zaterdag 22 augustus 2020

Een middagje GerJanne

 Hallo lieve allemaal,

als het goed is hebben we het nu eindelijk een beetje koeler. Ik snak er naar. Eindelijk weer lekker in huis kunnen poetsen. Met 28 graden op de thermostaat is het gewoon niet te doen. Zelfs een kaart maken is gewoon te warm.... Maar de kaart die ik jullie nu laat zien hebben we net voor de hittegolf gemaakt, GerJanne en ik. Tijdens haar vakantie hier in de omgeving is ze lekker een middag wezen freubelen. Het was hartstikke gezellig en we hebben nog wat gemaakt ook.

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Gerie een mooie kaart met allemaal labeltjes. Die kaart hebben we gelift. En dit is mijn resultaat......

Ik heb voor mooie warme kleuren gekozen. Soms heb je een combinatie waarvan je denkt, dat lijkt niks, uiteindelijk past het allemaal mooi bij elkaar.

En dit zijn de labeltjes.....

Dank je wel Gerie voor je mooie kaart die we als voorbeeld hebben gebruikt en GerJanne bedankt voor de fijne middag die we hadden.

En iedereen bedankt voor het reageren op mijn vorige post. Ik ben er blij mee en geniet ervan.

Ik ga er weer van tussen en hoop dat ik wat rust in mijn hoofd krijg om dit weekend gezellig bij jullie te buurten.

Liefs, Monique

19 opmerkingen:

GerJanne zei

Hij is helemaal mooi geworden Monique! De kleuren zijn heel warm bij elkaar.
En gezellig was het zeker! Maar is dat het niet altijd als wij elkaar zien?????
;-)

Eri zei

Oh wat mooi deze kleurrijke labelkaart, wat gezellig om zo'n labelkaart te maken samen met Gerjanne.
Groetjes, Eri

Sarah zei

Wauw! Dit is ook prachtig! Heel tof met al die vakjes en labels. X

Elly zei

Oh de jouwe is ook prachtig geworden zeg!! Super achtergronden hebben jullie gemaakt.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Zo dan Monique, wat een geweldige creatie en wat een klus.
Knap al die mooie labels en zeker prachtige kleuren.
Ik ken jullie beide niet persoonlijk maar kan me er gewoon niks bij voorstellen dat het gezellig is geweest 🤔🤪
Fijn zulke contacten.
Hoe is het met je knappe hondje Monique?
Een fijn weekend en lieve groetjes xxx

Irene zei

Prachtige warme tinten, totaal anders dan de labels bij GerJanne en zó knap gedaan met al die inktjes!
XxIrene

Scraptastisch zei

Wat een leuke stans is dit hè! En dat ik jou voorbeeld nog eens zou zijn whaha Maar jou explosie van kleuren is echt te gek en ik ben daar nog een beetje voorzichtiger...jij durft dat zo goed! Alles past weer prachtig bij elkaar en samen met GerJanne een feestje toch!!! Gister was het nog 31 graden hier binnen en vanmorgen jippie 20 graden buiten en het koelt nu een beetje af hier tot gister steeds 30 graden geweest buiten en maar zeggen dat de hittegolf over was. Ik denk dat er vandaag wel wat uurtjes in de hobbykamer doorgebracht gaan worden! Een zwembad in de kelder dat klinkt niet goed Monique...is hopelijk snel verholpen (Je hebt er altijd werk en onkosten van)
Wens je toch een goed weekend!
xx Gerie

Daphne zei

Kom net bij GerJanne vandaan, maar jouw kaart is ook mooi zeg.
Wat een verrassende kleuren combinatie heb je gebruikt, héél mooi bij elkaar.
Leuk model!!
Ik kan goed tegen de warmte, kan ook goed de boel de boel laten.
Maar daarna des te fijn om als het afgekoeld is om eens lekker door mijn huis te gaan voor een schoonmaak ronde!

Martha zei

Zoohee Monique wat mooi, prachtige warme kleurtjes bij elkaar!
Ook het model is fantastisch!
Kom net bij GerJanne vandaan die heeft ook zoiets moois gemaakt!
Heerlijk om zo samen te knutselen!
Fijn weekend
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een mooie labelkaart Monique. Leuk dat je geïnspireerd raakte door Gerie en er zo je eigen draai aan hebt gegeven. Mooie warme kleuren voor de achtergrond en het wit geeft er een hele frisse uitstraling aan vind ik. Leuk om de stempels "naturel" te houden.
Inderdaad héérlijk dat er afkoeling aan zit te komen, misschien dat ik mijn lijf dan ook weer aan de gang krijg ^-^
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een schitterende kaart Monique.. wat gezellig samen knutselen en die kleuren van jou zijn ook prachtig. leuk model dit vierluik. . Ik zag op fb dat jullie lekker genieten met de nieuwe hond. Ik ben ook blij dat het wat koeler is.... De hobby is staat bij mij stil... ik ga nu weer lekker aan de gang. Groeten Trijntje

Margreet zei

Heel andere kleuren dan bij GerJanne. Jij gaat meer voor warme tinten. Heel mooi en alles past prachtig bij elkaar. Ook leuke stempels gebruikt!
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Prachtig zeg, wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt. En door de witte accenten spreekt het allemaal nog meer.

groetjes van Ank

Corry zei

Prachtig Monique, de kleuren ook heel mooi en dan met de witte accenten.
Ik ben ook blij dat de temperaturen wat gezakt zijn.
groetjes corry

Marja zei

Superleuke kaart Monique!..leuk met al die labeltjes.
Mooie kleuren combinatie.
Ben ook blij dat de warmte voorbij is hoop dat we het voor dit jaar gehad hebben kan er zo niet tegen.
Groetjes Marja.

Nicolette zei

Wat een prachtige creatie. Leuk met al die labels en zo mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Gerrina zei

Een gave serie labels zo! Mooi die kleuren bij elkaar en echt iets on op zo'n middag samen te maken! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Heel gaaf, wat een kleurenpracht en tof model met al die labeltjes!
grtz Colien

Epie zei

Superleuke kaartjes Monique , vrolijk van kleur
Fijne dag van Epie

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...