donderdag 14 november 2019

Kerst op donderdag

Hallo allemaal,

we zijn weer terug van een heerlijk en gezellig DT weekend. Jammer genoeg kon Hermien er helaas niet bij zijn maar volgend jaar maakt ze ons weekend weer compleet. Met wandelen, eten, stippen, ballonvaart en natuurlijk kaartjes maken was het een geslaagd weekend. Al moest voor mij Laura met een vriendin vrijdag mij nog achterna want ik had mijn bak met inkten en aquarelpapier thuis laten liggen. Hoe warrig kun je zijn 😂 Gelukkig houdt ze van autorijden en was het (maar) 92 km heen en 92 km terug. Peanuts😅😮Maar wel heel lief💖

 Voor deze donderdag toch een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas.
Met dit model heb ik gisteren een workshop met inkt gedaan en nu eentje met designpapier.
Het is een blok van de Action. Ik heb er een een tekstje en wat sterretjes bij uitgestanst. Meer is niet nodig.


Ik heb gezien bij 52 Weeks to Christmas, dat mijn plekje wel wordt opgevuld. Daar ben ik blij om.
Het is een superleuk team met mooie challenges. Alleen lukt het mij gewoon niet om elke donderdag een kerstkaart af te leveren. Daarom ga ik eruit en kan een ander die het wel lukt mijn plekje opvullen. Succes voor diegene die gekozen worden! Maar dat gaat vast goed komen.

Ik ga afsluiten voor vandaag en kom vanavond bij jullie langs. Hartelijk dank voor jullie reacties op mijn kaart van afgelopen zondag! 

Liefs Monique
Bitmoji Image

29 opmerkingen:

lenywim35 zei

Heel leuk geworden Monique. Wij zitten tegenwoordig bijna de gehele daag met de lamp aan. Echt donkere dagenv oor Kerstmis.
Hoe is het met jou?
Hier ietsje meer vooruitzichtehn. Duimen aar. grts leny

Annemarie en Merit zei

Wat een gaaf kaartje Monique, leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad....
liefs Annemarie en Merit

Marja zei

Superleuke kaart Monique!
Zo te lezen heb je een gezellig weekend achter de rug...lief van je dochter om je spulletjes nog te brengen.
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Je vergeet jezelf nog eens whaha...super lief van Laura!!!
Gezellige kerstkaart Monique en idd. er hoeft niet meer op er is genoeg op het leuke papier te zien!!!
xx Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een gave kaart met al die superleuke plaatjes erop blijf ernaar kijken
groetjes ellen

Eri zei

Wat een leuk modelkaart heb je met deze prachtige papiertjes gemaakt Monique! Wat leuk dat jullie zo'n fijn weekend hadden met de DT leden. En een lieve dochter die je spullen komt nabrengen!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Een heel leuk kaartje! Ik heb al gelezen dat jullie een heel gezellig weekend hebben gehad Leuk om hierop terug te kijken!

Groetjes Caroline

Annerieke zei

Het DT weekend klinkt gezellig. Mooie kaart heb je gemaakt, gaaf model is dit.

Margreet zei

Fijn dat het DT weekend zo geslaagd was. En wat zou je zonder lieve dochter moeten?
Er is genoeg te zien op jouw mooie kaart.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

prachtige kaart leuk model.

Groetjes, Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een goed idee om dat blok zo te gebruiken Monique, je hebt meteen een leuke gedecoreerde kaart. Fijn dat jullie zo genoten hebben het afgelopen weekend, leuk hoor.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Fijn dat jullie zo een gezellig weekend hebben gehad...met een gevarieerd programma zo te lezen en ook lief van je dochter om je spulletjes te brengen...
Je heb weer een prachtig kerstkaartje gemaakt Monique...super leuk modelletje en mooie plaatjes ervoor gebruikt...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi model en papier ! Leuk, dat je weekend zo geslaagd was ! Groetjes, Enny

Trijntje zei

Fijn dat jullie Zo'n gezellig team weekend hebben gehad. Gelukkig dat je dochter je spullen nog kon brengen.... je kaart is erg leuk mooi model. Groeten Trijntje

Monique zei

Wat een gave kaart Eri! Hier hou ik wel van.
Lieve groetjes, Monique

Margo zei

Wat een prachtige kerstkaart Monique, enneuh, kan ik Laura niet inhuren ? Ik heb echt een hekel aan autorijden :)
Groetjes
Margo

!neke zei

Super leuk ,lekker veel op te zien !
Groeten Ineke

Nicolette zei

Ik had bij GerJanne al gelezen dat jullie een leuk weekend hebben gehad.
Gezellig om zo bij elkaar te komen.
Mooie kaart. Jammer dat je gaat stoppen, maar soms kan je niet alles.
Groetjes Nicolette

Colien zei

Wat een leuke kaart, toffe kleuren en plaatjes en mooi modelletje!
grtz Colien

GerJanne zei

Je kaart is heel gaaf geworden! Dat Action papier wordt elk jaar mooier vind ik. Niet altijd meer van die onmogelijk grote afbeeldingen, maar ook stippeltjes, ruitjes en kleine figuurtjes...lov'it!
Ik heb nog echt nagenoten van ons weekend...wat was het weer heerlijk relaxed en relaxend! Fijn (gewoon) weekend!

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaart en mooi hoe je die afbeeldingen uit het blok hebt gebruikt!
Bedankt voor de inspiratie, want ik heb het blok ook!
groetjes, Caroline

Joanne kramer zei

Wat een gezellige kerstkaart is dit met al die vakjes en papiertjes. groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Monique
Wat fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad, geweldig lief van Laura!
De Action heeft dit jaar inderdaad prachtig dp in de blokken zitten, jij hebt daar goed gebruik van gemaakt, leuk idee trouwens!
Ik vind het een prachtige kerstkaart!
Liefs Martha

Jantine zei

Door mijn drukke en vooral lange werkdag een dagje later, maar ik kom toch gezellig nog even kijken!
Mooi model en heel gaaf papier, Monique. Erg leuke kaart.
Groetjes
Jantine

Gina zei

Heel leuk het rood met het blauw gecombineerd ! Blijft een leuk model ! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

Wat later dan anders, maar schoonpa is in het ziekenhuis, het is dus (nog) wat drukker dan gewoonlijk..
Toffe kaart Monique, ik heb het altijd erg moeilijk met dergelijke modelletjes, vind het altijd moeilijk om die mooi 'aan te kleden', maar met deze plaatjes en papiertjes is het jou supergoed gelukt!
Groetjes en fijn weekend
Nancy

Crealientje zei

Mooie kaart heb je gemaakt!
Prachtig modelletje.
Mij lukt het ook niet elke donderdag een Kerstkaart.
Deze is toch maar gelukt:)
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

Gerrina zei

Klinkt als een heerlijke tijd met mensen die snappen dat je af en toe inkt 'nodig' hebt... En zo lief van Laura dat ze de echt noodzakelijke dingen kwam brengen!
Mooi je kaart; zoveel te zien en zo'n fijne sfeer! Dan niet elke donderdag een kerstkaart, maar wel genieten als het wel gaat! Groetjes, Gerrina

Epie zei

Wat een keileuke kaart Monique , gezellig samen workshoppen
Het modelletje is ok zo gaaf , ja het lukt me wel op donderdags
Fijne dag van Epie

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...