donderdag 11 april 2019

52 Weeks to Christmas part 15

Hallo lieve allemaal,

Dank voor jullie reacties! Ze doen zo goed😘

Vandaag is het weer tijd voor een kerstkaart. Deze ligt al een poosje klaar. Ik was helemaal vergeten dat de vorige 2 weken een challenge was. Ben ik vandaag lekker snel klaar.

De winnaar van de afgelopen challenge bij 52 Weeks to Christmas is geworden:

Jacqueline
En de top 3 bestaat uit:
1; Geke (13)

2; Eri (16)

3; Annie (9)


Gefeliciteerd dames!!


Ik ben met de cirkelmal van de Action aan de slag gegaan. En het mooie papier van Stamperia. De takjesstansjes (2 kleuren groen) zijn ook van de Action maar die liggen inmiddels in de container. Snijden voor geen meter. Dat kun je dus ook wel eens treffen.


Verder valt er niet zoveel over te zeggen. Ik heb nog wel her en der wat glitter aangebracht. Dat maakt toch een kerstkaartje wel af! Doen jullie ook weer mee deze donderdag?


Klik HIER om mee te doen en nog meer voorbeeldkaarten om te zien.

Lieve groetjes, Monique

28 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh dit is een gave! Erg mooi geworden! Weet ik meteen wat te doen met deze mal :D
xx
Diana

Diana's crafty blog with free files

Eri zei

Leuk deze nostalgische kerstkaart met mooie bloementoef. Jammer dat de taksjesstansen niet goed sneden, ze zien er leuk uit. Wat leuk dat ik in de top 3 sta!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Schattig kaartje, lief plaatje en leuk afgewerkt! Jammer dat de stans in de container ligt, volgende keer beter!
groetjes Trudy

Colien zei

Mooi kaartje, Monique!
grtz Colien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje
groetjes ellen

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje op deze donderdag Monique...leuk zo in een rond modelletje...TOPPIE!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Joanne kramer zei

Mooi deze ronde kaart! groetjes Joanne

Trijntje zei

Prachtige ronde kaart Monique. Leuke materialen van Stamperia heb je gebruikt. Groeten trijntje

Annerieke zei

Leuke kaart Monique, mooi papier heb je gebruikt!

Marijke zei

Een mooi kaartje en leuk zo in het rond! Groetjes Marijke.

Epie zei

SUPERLEUKE ronde kaart Monique !!
Fijne donderdag van Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een liefje met dat mooie plaatje Monique.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Mooi deze vintage kerstkaart.
groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel leuk Monique, romantisch plaatje.
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en gelukkig dat de cirkel mal wel goed snijdt!
groetjes, Caroline

Margreet zei

Supergaaf kaartje, Monique. Komt denk ik grotendeels door het leuke plaatje en het mooie papier!
xxx Margreet

Caroline zei

Een heel mooi vintagekaartje!
Groetjes Caroline

!neke zei

Een heerlijk nostalgische kaart !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Nicolette zei

Hij is erg mooi. En soms tref je het inderdaad niet met een mal. Jammer, hij is wel erg leuk.
Groetjes Nicolette

Nancy Soetaert zei

leuk kaartje Monique.
Jammer dat je takjes niet goed snijden, het zijn nochtans mooie!
groetjes
nancy

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart!!

liefs Annemarie en merit

Willy zei

Wat een prachtig geheel Monique!! Nog steeds in onzekerheid las ik? Slopend! Dikke knuffel van mij!

GerJanne zei

Heel leuke kaart! En jammer dat ze niet sneden die takjes stansen. Ik heb ze niet en ken ze ook niet...zien er wel leuk uit.
Ben benieuwd naar vandaag....

martina's kaartjes zei

mooi, stijlvol kaartje, geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Freubelmina zei

Een hele leuke kerstkaart Monique!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

Daphne zei

Je hebt helemaal gelijk, glitters hóren gewoon bij Kerst.
Leuk hoor, dat ouderwetse plaatje.
Wat jammer van de takjes stans..... gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad!
Je hebt wel gelijk, gewoon weggooien, alleen maar ergernis anders.

Angelique zei

Mooie, nostalgische kaart. Jammer van die stansjes gelukkig zijn ze geen kapitaal daar. Fijn dat je even kon ontspannen door gezellig met GerJanne te kletselen, je kaart is mooi geworden. Slordig dat er zo'n slechte communicatie was bij de ziekenhuizen, ik hoop dat jullie ondertussen meer weten.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Ik had de kaart wel gezien hoor. De kaart is prachtig. Jammer van de mallen.... maar bij de action zijn ze niet zo duur... dus de schade valt mee. Gezellig dat je samen met GerJanne geknutseld en gekletst hebt. Leuk hoor. Groeten Trijntje

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...