zondag 15 september 2019

Reminder bij Knutsels en Kadootjes

Hoi, hoi,

wat ben ik blij met de deelname aan deze challenge! Al superleuke inzendingen voorbij zien komen.
Ik ben nog niet langs geweest bij de meesten maar ik hoop dat ik na dinsdag weer wat kan typen.
Dan krijg ik dry needling. Ik hoop dat dat gaat werken. Zo is het ook niks.

Het kaartje dat ik jullie laat zien heb ik voor mijn zus gemaakt. Zij was 7 september jarig. Ze heeft hem al een poosje dus en was er blij mee. Ik ook blij 😋


Een hele leuke techniek. Je kunt zelf een mal stansen met wat ponsen of cirkelstansen. Vervolgens met distressinkt de cirkels maken. De rest snappen jullie wel denk ik.

Ik stop er weer mee. Doen jullie gezellig mee? Gaan we de honderd halen? Ik hoop het.

Fijne zondag, liefs Monique
Bitmoji Image

18 opmerkingen:

Freubelmina zei

Hoi Monique,
Ik liep een heel stuk achter op je blogje maar ben nu weer bijgelezen.
Balen van je arm hopelijk snel verbetering.
Ik vind je kaartje met de vis en het zeepaardje zo lief,ben er verliefd op.
Fijne zondag gewenst en lieve groetjes, Wilma xx

Eri zei

Wat een leuk kaart heb je voor je zus gemaakt Monique. Heel mooi die achtergrond met de rondjes en de schaduw die daarbij ontstaan is.
Groetjes, Eri

Martha zei

Hoi hoi Monique
Prachtig kaartje heb je gemaakt voor je zus!
Sterkte met je arm!
Liefs Martha

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hoi Monique,

Ik loop een beetje achter zo te zien.
Wat naar dat je armen niet echt mee werken, hoop dat de dry needling
snel gaat werken zodat je minder last hebt! Betterskip.

Wat een ontzettende leuke kaartjes heb ik gemist, deze laatst voor je zus vind ik supertof. Mooi van kleur, staat veel op op maar toch rustig. Kun je me nog volgen hihi. In ieder geval ik ga het idee proberen te onthouden.

Leave groetnis Ina

Scraptastisch zei

Mooi kaartje voor je zus Monique, hele mooie kleuren....vind ik dan hè, hihi De challenge gaat goed hè?! Ik had ook nog een tweede kaartje met stiksels, maar helemaal niet gelinkt, nou ja ....zit ik dan nog steeds in de vakantiemodus, hihi
Hoop dat je resultaat hebt dinsdag...nu wel weer lang genoeg geduurd hè! Zet 'm op meid!!!
Liefs Gerie

Margreet zei

Supermooi kaartje voor je zus. Ik hoop voor je dat het dryneedling gaat helpen.
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een mooie kaart voor je zus Monique. Heel veel sterkte met de behandeling. Ik hoop dat het gauw aanslaat. Groeten Trijntje

Marja zei

Mooie kaart heb je voor je zus gemaakt!
Je achtergrond is geweldig..ga het ook is proberen.
Groetjes Marja.

Nicolette zei

Leuke kaart voor je zus. Sterkte met je arm.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Ha Monique,
leuke kaart zo met dat frame, net als je kerstkaart hieronder. Maar bedoel je dat je een mal stanst en dan door de gaten de inkt zet?
Simone heeft hem vast mooi gevonden!
Succes dinsdag met de dry needling. Volgens onze Nicolette heel gevoelig, maar helpt echt!

Nelleke zei

Nou ik ga mijn best doen hoor, moet mijn bijdrage nog linken. Je maakte een fantastische kaart . Dat kadertje vind ik erg leuk erbij. Sterkte , ik hoop dat de behandeling werkt. Groetje,s Nelleke

Elly zei

Wat een heerlijk kaartje!!
Jazeker ik doe mee, as woensdag zet ik hem online en bij jullie dan ook.
Groetjes Elly

Marjan zei

Ik vind het een geweldige kaart! Mooi zoals alles doorloopt! Prachtige mal maakt je zelf!

Gerrina zei

Ik ben dol op cirkels en deze zien er weer gaaf uit! Nog gefeliciteerd met je zus!
Ik duim voor je dat deze behandeling gaat werken! Sterkte! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Mooi kaartje voor je zus, prachtig die warme kleuren! Grappig dat zij op 7 september jarig is, mijn zus(je) ook :)
Sterkte en succes met de dry needling, hopelijk heeft het het juiste effect, hou je taai!!
grtz COlien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dit leuk gemaakt Monique. Dat ga ik een keer proberen, het is een prachtige kaart in een leuke techniek vind ik. Ik zal duimen dat dry needling helpt. Pijn is nooit fijn.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Even terug gelezen waarom het knutselen bij jou niet zo goed lukt. Tenniselleboog.....klinkt ook niet fijn. We liggen lekker in de lappenmand met elkaar.
Mooie kaart maakte je voor je zus. Lekker vrolijk met de vlinders.
Groetjes van Henriët

Petra-loves-paper zei

Leuke kaart voor je zus, mooie kleurencombinatie, groetjes Petra

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...