zondag 18 augustus 2019

Bingo bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal, 

at first a warm welcome to Desire. Thanks for following my blog. I hope I can inspire you. I will seek your blog and follow you to.

Het is tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. De bingo!

Ik heb gekozen voor het linker rijtje....Vogel, Embossing en Bloem. Ik had nog niks klaar doordat we zijn wezen klussen. Ik heb nu een heuse hobbykamer, waar ik ook mijn workshops kan geven. Mannetje is 3 dagen aan het sausen geweest. We moesten van donkerblauw naar wit. Tussendoor naar de Gamma en de Ikea voor stekkerdozen en Billy-kasten. Woensdagavond om 09.00 uur waren we klaar en kon het inrichten beginnen. Geert mocht donderdag weer naar zee, eindelijk vakantie riep hij 😇😆😅 
Onder aan het bericht staat een video van mijn nieuwe hobbykamer/workshopruimte. Tenminste ik hoop dat ie het doet.

Alles was zo netjes donderdagavond, dat ik volgens mij mijn inspiratie ook had opgeruimd.  Na wat weggegooide probeersels ben ik maar begonnen met een Artjournal pagina. Ik koop mijzelf bijna altijd de Daphne's Diary. Daar staan zoveel mooie plaatjes in. Met deze wist ik dat er iets mee wilde doen.
Ik heb stempels gebruikt van SU (de vogels onderaan en linksboven), ArtJourney (de Lely) en Crealies (de kleine vogeltjes) De bloem heb ik geembosst en de tekst en het roodborstje komen uit de Daphne's Diary.

Doen jullie ook weer gezellig mee? 
KLIK HIER voor de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes en de mooie prijs die 't Scrap-Ateljeetje beschikbaar stelt.

Hier het filmpje van mijn nieuwe hobbykamer. Ik ben er zo blij mee.


Hele fijne zondag allemaal,
Liefs Monique
Bitmoji Image





17 opmerkingen:

Daphne zei

Ach, die arme Geert!!
Eindelijk vakantie, als hij gaat werken, zo zielig die man😁.
Wat is je kamertje netjes en mooi!!
Je filmpje doet het hoor.
Heel veel knutsel plezier daar.

Mooie pagina heb je gemaakt, het bingo rijtje is helemaal duidelijk.
Leuk tijdschrift hè, die Daphne diary!!

Freubelmina zei

Wauw wat een prachtige creatie heb je gemaakt Monique! Lijkt wel een schilderij!
En een supermooie speelkamer hebben jullie gemaakt zeg!
Jammer dat je niet in de buurt woont,anders had ik zeker bij je in de leer gekomen...
Fijne zondag en lieve groetjes, xx

Blankina zei

Prachtige hobbykamer complimenten! Mooie kaart eens kijken of ik mee kan doen
Blankina

Marjan zei

Mooie AJ pagina maakte je, snap ook waarom je valt voor de plaatjes uit de Diary. Je kamer ziet er top uit, daar ga je nog veel fijne uurtjes doorbrengen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf om zo een mooi plaatje uit een tijdschrift te gebruiken. Je moet er maar op komen én zien wat je ermee kan doen. Leuk Monique. Je mooie kamer is een plaatje, haast zonde om rommel te maken hihi.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtige kaart Monique, en wat heb je een mooi hobbykamertje!
Groetjes Suzan

Nota Bene zei

Je hebt een prachtige pagina gemaakt. En wat is je hobbykamer mooi. Zo goed georganiseerd en zo netjes opgeruimd allemaal. Daar zal je zeker heel veel leuke uurtjes doorbrengen! Er is duidelijk veel werk in gegaan, maar ik denk dat je er ook nog lang en veel plezier aan zal hebben.
Groetjes, Nele

Marijke zei

Wat een mooie kaart en wat een leuke combinatie met bloemen en vogels! Mooi gemaakt! En je hobbykamer ziet er prachtig uit! Ben wel een beetje jaloers hoor! Ik heb een zolderkamer die is ook mooi groot maar alles is een beetje bij elkaar geraapt! Moet daar echt eens mee aan de slag als ik dit zo ziet! haha! Het mannetje maar eens aan het werk zetten! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Wat een gave pagina heb je gemaakt, Monique. Ik vind het een beetje Van Gogh-achtig aandoen. Heel mooi.
Haha, die Geert heeft eindelijk vakantie. Nou jij ook hoor. Je bent straks niet meer weg te slaan uit die mooie kamer. Ziet er super uit zeg!
Veel plezier er van.
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Die pagina is erg mooi geworden!
Je kamer ziet er geweldig uit en vooral zo geordend!! Ooit ben ik ook zo opgeruimd begonnen maar daar is nu niets meer van te zien *lol*

groetjes van Ank

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooi geworden je AJ pagina! En je hobbykamer ziet er toppie uit zo netjes ben benieuwd of het ook zo blijft.
Groetjes Anita

Nancy Soetaert zei

toffe pagina voor je AJ!
Jouw hobbykamer ziet er fantastisch mooi uit! Fijn dat je zo'n goeie hulp had aan je man!
Groetjes
Nancy

Crealientje zei

Wauw!
Wat een mooie creatie heb je gemaakt. Lijkt veel op een schilderij.
Lief dat je man zo voor je in de weer is geweest, ziet er prachtig uit.
Alles is nog zo opgeruimd ;), daar gaan mijn handen van jeuken, hahaha.
Lijkt me ideaal zo'n hobbykamer ik zit in de keuken en heb 1 kast en 2 ladenkastjes voor mijn spullen.
Kan er niet veel meer bij kopen ;(
Heel veel plezier op je gezellige hobbykamer!
Lieve groetjes Crealientje.

Gerrina zei

Leuk hoe je de page opgebouwd hebt!
Enne wat heerlijk dat je man zoveel geholpen heeft aan je mooie nieuwe kamer! Dat is vast eerst genieten van al het nieuws en dan pas beginnen :)! Groetjes, Gerrina

Caroline Cards zei

Wauw, wat een mooie kaart heb je gemaakt! Ik kan me voorstellen dat je blij bent met je hobbykamer. Die ziet er super uit!
groetjes, Caroline

Nicolette zei

Wat een mooie hobbykamer. Leuk om te zien hoe mooi alles gesorteerd is.
Je kaart is erg mooi.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wow, wat een mooie kamer heb je zeg!
Je kaartje is ook heel leuk!
Groetjes Caroline

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...