat een hoop geld bovenop de prijs niet normaal.
Je kaartje is weer prachtig.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Oh en dat wéét ik helemaal niet! Wat naar van het ongeluk van Laura. Gelukkig alleen materiele schade, maar schrikken doe je zeker. EN dan zij ook het huis uit.. Ben benieuwd hoe dat zal zijn! Natuurlijk ga je haar missen, zeker als Geert ook nog weg is. Maar inderdaad, zo gat het en dat gin je ze. En het droomhuis van Kevin en Triscilla? Wat verder weg bij moeders?? Ik ben benieuwd!
Je kaart is leuk, lekker fris en vrolijk!

Marjan zei

Goed idee, de cirkels en een leuke en zonnige kaart als resultaat!
Nou zeg, het is zeker druk bij jou!
Ja die woningmarkt ... echt niet normaal en vooral voor starters zo vervelend dit! Hopelijk krijgen ze het huis.
Fijn voor dochterlief, een huisje en een nieuw autootje! Wel eng hoor, je schrikt als moeder natuurlijk ook enorm.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kaart Monique, vrolijke kleurtjes. Oh dus de huizenmarkt is bij jullie ook zo bizar, net wat je zegt, wij boden af en nu is het bij opbod. Fingers crossed dus. Gelukkig alleen blikschade maar de impact zal best groot zijn. Succes en sterkte met alle perikelen.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Ik probeerde iets anders met een c te bedenken wat ik ook daadwerkelijk als stempel had + waar ik iets leuks mee kan maken, maar ik kom echt nergens... Deze is weer een hele leuke! Groetjes, Gerrina

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...