zondag 9 juni 2019

Reminder van de driehoekjes

Hallo allemaal,

vandaag is het tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. Driehoekjes op je kaart.
Ik heb al prachtige voorbeelden voorbij zien komen maar er kunnen nog veel meer bij hoor 😃
Ik heb deze keer gekozen voor een condoleancekaart. Met een mask heb ik driehoekjes aangebracht een paar takjes er op en een mooie tekst. Ik lees altijd dat mensen het niet mooi vinden om ze te maken. Maar het is onlosmakelijk verbonden aan het leven. En ook een afscheid verdient een mooie kaart! Toch?


Ik hoop dat jullie allemaal nog mee gaan doen. Het is even heerlijk knutselweer.

Dan wil ik jullie ook nog hartelijk bedanken (alvast) voor de mooie kaarten die Gretha van jullie binnenkrijgt. Ook namens haar... Dit schreef ze:

Er zijn van die dagen dat je blij verrast wordt, mooie zelf gemaakte kaarten. Een super lieve actie van mn vriendin, heeft in haar blog gevraagd om mij een kaart te sturen als hart onder de riem. Zo super geweldig.

Hier doe je het toch voor? Wat hebben wij een geweldige hobby en wat kunnen we veel mensen blij maken. Ik stuur ook altijd een kaartje voor Post voor Kanjers. Even iemand een hart onder de riem steken. Een kleine moeite voor ons kaartenmaaksters. 

Ik wil jullie nog fijne Pinksterdagen wensen. Ik hoop zonder al te veel wind. Wij gaan vandaag nog even motorrijden en verder lekker niets doen. Ook wel eens fijn!

Lieve groetjes, Monique
Bitmoji Image

16 opmerkingen:

Daphne zei

Ik probeer ook altijd een kaartje zelf te maken voor een condoleance.
Daarin kan ik mijn gevoel mooi verwerken en de kaart extra persoonlijk maken.
Deze, van jou, vind ik héél erg mooi.
Juist dat subtiele geel, van de 3hoekjes, in combinatie met zwart, mooi.
Mijn kaart voor Greta komt eraan hoor..... Ik dacht, ik stuur niet meteen, dan heeft ze straks ook nog wat, hihi.
Lief dat er zoveel mensen en kaart hebben gestuurd, een kleine moeite, een héél groot plezier, daarom stuur ik ook naar Kanjers!! Net als jij een vele andere van ons.
Fijne Pinksteren.

Eri zei

Prachtige stijlvolle kaart met die subtiele driehoekjes, takjes en de mooie tekst! Een afscheid verdient inderdaad ook een mooie kaart, en wordt altijd heel erg gewaardeerd door de nabestaanden.
Fijn dat Gretha je actie ook leuk vindt!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Prachtige afscheidskaart, Monique!
Ik heb je vriendin inmiddels een kaart gestuurd. En ook ik doe mee met Post voor Kanjers.
Fijn Pinksterweekend.
xxx Margreet

Willy zei

Juist bijzonder mooi om bij zulke gelegenheden een persoonlijke kaart te ontvangen!! Ik vind deze ook erg mooi en stijlvol!! Veel plezier vandaag, het belooft een mooie dag te worden!

Sarah zei

Zo'n ideetje had ik ook in mijn hoofd maar nog geen tijd gehad.
Ik vind het handig om dit soort kaartjes op voorraad te hebben, want ineens plots heb je ze nodig...
X

Gerrina zei

Wat een heerlijke CaS-kaart!Zo laten jullie allemaal heel verschillende dingen zien en ik geniet daarvan, net als van het naar beneden scrollen...heel anders die theezakjes kaart maar mooi! En wat een werk moet je gehad hebben aan de kerstkaart; weer anders en ook al mooi! Blij dat ik even de tijd heb om een rondje te maken (ook op jou blog; deze had ik niet willen missen!) Fijn Pinksterweekend!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie stijlvolle kaart Monique. Relax ze nog ;p
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Mooie stijlvolle kaart Monique!
Ik maakte ze eerst ik nooit zelf maar toen toch is een keertje gedaan en kreeg daar zulke leuke reactie op dat ik ze sindsdien altijd zelf maak.
Groetjes Marja.

martina's kaartjes zei

hele mooie, stijlvolle kaart
grtjs,martina
x

Nota Bene zei

Je kaart is echt heel mooi. Heel zacht en stijlvol, maar tegelijk ook net een beetje anders dan anders. Die lichte driehoekjes op de achtergrond zijn echt perfect en geven er een mooie moderne toets aan.
Groetjes, Nele

Caroline zei

Weer even heel wat anders dan andere condoleancekaarten. Prachtig!
Groetjes Caroline

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hoi Monique,

Wat een prachtige stijlvolle kaart.
Persoonlijk maak ik redelijk veel condoleance kaarten. Gelukkig niet allemaal voor eigen gebruik. Klinkt misschien gek maar ik maak ze graag.
Geeft mij voldoening, niets mis met een gekocht kaartje. Het gaat er tenslotte om dat er aan gedacht wordt.

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier waait het een halve storm.
Hoop op wat minder wind voor je. Is fijner op de motor.

Voor nu een fijne dag.

Leave groetnis Ina

Chantal zei

Mooie stijlvolle kaart.
Groetjes, Chantal S

GerJanne zei

Deze kaart is heel mooi. Subtiel, de achtergrond! EN zeker horen ze erbij.
Fijn dat Gretha zo blij wordt van de kaartjes! Goed initiatief!

Caroline Cards zei

Een stijlvolle kaart Monique.
Fijn dat je vriendin zo blij is met alle kaartjes!
groetjes, Caroline

Marjan zei

Mooie kaart, Monique!

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...