donderdag 30 mei 2019

52 Weeks to Christmas

Hallo blogvriendinnen,

Donderdag, dus tijd voor een kerstkaart bij 52 Weeks to Christmas. Ik had hem deze keer al op tijd klaar, aangezien Laura en ik vandaag en gisteren Rotterdam onveilig hebben gemaakt 😁 Nee hoor, dat is een grapje (hoop ik). We zijn naar Marco Borsato geweest, woensdagavond. Of het te gek was horen jullie een andere keer. 

Epie mocht deze keer het onderwerp kiezen voor de challenge en zij koos voor een VINTAGE kaartje. Ik heb met inktjes en de stempels van ArtJourney gewerkt. Nu ik het bericht schrijf en de kaart voor mijn neus heb liggen, zie ik dat de boektekst niet echt kerstig is....oh,oh,oh...


Maar hij is wel vintage. En dat is ook belangrijk! Doen jullie gezellig mee? Je hebt de hele week de tijd. 

*************************************************************

En dan wil ik iedereen die mij een verjaardagskaart heeft gestuurd of mij heeft gefeliciteerd in de reacties, hartelijk bedanken. Hieronder heb ik de foto's. In 3-en gesplitst en de namen er onder gezet. Jullie herkennen vast je eigen kaart wel. Ik wilde jullie allemaal persoonlijk bedanken via een berichtje. Bij sommigen heb ik dat ook wel gedaan maar ik kom er gewoon niet aan toe. Daarom doe ik het langs deze weg. Ik hoop niet dat jullie dat erg vinden....

Yvonne, Marijke, Nelleke, Anita, Minie, Ans, Nancy, Nelly, Diny, Yvonne Oonincx, GerJanne en Bep.

Epie, Rosina, Angelique, Suzan, Ingrid en Henriët.

Trijntje, Hermien, Irene, Wilma, Anita, Anne-marie en Merit, Ank, Ineke,
Stienie, Gerie, Colien en Margreet.

De kaarten zijn zoveel mooier in het echt! Dank jullie wel💖💖💖

Ik stop ermee, ga mijn koffertje inpakken (het is woensdagavond) en een paar zakcentjes meenemen. Want ik ga nog een poging doen om bij Doe@ding langs te gaan. Dat weet Laura nog niet....hahahaha.
Bitmoji Image


18 opmerkingen:

Els zei

Mooie kaart en wat heb je veel mooie verjaardagskaarten gehad.
Succes bij doe@ding en dat gaat vast wel lukken.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

mooi kaart heb je gemaakt met het vintage thema, geweldig zeg al die mooie verjaardagskaarten kun je lekker lang van genieten
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart Monique!
Ik hoop dat het gezellig was in Rotterdam en dat je genoten hebt van het optreden van Marco!
groetjes, Caroline

Epie zei

Prachtige kerstige stempelkaart Monique , leuke combi zo
Veel plezier bij Doe@ding , tjee wat een mooie serie verjaarskaartjes !!

Geniet van je uitje en groetjes van Epie

Eri zei

Wat een mooie vintagekaart Monique! Je bent lekker verwend met al die verjaardagskaarten. Leuk hoor!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Hé wat leuk Monique, dan waren wij op hetzelfde moment op de zelfde plek. Hopelijk heb jij ook zo genoten! Ik liep alleen op de terugweg vast met de trein helaas, dus dat werd nog een heel avontuur...Blijven slapen was misschien beter geweest.
Maar goed.
Je kaart is heel prachtig, mooie invulling van de challenge. En leuk al die verjaardagspost.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Een heel mooie vintage-kaart, leuk gedaan ! En wat heb je mooie kaarten gekregen, super ! Veel plezier nog ! Groetjes, Enny

Nicolette zei

Mooie vintage kaart. En wat een hoop verjaardagskaarten heb je gehad. Leuk! En wij gaan zaterdag naar Marco, ben zo benieuwd, heb al goeie reacties gelezen.
Groetjes Nicolette

Trudy zei

Prachtig vintage kaartje, leuk stempel en de tekst is toch bijna niet te lezen dus het maakt niet uit wat er staat denk ik.
Groetjes en een fijne dag, Trudy

Margreet zei

Wat een gaaf vintage kerstkaartje, Monique. En ik zie het woord zakmes in de tekst staan. Gebruikt de kerstman die???
Volgens mij moet het concert geweldig geweest zijn. Ben je nog bij Doe@ding geweest?
Wow, wat heb je lekker veel kaarten ontvangen.
Fijn weekend.
xxx Margreet

GerJanne zei

Hahahaha....die Laura, wat vond ze van Doe@ding? En heb je nog mooie dingen kunnen scoren? Ben heel benieuwd hoe het bij Marco was. Jullie hebben vast genoten!
Je kaart is top! En ja, als het het schrijft van die tekst ga je er extra op letten! Grappig!

!neke zei

Leuk zoveel kaarten voor je verjaardag !
Mooie vintage kaart !
Groeten Ineke

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de challenge! Oh das wel geweldig zeg om naar Marco Borsato te gaan!!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

toffe plannen had je! Het concert was vast de moeite! Ik ben benieuwd of je deze keer wel in Doe@ding geraakt bent, was je in februari niet gelukt toen je bij ons was...
En nu uitblazen...
Je kaart vind ik prachtig!
groetjes
Nancy

Gerrina zei

Met die kleuren is het echt vintage en die stempel blijf ik mooi vinden... Groetjes, Gerrina

Marjan zei

Heel mooie kaart, vintage zeker ook! Mijn dochter was ook bij Marco woensdag en vond het geweldig.

Elly zei

Mooi kaartje, en super zeg zoveel mooie verjaarskaarten, dat blijft toch zoveel mooier als een felicitatie via een whatsapp en fb enzo.
Groetjes Elly
ps ben gelijk volger geworden

Trijntje zei

Leuke kerstkaarthrb je gemaakt Monique. Leuk dat je zoveel kaarten hebt ontvangen voor je verjaardag. Heel gezellig. Nog bij doeding langs geweest? Was vast gezellig samen met je dochter op pad. Lekker genieten.. groeten Trijntje

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...