zondag 14 april 2019

Reminder Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

een beetje later dan gepland. Ik ben het gewoon vergeten door de ArtSpecially 😀 goeie smoes toch?
Maar vandaag is het weer tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. Oranje Boven!
We zitten al rond de 40 deelnemers maar er kunnen er natuurlijk nog meer bij.

De stempeltjes op de kaart zijn van Crealies en de StampingCottage. Een behoorlijke CAS kaart voor mijn doen. Ben dan ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Doen jullie ook nog een poging om mee te doen? Klik dan HIER.

Nu nog een persoonlijk nootje:

Ten eerste ik het bij mijn zus goed uitgevallen. Dat wat in haar hoofd groeit is niet kwaadaardig. Het is niet goed en zal er op een of andere manier uit moeten maar het is niet levensbedreigend!!!
Dank jullie wel voor jullie medeleven 💓

En ten tweede ben ik gisteren naar de ArtSpecially geweest! Wat was het druk. Ik was samen met Ellen. We hebben van 10.00 uur tot 16.30 uur rondgesjouwd en gekocht en vervolgens nog een workshop gevolgd van ScraptacularDesign. Een Jacobsladder. Als ie af is zal ik een filmpje laten zien want hij is zo gaaf!!!

Mijn buit! 


Voor nu zeg ik "fijne zondag" ! Ik ga inpakken voor ons midweekje weg. Eindelijk dan toch.
Ik neem de laptop mee, geen knutselspulletjes wel een dik boek van Karen Rose. Dus alle tijd om 's avonds een blogrondje te maken. Even weer de schade inhalen. Toch jammer dat als je even niet in blogland bent, dat er dan mensen afscheid van je nemen. Het is niet anders! Ik ben blij met mijn trouwe volgsters 💗🌞

Lieve groetjes,
Monique



20 opmerkingen:

Nicolette zei

Een mooie buit, ben benieuwd naar de creaties die je daar mee gaat maken.
En een fijne week gewenst.
Groetjes Nicolette

Irene zei

Oh wow wat heb je ingeslagen, niet alleen platvoeten maar ook extra lange armen whahha maar zo te lezen een heel happy Monique en al helemaal door het "goede" nieuws over je zusje! Het is en blijft akelig als er iets in je lijf zit dat er niet hoort maar gelukkig niet het ergste scenario! Ga genieten van je midweekje weg, lekker opladen en ach over sommige bloggers zullen we het maar niet hebben...ikke geen reactie, jij ook niet...maakte me er vroeger wel eens druk om (net als volgers er bij en er dan weer af en je weet nooit wie er vertrokken is) maar er zijn wel andere dingen in het leven die meer de moeite waard zijn toch??
Zou ik door al dit geleuter bijna vergeten te zeggen dat ik je rustige CAS-kaartje leuk vind!!!
xx Irene

Sylvia zei

Leuke kaart,Monique.Je hebt mooie aankopen gedaan.Een hele fijne week.

Groetjes,Sylvia.

Daphne zei

Ik had je kaart al gezien op het blog van K&K.
Ik vind hem heel erg leuk, lekker vrolijk en de tekst vind ik zó goed passen bij de kaart.
Wat een goed nieuws voor je zus.
Wat zal dat een opluchting zijn.
Dat het eruit moet is minder, maar dat is iets voor latere zorg.
Geniet van jullie midweek!!!!
Het wordt héél erg mooi weer lees en hoor ik steeds, dus dat wordt extra genieten.

Hermien zei

Prachtig kaartje Monique. Ik zie dat je weer hele mooie dingen hebt aangeschaft wat een gave stempels zijn die zo ook ergens te koop?

Groetjes Hermien

Sarah - Crea S zei

Hé Monique! Wat fijn om te lezen dat je zus positief nieuws kreeg, een grote opluchting. Je hebt een flinke buit gescoord, benieuwd wat voor mooie creaties je daar mee gaat maken.
Je kaartje is inderdaad redelijk CAS, maar zeker niet minder mooi! Oranje en geel gaan toch zo goed samen.
Geniet van jullie vrije tijd! Gaat vast deugd doen. Liefs, Sarah

Eri zei

Prachtige CAS kaart Monique! Wat fijn te lezen dat je zus en jullie goed nieuws hebben gekregen. Wat heb je leuke spulletjes gekocht in Nijkerk, daar komen vast heel mooie creaties van! Geniet van jullie midweekje weg!
Groetjes, Eri

Nota Bene zei

Dit is weer zo'n leuke kaart van jou. Ik lees nu ook over je zus. Wat is me dat schrikken. Gelukkig hebben jullie nu toch een beetje goed nieuws gekregen ook. Geniet van je midweekje, het zal je goed doen!
Groetjes, Nele

Handmade cards zei

Je CAS kaart is heel mooi geworden Monique!
Je kunt voorlopig wel vooruit met de spulletjes die je geschoord hebt, ziet er gaaf uit.
Wat een fijn bericht heeft je zusje gekregen, niet dat dit leuk is maar het doemscenario waar ze ws. van uitging kan ze achter zich laten. Wens haar veel beterschap! Jammer, dat bloggers zomaar verdwijnen..
Wens je een fijne midweek, daar ben je wel aan toe naar alle zorgen om je zusje.
Groetjes, Wietske

Margreet zei

Wat knap van jou om een CAS kaartje te maken. Hij is errug mooi.
Wat een gave buit heb je gescored. We krijgen vast alles een keer gebruikt te zien.
Wat een supergoed nieuws over je zus. Tuurlijk hoort dat ding niet in haar hoofd, maar dat ie niet kwaadaardig is, is het allerbelangrijkste. De man van een oud-collegaatje leeft al 25 jaar met zo'n ding in zijn hoofd!
Ga lekker genieten van je midweekje en stoor je niet aan sommige bloggers. Geniet maar van je échte volgers.
xxx Margreet

Danielle zei

Wauw mooie buit hoor!! Ik kon helaas niet dit jaar, heb me maar “getroost” met wat online aankopen ;-) Leuke kaart hoor, ik hou hier wel van! Fijn dat je zus toch goed nieuws heeft gekregen, het is wel nog een hobbel te nemen maar gelukkig niet levensbedreigend. Geniet van je midweekje weg en je boek ;-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke CAS-kaart met die blij fladderende vlindertjes Monique. Super dat bericht van je zus, het heeft natuurlijk nog wel gevolgen maar waarschijnlijk geen naar na-traject.
Zo te zien heb je voorlopig weer leuke verse spullen om mee aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd naar je jacobsladder, ooit heb ik er ook eens een gemaakt. Veel plezier en ontspanning op je uitje gewenst, de weerberichten zijn gunstig..lekker genieten :)
Lieve groetjes Miranda

Cinderella zei

Hoi Monique ,

Is super gaaf he die Art Specially ik ben zaterdag voor de eerste keer geweest .
Gave spullen heb je gescoord die gaan we zeker terug zien op jouw creaties.
Jouw kaart is echt sweet

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Els zei

Wat een mooie reminder Monique en de vlindertjes zijn super leuk.
Wat fijn dat de uitslag goed is uitgevallen en en niet levensbedreigend is.
Leuke spulletjes hebben jullie op de ArtSpecially gescoord.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Leuke kaart! Je bent goed geslaagd op de beurs en ik ben benieuwd naar je creaties hiermee!
groetjes, Caroline

Chantal zei

Een hele mooie kaart, leuke vlinders.
Je hebt goed ingeslagen, veel plezier er mee.
Groetjes, Chantal S

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig cas-kaartje is het geworden, super leuk gedaan! Wat een fijn bericht dat het niet kwaadaardig is wat er in het hoofd van je zus groeit, dat is een hele opluchting!! En wat een ontzettende leuke buit heb je na afloop van een geslaagde dag bij de artspecially. Geniet heerlijk van jullie midweekje!

Groetjes, Merit en Annemarie

Gerrina zei

Gaaf hoor een CaS-kaart van jou hand! En een hele mooie; oogt strak, modern en heerlijk zonnig!
Mooie buit! Daar kan je weer heel veel mee doen! Ben benieuwd wat je als 1e gaat gebruiken...
Blij voor je zus en veel plezier op de mid-week! Groetjes, Gerrina

Trijntje zei

Hoi Monique. Wat een goed nieuws van je zus... moet een hele opluchting zijn. Geniet lekker van je midweekje. Leuke kaart. Mooi met oranje in de hoofdrol. Ik ben even niet zo actief op de bloggen. Is inderdaad te zien aan her aantal reacties.... ik ga nog even bij je kijken hoor. Je hebt goed ingeslagen. Kun je straks weer lekker los.... Groeten Trijntje

Anita van Merode zei

Hoi Monique,
Allereerst wilde ik nog zeggen dat het super leuk was om je gezien te hebben op de beurs.
Het was echt druk die dag inderdaad! Je buit is geweldig! Om van te snoepen!! Ben zo blij dat het van je zus niet kwaadaardig is! Maar dan nog blijft het heftig met alles wat ze mee gemaakt heeft en nog!
Je kaart is geweldig! Ik volg zoveel mogelijk bij je alleen het reageren schiet erin vanuit mij ;( Het lukt me gewoon weg niet.

Gr Anita

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...