donderdag 22 augustus 2019

52 Weeks to Christmas

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn A.J. page en mijn hobbykamer.

Vandaag is het weer tijd voor een kerstkaartje bij 52WTC. Deze had ik voor vorige week in de planning maar door mijn hobbyhokkie ben ik daar niet meer aan toe gekomen. En nu komt het wel goed uit want ik ben niet thuis. Ik ben een paar dagen logeren bij Gerie. Hoe leuk is dat, dat blogcontacten uitgroeien tot heuse vriendschappen. Ik ben er zo blij mee! En het is vast reuze gezellig, dat kan niet missen. Knutselen, kletsen en dat onder het genot van een drankje 's avonds, dat moet goed komen. En natuurlijk ook nog even naar Elly van 't Scrap-Ateljeetje.

Maar ik ben er dus niet en kan ook niet reageren maar dat doe ik morgen!


Deze kaart laat ik meedoen bij Cheerfull Sketches

Voor nu hou ik het voor gezien. Ben waarschijnlijk weer onderweg naar huis. Op de terugweg nog even bij zusjelief aan. Daar kom ik langs, dan kun je natuurlijk niet zomaar voorbij rijden.

Tot morgen! Liefs Monique
traffic jam


16 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Monique, prachtig papier gebruikt en die lieve hertjes maken het helemaal af..
Leuk dat je een paar daagjes bij Gerie was, zal vast wel super gezellig geweest zijn...
Bedankt voor je deelname
groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC
DT Cheerful Sketches

Marjan zei

Prachtige kaart met mooie tinten en prachtig plaatje! De mooie herten passen er perfect bij. Ik las dat je bij Gerie bent geweest, wat gezellig! Samen naar 't Scrap-Ateljeetje geweest? Zo jammer dat haar mooie winkel zo ver weg is voor mij.

Eri zei

Wat gezellig die logeerpartij bij Gerie, jullie hebben vast veel plezier gehad! Wat een leuke kaart laat je zien met al die verschillende papiertjes en de hertjes.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Maar dat is gezellig Monique, logeren bij Gerie. Leuk dat dat voortvloeit uit bloggen :) Je kerstkaart is een plaatje, mooi dessin-papier heb je gebruikt en je hebt er leuk gebruik van gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Prachtige kaart in deze zachte kleurtjes!
Gezellig een paar dagen na je blogvriendin...heb je veel geknutseld?
Groetjes Marja.

Caroline Cards zei

Een schitterende kaart Monique. Gezellig om bij een blogvriendin te logeren!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hahaha.... je hebt vast geen file richting Meppel. Ik ben zo benieuwd hoe je het hebt gehad! Dat zal vast en zeker warm en gezellig zijn geweest.
Je kaart is heel gaaf. Ik heb ook een kaart met de sketch gemaakt en die is het tegenovergestelde! Zul je wel een keer zien (zaterdag of zondag hoop ik hem online te zetten)
Geniet maar lekker na van je logeerpartij!

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi kerstkaartje met die lieve hertjes! En wat leuk dat je een paar daagjes bij Gerie bent geweest, dat zal vast heel gezellig geweest zijn!

Groetjes, Merit en Annemarie

Nicolette zei

Wat gezellig die logeerpartij. We horen vast wel hoe het was.
Je kerstkaart is erg mooi met deze leuke sketch.
Groetjes Nicolette

Margreet zei

Wat een prachtige kerstkaart, Monique.
Ik hoop, maar neem aan, dat je van je logeerpartijtje genoten hebt.
xxx Margreet

Elly zei

Wat een mooie kaart Monique.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Je kaart is erg leuk Monique. Wat gezellig dat een paar dagen bij Gerie bent geweest. Jullie hebben vast heel leuk geknutseld en gekletst.. gezellig hoor. Fijn zulke contacten. Groeten Trijntje

Epie zei

Een prachtige sfeervolle kerstkaart Monique, gezellig toch die bezoekjes .
Een heel gezellig weekend van Epie

Gerrina zei

Klinkt als een heerlijke planning! Hoop dat je genoten hebt! Je kaart is er een om hier van te genieten! Groetjes, Gerrina

Scraptastische hobby zei

Het waren top dagen Monique, ze vlogen om en waar de heenreis vlotjes verliep was de terug rit een drama hè met lange file op de afsluitdijk!!! Nu mijn kaartjes nog af maken die ik heb gemaakt, maar straks eerst weer uitstapje naar mijn vriendin BBQ-en...jammie. Wat een bofkont ben ik met dit mooie weer, dinsdag fietsen naar Zaanstad met buuf...flinke trap dus!
Dankjewel voor de mooie dagen!
Liefs Gerie

Kaartenkraam zei

Wat gezellig om samen te knutselen en dat als gevolg van het bloggen!
Ik vind je kaart prachtig, hele mooie tinten en papier heb je gebruikt.

groetjes van Ank

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...