donderdag 28 januari 2021

Hallo allemaal,

dank voor jullie lieve reacties. Ik word daar zo blij van. Dat is toch iets wat we nodig zijn in deze periode. Wat een zooi!!
Vandaag ben ik er weer met een kerstkaart want het is natuurlijk donderdag. Al moet ik zeggen dat ik wel eens in de war raak nu, nu alle afspraken zijn gecanceld. Ik hoef niet op de kalender kijken. En voor je het dan weet is januari alweer voorbij. Niet normaal!!

Ik heb deze Z-fold kaart gemaakt met het papier van de Action.  Ik vind dat zulk prachtig papier. Heb er indertijd 2 grote blokken van gekocht. De bloemen zijn van onze chinese leverancier. Heel af en toe bestel ik er nog wat. In het begin elke week. Nu als ik echt iets leuk zie. En volgens mij beginnen ze nu ook met eigen ontwerpen of beeld ik me dat in? 



Op de voor kant Merry Christmas en binnenin Hugs and Kisses for a friend. Als je de kaart in handen hebt zie je dat er echt niets meer bij op hoeft. Anders ben je al je glimmend papier kwijt.


Ik stop er weer mee. Vandaag is Geert weer naar zijn werk gereden/gevlogen. Dus weer 14 daagjes alleen met Laura. Die ook nergens heen kan want om ons heen zijn er toch steeds meer mensen die Covid-19 hebben. Ik heb genoeg kaartjes te maken en weer een nieuwe puzzel klaargelegd. Ja, en dan heb je ook nog NetFlix. Dus vervelen? Nee, dat doen we niet. 


Hou jullie taai!
Liefs Monique




 

35 opmerkingen:

Nicolette zei

Mooie kaart. Die bloem is erg mooi er op.
Hier ligt ook weer een puzzel op tafel, echt iets voor deze tijd van het jaar.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Heel mooi kaartje. Nee hoor, wij vermaken ons ook best.
Groetjes Caroline

Freubelmina zei

Een prachtig kaart Monique, herkenbaar papier...ik gebruik het ook veel!
Leuk model ook. Gelukkig vervelen we ons niet inderdaad.
Lieve groetjes xx

Eri zei

Wat een chique kaart is dit geworden met dit mooie papier. Tof model, en de ster is een echte blikvanger.
Ik heb ook geen tijd om me te vervelen;-)
Groetjes, Eri

Martha zei

Mooi stijlvol kaartje Monique!
Als Richard iets besteld in China, word ik meestal uitgenodigd om ook iets te bestellen en ik zeg geen nee, natuurlijk
En vervelen doen we ons ook niet
Fijne dag liefs Martha

Marja zei

Hele mooie kaart Monique!...mooi papier heb je gebruikt.
Hier ook weet af en toe gewoon niet welke dag het is,plan mijn kaarten in vergeet ik het niet haha. Maar vervelen doe ik me gelukkig nooit dat woord komt niet voor in mijn woordenboek.
Groetjes Marja.

Trijntje zei

Prachtige kaart. Leuk model en inderdaad mooi papier chique zoals je de kaart hebt gemaakt. Mooie bloem . Het is zeker goed dat we een hobby hebben daar kun je in deze tijd veel in kwijt... Dus vervelen is er bij ons niet bij. Gelukkig maar.. Alie ik er wel naar uit dat alles weer normaal wordt...maar we moeten nog even geduld hebben... Succes daar. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie feestelijk uitziende kerstkaart Monique. Mooi zwart met goud. Vervelen...wat is dat LOL.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Schitterend mooie kaart! Op en top een kerstkaart mede door het goud en zwarte papier, heel mooi gedaan.

Vervelen doe ik me ook niet, mijn vrijwilligerswerk gaat gewoon door ondanks de lockdown, ik ben fotograaf en hoofdredacteur van ons wijkblad en dat is altijd veel (maar leuk) werk en natuurlijk is er altijd de hobby!

groetjes van Ank

Trudy zei

Prachtige chique kaart, ik dacht eerst het zijn er 2 maar toen ik beter keek zag ik dat het er 1 was. Wat zeg je dat mooi: Wat een zooi!!
Dat is kort maar krachtig precies wat het is!
groetjes Trudy

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart Monique!
Ik heb dat papier ook.....je brengt me op een idee.
Groetjes en veel knutselplezier.....misschien samen met Laura?
Diny

Gerrina zei

Een heel mooie stijlvolle kaart!
Tja met deze hobby hoef je je ook nooit te vervelen...en gelukkig hebben we ernaast ook nog andere leuke dingen die we gewoon thuis kunnen doen...
Hier zijn we vanaf maart 2020 heel voorzichtig geweest. Het enige is, dat ik maar eens online op zoek moet naar sommige vervangende spullen voor dingen die echt helemaal op zijn.... Groetjes, Gerrina

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Monique, mooi papier gebruikt! We vervelen ons hier ook nooit, met zo'n hobby heb je altijd wel wat te doen. Heerlijk toch! Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Nancy zei

Hey Monique,

Mooie winterkaart met goud en zwart... Heel feestelijk is ze geworden!

Liefs,
Nancy

GerJanneke zei

Ha die Monique,
heel mooi kaartje is het geworden. Het heeft een sjieke uitstraling. EN ja, het is idioot hoe snel het gaat. Ik bedahct me nog dat de mensen in het zorgcentrum waar ik werk dat ook zeggen en ook weinig te doen hebben. Zou het daar aan liggen?? Als we een vollere agenda hebben dat het dan minder snel lijkt te gaan. Want het lijkt maar zo, he, want de tijd gaat net zo snel als in de Middelleeuwen bijvoorbeeld ;-)
En je gelooft het niet maar het is weer donderdag en de robot komt op een vast tijdstip volgens mij en daar zitten de donderdag en vrijdag altijd bij. Dat is nu al een half jaar bijna en ik baal er behoorlijk van. Daarom dus weer en reactie van mijn account, waarmee je dus NIET op mijn blog kunt komen. Moet je echt in de leeslijst zijn....maar je bent al geweest zag ik.

Anita van Deur zei

Wow super mooi het papier de stansen top kaartje Monique!

Marjan zei

Wat een mooi model en prachtige kaart, door de gebruikte materialen en kleuren echt chic!
Nee, vervelen doen we ons hier ook niet. Gelukkig maar, maar soms is het leven wel wat saai.

Margreet zei

Wat een mooie Z-fold kaart, Monique. Idd prachtig papier. Bij Ali heb ik al maanden niets meer besteld. Time flies when you are having fun, zeggen ze toch altijd? Ook zonder fun vliegt de tijd.
xxx Margreet

!neke zei

Prachtige stijlvolle kaart !!!!
Nee vervelen doen we niet !!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Annerieke zei

Wat een mooie kaarten Monique, door de glans zien ze er stijlvol uit. Vervelen doe ik me ook nooit, ik kom eerder tijd tekort ;-).
Groetjes, Annerieke

Annerieke zei

Leuk dat we elkaar nu volgen!

marijke zei

Een prachtig kaartje met dit mooie papier! Ik ben ook gek op dit soort papier! Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Laat januari maar snel voorbij zijn en liefst februari ook! Dan krijgen we weer voorjaar! Groetjes Marijke.

Caroline Cards zei

Met dit mooie papier heb je een prachtige kaart gemaakt. Af en toe moet ik ook goed nadenken wat voor dag het is en de tijd vliegt inderdaad! Gelukkig dat we ons niet vervelen!
groetjes, Caroline

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart is het geworden met het mooie papier.
Groetjes Anita

Jantine zei

Mooie kaarten Monique, leuke mal is dat. En heel mooi papier.
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

Heel mooi is dit kaartje Monique, zo een mooi designpapier ervoor gebruikt en ook een hele leuke van vorm...Ook hier is alles heel rustig ...Ik heb vanmiddag bij mijn beste vriendin een kaartje in haar brievenbus gestopt ze wordt vandaag 73 jaar...Het is nog niet voorgekomen dat ik haar geen lekkere knuffel heb kunnen geven, en ik kon ook niet even binnen wippen, haar zoon kwam vanavond nog bij hun op visite... en we handhaven heel streng, dan is dat akelige virus misschien zo op zijn retour.. Fijne dagen samen met Laura...
lieve groetjes Rosina

Daphne zei

Geloof me of niet, maar dit boek heb ik ook verschillende keren in mijn handen gehad, maar...... niet gekocht!
Tja en nu heb ik spijt, natuurlijk.
Leuk model kaart maakte je, het papier komt zo heel mooi uit.
Jullie vermaken je vast wel, als ik het zo lees, genoeg te doen.
Puzzelen is zo leuk en Netflix ook (alhoewel, wat kijken jullie, want ik zoek ook op Netflix maar kijk zo weinig, meestal lijkt het mij niks, dus tips wij). Daarnaast nog lekker wandelen met Bowie, voor 21 uur en genieten van je nieuwe keuken natuurlijk.

Henriët zei

Super mooie kaart! En dat mooie glimmende papier moet natuurlijk niet verstopt worden.
Ik schreef vandaag ook al op mijn blog dat ik me nog steeds niet verveel. Gelukkig maar!
Die 5 nachtjes gaan vast snel voorbij.....
Groetjes van Henriët

Angelique zei

Echt een prachtige kaart waar zeker niet meer op moet, het dp is mooi en druk genoeg van zichzelf. Heel herkenbaar dat je soms niet meer weet wat voor dag het is. In deze tijd is er minder structuur waardoor je soms in de war bent met wat voor dag we zijn. Je leest het bij meerdere dames.
Ik las nog even je stukje over de woningbezichtiging met Laura, brr groot gelijk dat ze daar haar geld niet aan uitgeeft. Ik weet nog dat ik met m'n zoon studentenkamers ging kijken, bij sommige zei hij dat hij daar nog geen hond in zou stoppen. Er is een enorm woningtekort en daar wordt misbruik van gemaakt. Nu nog even lekker genieten dat Laura bij je op de bank zit.
lieve groetjes Angelique

Nynke zei

Je kaart is prachtig! Supersjiek in deze kleuren!
Groetnis, Nynke

Wilma zei

MOOIE kerstkaart Monique.
Enneh.....vervelen.....wat is dat?
Liefs Wilma ☺☺☺

marian zei

Een prachtige kaart met al dat goud.
Groetjes van Marian.

Scraptastisch zei

Heel iets anders is dit Monique, mooie opengewerkte bloemen heb je gescoord! En ZOOI heb je goed samen gevat! Ik zat vd week met tranen in mijn ogen hart van Nederland te kijken en heb verder het nieuws maar een beetje gemeden werd nog somberder dan ik al was. Op mijn werk was verdenking van Covid 19 en heb 5 dagen in spanning gezeten...gelukkig goed afgelopen allemaal, maar toch... Hier ook steeds meer mensen die het virus oplopen, dus extra voorzichtig en aan huis gekluisterd! Maak er wat van met Laura samen!!!
xx Gerie

Colien zei

Wat een mooie kerstkaart, leuk model en top papier!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
En fijn dat we onze hobby('s) hebben, anders zou het leven er nóg anders uitzien....
grtz Colien [52WTC]

Tante Kaat zei

Prachtige kaart en wat een mooi papier ook.
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...