donderdag 28 november 2019

Week 48 bij 52 Weeks to Christmas

Hallo koffie en theedrinkers,

wat leuk om te lezen wat jullie voorkeuren zijn. Vandaag is het weer tijd voor een kerstkaart en de maandelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas. Daar wordt om een dier op je kaart gevraagd. Ik heb gekozen voor het roodborstje die op deze kaart niet echt rood is. Maar zijn omgeving wel. 

Ik heb hem groot op de pagina gezet zodat je het glitter op de vleugels kunt zien. Verder valt er niet zoveel over te vertellen. Doen jullie gezellig mee bij 52 WTC?

Ik ga vandaag naar mijn zus en waarschijnlijk nog met haar naar het ziekenhuis. Het is logistiek een beetje moeilijk in te plannen daar. Dan ga ik lekker mee. Kan ik toch iets doen.

Fijne donderdag allemaal!
Liefs Monique
Bitmoji Image


25 opmerkingen:

Elly zei

Wat een mooie kaart!
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een leukerd! Hij heeft zijn tak al versierd voor Kerst!
Fijne dag vandaag!
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt met het mooie vogeltje erop!
Groetjes Suzan

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat schattige roodborstje mooie hoed heeft ie op
groetjes ellen

Joanne kramer zei

Wauw! Wat een gave kaart!! groetjes Joanne

Eri zei

Een heel mooie kaart met die kleurige achtergrond en glitters! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Martha zei

Hoi hoi Monique
Mooi sfeervol kerstkaartje heb je gemaakt, leuk dat het vogeltje een hoed op heeft!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hoi Loetje,
je roodborstkaart is super. En inderdaad het glimmer en glitter zie je zo goed. Bij mij maakte het niet uit of ik de foto groter maakte.. Sterkte in het ZKH met wachten en zo. Maar ik zie dat je tussendoor pompoentaart hoopt te scoren, met slagroom....

Irene zei

Prachtig, écht Monique! Weet nu óók hoe Gerie en GerJanne graag koffiedrinken whaha..waar blogland al niet goed voor is 😉.
Sterkte voor jou én je zusje...zijn aktijd "geduld-uurtjes".
XxIrene

Jantine zei

Ha, ik zit inderdaad met een heerlijk kopje groene thee je blog te bekijken!
Wat een mooie kaart, Monique. En leuke afbeelding van jezelf onderaan de blog!
sterkte vandaag, maar ook een fijne dag samen met je zus.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat gezellig dat hij zijn tak ook gaat versieren hihi. Een chique roodborstje op je leuke kaart Monique, geweldige stempel.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Even goed ingezoomd en ja hoor ik zag de glitters haha. Een heel leuk kaartje weer.
Heel veel succes met je zus in het ziekenhuis!
Groetjes Caroline

Marijke zei

Wat een mooi kaartje! Mooi gedaan die achtergrond en het vogeltje komt mooi op de voorgrond uit! Groetjes Marijke.

Annerieke zei

Mooie kaart Monique, prachtige achtergrond heb je gemaakt.

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooie achtergrond!
De koffiebonen kaart van dinsdag is super!
groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Wat een vrolijke kerstkaart Monique, je witborstje springt er mooi uit zo, hihi Zo gaaf die kerstlampjes om zijn tak!
Lief dat je, je zus ondersteuning geeft vandaag Monique!!!
xx Gerie

Nicolette zei

Prachtige kaart Monique.
Groetjes Nicolette

Gerrina zei

Leuk dat je 'm net andersom hebt gemaakt hebt! Zo valt deze veel meer op. En het is weer een mooie! Groetjes, Gerrina

Daphne zei

Ik let vooral op de achtergrond, die is gaaf zeg!!
Echt helemaal jou stijl.
Ik vind de grote vogel erg mooi op deze kaart.

Angelique zei

Prachtige kaart, hele mooie stempel en een mooie achtergrond. Gave koffie-kaart met al die kleurtjes. Fijn dat je je zus toch kunt steunen door mee te gaan naar het ziekenhuis.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Wat een leuk vogeltje Monique. Je kaart is weer heel mooi fleurig en kleurig. Erg leuk gemaakt.. Groeten Ztrijntje

Kaartenkraam zei

Een echt kerstig vogeltje zo en de achtergrond is prachtig gekleurd!

groetjes van Ank

Freubelmina zei

Voor roodborstjes heb ik een zwak (wie niet) en associeer deze altijd met mijn schoonmoeder...sinds zij overleden is hebben wij elk jaar een koppeltje in de achtertuin. Zodra mijn man buiten komt laten ze zich zien en zodra ik kom dan beginnen ze te mopperen en gaan op een afstand zitten.... ik zeg dan altijd tegen mijn man: zie je wel,dat is jou moeder die tegen mij moppert hihi. Ik kon heel goed met haar hoor,ze kwam 3x per dag binnen toen ze nog ter been was.
Jouw roodborstje staat mooi te pronken op jouw mooie kaart, maar toch mis ik zn rode borstje hoor...
Sterkte met je zus. Lieve groetjes xx

Petra-loves-paper zei

mooie achtergrond gaf je dit roodborstje, groetjes Petra

Daphne zei

Deze kaart mocht ik van jou ontvangen...... in het echt is het nog mooier dan op de foto!!
Ik ben er heel erg blij mee, dank je wel.

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...