woensdag 5 juni 2019

Theezakjes

Hallo allemaal,

een paar weken terug had ik de laatste les bij Willy Duit. We maakten een boekje met allerlei techniekjes. Waaronder het werken met theezakjes. En dan niet met het zakje die om de theezakjes heen zit maar het echte theezakje. En dan het liefst rooibos. Die zakjes verkleuren. Dat maakt het zo mooi.  Ik heb er een kaartje meegemaakt.

Eerst het theezakje erop geplakt. Daarna stempelen en inkleuren. De distressinkten werken dan heel anders. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het was eerst lekker knoeien om de thee eruit te krijgen. Maar knoeien vinden wij knutselmiepies toch fijn?
Dan heb ik nog een vraagje. Voor een jaar terug werd er bij een vriendin van mij longkanker gevonden. We zijn nu een jaar verder en ze heeft er speekselklierkanker bij gekregen en heeft meerdere uitzaaiingen. Ik had haar net aan het kaarten maken gekregen toen dit op haar pad kwam. Ze is altijd zó positief en geniet van de kleine dingen, ze noemt het haar "genietjes"

Nu zou ik het zo leuk vinden dat ze een heleboel mooie kaarten (genietjes) zou krijgen. 
Willen jullie mij daar bij helpen?

Mail me maar voor het adres. 
m.eding@live.nl

P.S. Daphne, mijn email-adres😉 ik kan die van jou ook niet vinden.

Liefs, Monique
Bitmoji Image


14 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

wat een lieverd ! mooi en leuk kaartje. Veel sterkte voor je vriendin. Das echt balen. Ik wil haar ook wel een kaartje sturen hoor.
Very nice card
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Annemarie en Merit zei

Wat gaaf zeg op theezakjes knutselen en stempelen, maar het geeft wel een prachtig resultaat..
ik stuur je even een mail voor het adres van je vriendin...

liefs Annemarie en Merit

Margreet zei

Wat een schitterend resultaat, Monique. Ik heb al een paar keer eerder over deze techniek gelezen, maar heb er zelf nog niets mee gedaan.
Heb je al een mailtje gestuurd.
xxx Margreet

Daphne zei

Dat is een leuke techniek zeg.
Ik vind je kaart prachtig.
En beetje vintage vind ik het.
Kan me voorstellen dat het inkleuren dan anders werkt, op zo'n zakje doet de inkt natuurlijk heel anders dan op papier.
Ik ga je nu een mailtje sturen!

Elly zei

Heel leuk zeg!!
Natuurlijk wil ik wel een kaartje sturen.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

We vinden wat uit met z'n allen hè Monique...hoe grappig is dit om de basis van het theezakje te maken, jij merk dan helemaal het verschil hoe de inkt erop kleurt natuurlijk! leerzaam zo'n workshop en prachtig kaartje geworden! Bofbips naar Marco geweest met Laura las ik wouwwww dat wasvast heel gaaf! Natuurlijk stuur ik ook een kaartje en morgen mail ik je Monique voor adres, sta op het punt om weg te gaan!
xx Gerie

Nicolette zei

Wat is dit nu weer voor een leuke techniek. Heel mooi. En ik mail je voor het adres, altijd leuk om een kaart te ontvangen.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een leuke kasrt met het theezakje. Lekker smeren! Altijd leuk..... ik wil je vriendin ook een kaart sturen hoor. Want wat een triest verhaal en om haar wat op te vrolijken..... en wij vinden het altijd leuk om en kaart te maken en te versturen. Grieten Trijnthe

Eri zei

Wat een mooie kaart is dit geworden Monique, apart dat je dat met theezakjes hebt gemaakt.
Ik stuur je ook een mail voor het adres van je vriendin om haar een kaart te sturen. Leuke actie!
Groetjes, Eri

Cinderella zei

Hoi Monique wat een prachtige kaart en ik heb je een mail gestuurd voor het adres

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Handmade cards zei

Hoewel ik dit soort kaarten niet maak vind ik de informatie, lekker knoeien met inkt en theezakjes wel leuk en je kaart is heel mooi, Monique!
Wat een tragisch verhaal van je vriendin en wil haar graag een kaart sturen, doe je morgen een mailtje voor haar adres.
Groetjes, Wietske

GerJanne zei

Jee wat een pech heeft ze! Je hebt het al over gehad. Sjonge...
Je kaartje is heel mooi. Ik weet natuurlijk niet hoe die kleurtjes er anders uit hadden gezien, maar ze zijn prachtig! EN lekker kliederen is inderdaad erg leuk!

Ans S. zei

Prachtige kaart, leuke techniek heb je gebruikt.
Ik stuur je een mailtje voor het adres van je vriendin.

Groetjes Ans

Caroline Cards zei

Een schitterende kaart Monique. Die techniek zag ik al op meerdere blogs en lijkt me heel leuk om te doen. Mijn to-do lijstje wordt steeds langer......
groetjes, Caroline

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...