donderdag 20 juni 2019

52 Weeks to christmas

Hallo daar,

het is alweer tijd voor een kerstkaart op deze afkoelende donderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Ik heb gekozen voor de driehoek kaart van de Egel als basis. Ik was te laat maar de nieuwe challenge bij de Egel vraagt om een niet vierkant of rechthoekige kaart. Mazzel!! Samen met het mooie papier van Stamperia heb ik hem afgemaakt. Ik hou van knippen, de roosjes op de kaart zaten gewoon in het dessinpapier wat over was. Zonde om weg te gooien dus gauw eventjes uitknippen.



Verder wijzen de foto's voor zich. 
Doen jullie ook weer gezellig mee vandaag bij 52WTC?


Ik ga straks lekker een paar uurtjes bij de kapper zitten en vanmiddag aan de freubel bij de buurvrouw. En vanavond naar de nieuwe school van Laura in Zwolle. Ze gaat een BBL opleiding Bedrijfsadministratie doen en heeft een baan gevonden vlak bij huis. Waar ze deels de administratie gaat doen en deels (als het rustig is) activiteitenbegeleider. Zo blijft ze toch een beetje aan het werk waar ze vorig jaar voor afgestudeerd is. En natuurlijk even een bliksembezoekje brengen aan mijn zus. Ik kom er langs. Even een knuffel brengen.


Fijne donderdag, liefs Monique
Bitmoji Image



28 opmerkingen:

Trudy zei

Prachtig nostalgisch kaartje! Leuk model en mooi met dat roze.
Succes bij de kapper, ik ga ook vanmiddag naar de kapper!
Groetjes Trudy

Freubelmina zei

Wat een mooie kaart Monique!
Veel plezier met je drukke dagje!
Wat een leuke animatie plaats jij steeds op het einde van je post!
Lieve groetjes xx

Diny zei

Wat een prachtige kaart Monique.....mooi papier en je hebt het optimaal gebruikt!
Mooie kleuren combie!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi vintage kaartje
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart Monique, succes met je drukke dag.

liefs Annemarie en Merit

!neke zei

Mooi Monique!
Geniet van deze dag !
Groeten Ineke

Daphne zei

Wat een ontzettende mooie kaart is dit.
Heel veel knipwerk, maar met veel liefde gedaan, dat zie je zo.
De kleuren zijn prachtig een ik moest lachen om je gelukje bij de nieuwe challenge van de Egel😉

Eri zei

Wat een chique kaart is dit geworden! Mazzel dat deze toch nog mee kan doen bij de challenge! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

prachtige kaart Monique. Ik ben ook met deze materialen bezig,. Ze zijn zo mooi. Jij hebt er een geweldige kaart mee gemaakt. leuk deze easelvorm. Eeen fijne dag... Groeten trijntje

Epie zei

Wat een leuke kaart Monique , succes met de komende dagen !
Als je haar maar goed zit , dan kun je weer naar feestjes.
Liefs van Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hee, jij bent een slimmerik, leuk dat je zo deze práchtige kaart toch nog kunt linken. Hij is heel mooi vind ik in die tere tintjes. Fijn dat Laura al zoveel dingen heeft waar ze mee aan de slag kan. Zit je haar mooi?
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje heb je met dat mooie stamperia papier gemaakt Monique...en handig ook nu kan je alsnog bij "De Egel' meedoen...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Elly zei

Prachtig kaartje zeg!
Groetjes Elly

Enny zei

Een prachtige kaart, super mooi papier, en zo leuk, die uitgeknipte roosjes ! Ja, wij kunnen niets weggooien hé ! :) Geniet van je dag ! Groetjes, Enny
PS : wat zit je daar leuk tussen de vogeltjes ! :)

Margreet zei

Wat een mazzel dat jij van knippen houdt. Kwam goed van pas op dit mooie kaartje. Gezellige middag.
xxx Margreet

marian zei

Een prachtige kaart en leuk model. Geweldig dat je hem nu toch nog bij twee challenges kunt gebruiken.
Groetjes van Marian.

Marja zei

Prachtige kaart Monique!..mooie hoe je alles verwerkt hebt op je kaart.
Haha wat een geluk en leuk dat je hem nu toch nog kunt linken bij De Egel.
Groetjes Marja DT.

Nota Bene zei

Wat een mooie romantische kerstkaart. Hopelijk heb je een fijne dag gehad...
Groetjes, Nele

Caroline Cards zei

Wow Monique dit is een prachtige kaart. Mooi in deze kleuren!
groetjes, Caroline

Suzan zei

Een hele mooie romantische kerstkaart Monique!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Je kaart is heel mooi! Romantisch inderdaad en dat van die roosjes zou ik net zo doen. Jammer om weg te gooien. En gaaf dat Laura werk heeft voor haar BBL opleiding! Te gek.. blijft ze vast ook nog even thuis wonen ;-)
Hoe was het met je zus? En je haar zit vast weer goed, zo te zien!
Dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Egel!

Sarah - Crea S zei

Zo'n romantische kerstkaart Monique, echt heel mooi! Wat fijn voor Laura!
Zo te horen ben je al helemaal klaar voor het weekend ;) Liefs, Sarah

Nicolette zei

Wat een mooie kaart.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Chantal zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Chantal S

Scraptastisch zei

Die kerstkaarten donderdag is voor mij geen bijhouden aan, als ik op ieder kaartje moet reageren ben ik uren bezig....zonde van mijn tijd ik kijk wel en wissel het af om er op te reageren Het is een mooie romantische kerstkaart geworden Monique!
Zitje haar weer goed? en lekker gefreubeld met buuf/ vast wel altijd leuk! En Laura ook goed bezig met vervolg opleiding...super! Heel belangrijk om voor jezelf te kunnen zorgen! Sterkte volgende week, hou het hoofd koel en zoek een plekje waar het goed vertoeven is! Mijn agenda ligt in de aanslag, hihi
Liefs Gerie

Jantine zei

Mooie kaart, bijzonder model en mooie kleuren!
Groetjes,
Jantine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge.
Groetjes van Jacqueline

Gerrina zei

Mooie kaart! Die vorm past er gewoon bij...
Fijn voor je dochter dat ze zo aan de gang blijft!
En dan lees ik afkoelend...pff vandaag is anders :)
Groetjes, Gerrina

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...