zondag 29 september 2019

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

Vergeet ik helemaal mijn kaart te plaatsen voor Knutsels en Kadootjes. Geert en ik hebben vakantie en zitten in een huisje aan de Moezel. En ondanks de slechte weersvoorspelling valt het reuze mee. De regen valt 's nachts of 's morgens of 's middags. Dus er omheen plannen en dan valt het wel mee.

Maar dan mijn kaartje. De opdracht bij Knutsels en Kadootjes is ZWART-WIT-ROZE. Ik heb daar even tegenaan gehikt maar het is gelukt! Met papier en stansjes kom je al gauw tot een mooie kaart (kijk maar eens bij mijn DT maatjes) Maar met inkt vond ik het toch een uitdaging. Tijdens een Cropdag bij Sandra's Hobbyshop zag ik deze stempelset met de uil liggen. Jullie snappen wel dat ik die niet kon laten liggen.

Met roze distressoxide en zwart heb ik een achtergrond gemaakt. Toen ik klaar was heb ik het eerst weer natgespoten om de kleuren iets minder heftig te maken.
Vervolgens heb ik de stempels gezet en daarna met structuurpasta wat ruitjes aangebracht. Daarna ben ik begonnen met chloor om wat te ontkleuren om zo wat accentjes aan te brengen. Met zilver embossingpoeder heb ik de tekst opgebracht. Maar hij viel te licht uit, dus heb ik met een zwarte fineliner de tekst omcirkelt.
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden! Ons DT maatje Ingrid sponsort deze keer de challenge en zij heeft een mooie prijs voor jullie. Wat het is, is nog een verrassing maar het is vast en zeker de moeite waard om mee te doen.

Geert en ik gaan onze laatste dag vakantie nog even vieren en dan morgen weer naar huis naar het vlakke platteland. Ook wel weer fijn, al verveel ik me hier niet.

Ik hoop dat jullie weer in grote getale meedoen met de challenge van Knutsels en Kadootjes.
KLIK HIER om naar de challenge te gaan.

Een hele fijne zondag gewenst vanuit Weilen aan de Moezel.

Bitmoji Image


22 opmerkingen:

Nicolette zei

Je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt.
Veel plezier nog aan de Moezel.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wat een prachtige kaart! De challenge klinkt leuk,ik ga mijn best doen al vind ik het best moeilijk met afgepaste kleuren.
Nog een fijne laatste vakantiedag!
Groetjes Caroline

Ans S. zei

Prachtige kaart, Monique.
Geniet van jullie laatste vakantiedag.

Groetjes Ans

Hermien zei

Een prachtig kaartje Monique, geniet nog van jullie laatste dagje aan de Moezel.

groetjes Hermien

Crealientje zei

Goed gelukt hoor!
Het is een prachtige kaart geworden met de mooie kleuren.
Nog een hele fijne dag in de Moezel.Goede reis terug!
Lieve groetjes Crealientje.

Cinderella zei

Hoi Monique ,

Wat een gave creatie heb je weer gemaakt ondanks dat het een uitdaging voor je was .
Geniet lekker van je tijd aan de Moezel leuke plaats we zijn twee keer in Cochem geweest .
Fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Marijke zei

Ik vind het een mooi kaartje met deze kleuren! Je kan met de uitdaging alle kanten mee op denk ik! Leuk met die uil! Helemaal geslaagd. Groetjes Marijke.

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart. Hele mooi stempels en de ruitjes van structuurpasta zijn er geweldig bij! Geniet nog even van jullie laatste vakantiedag!

groetjes van Ank

Irene zei

Jemig wat veel handelingen xitten er in dit mooie eindresultaat Monique!
Hier is het volop herfst, nat en onstuimig.
Geniet nog maar even lekker samen en wel thuis!
XxIrene

Margreet zei

Hé, wat een bekend uil kijkt mij hier aan. Op mijn tafel ligt zo'n zelfde me aan te staren, met zo'n blik van: wanneer doe je nou eens wat met me???
Gave achtergrond heb je gemaakt.
Inmiddels zal jullie laatste dag op zijn eindje lopen. Fijn dat je het zo naar de zin hebt gehad.
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Monique ik zou het ook vergeten als ik aan het vakantie vieren was whaha, maar dat ben ik niet werk me te pletter!
Ik moest zo aan jullie denken, het is hier zo onstuimig met onwijs veel hoosbuien en vandaag regent het de hele dag! Je kaartje is echt prachtig...super gaaf resultaat met je chloor accentjes en ook je tekst trouwens!!! Ng even genieten en morgen alweer aan de terugreis, wat gaat dat snel hè! Groetjes aan Geert en goede terugreis zonder file!
Liefs Gerie

GerJanne zei

Het is je zo goed gelukt Monique! Hij is echt schitterend! Dat je het vergeten was, hahahha, dan heb je echt vakantie! Goed teken toch! Goede terugreis gewenst!

Nelleke zei

Oh Monique wat mooi, ik moet maar eens bij jouw in de leer gaan. Er is veel op te zien en de uil op de voorgrond doet het helemaal. Geniet morgen lekker na van je weekeind. groetjes, Nelleke

Elly zei

Het is een prachtige kaart Monique.
Ik ben gisteravond aan de slag gegaan, en vandaag bij daglicht wat foto's maken en dan inplannen op mijn blog.
Hele fijne vakantie nog...
Groetjes Elly

Daphne zei

Dit is echt een mix media kaart, prachtig gedaan.
De oplossing met de tekst heb je goed bedacht!
De stempel is inderdaad prachtig, snap dat jij daar niet aan voorbij kon gaan😊.
Goeie reis terug, thuis is het ook wel weer fijn hoor.

marja kenter zei

Hij is prachtig!
Fijne dag en groetjes

Joanne kramer zei

Wauw! Wat is dit een geweldige kaart, super!
Tussen de buien door is er altijd een droog moment ;-). groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh heerlijk even op vakantie en vlak is het daar zeker niet hihi. Mooi om te wandelen ook.
Je kaart is een beauty, juist gaaf die tekst zo zwart omrand, geeft diepte vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Super mooie kaart!
groetjes, Caroline

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wowwwww Monique,

Wat een beauty, zit met open mond te bewonderen. Hier kan ik
alleen nog maar dromen maar ik blijf oefenen ;);)

Hoop dat je een goede terug reis hebt gehad.

Leave groetnis fan Ina

Martha zei

Hoi hoi Monique
prachtige stempelkaart heb je gemaakt in een mooie kleurencombie!
Je zult inmiddels wel weer thuis zijn, lekker uitgerust!
Liefs Martha

Gerrina zei

Heel laat maar wel gemeend; wat een schitterende kaart! Prachtig hoe je die kleuren verwerkt in een helemaal niet zoete kaart! Groetjes, Gerrina

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...