zondag 24 juni 2018

Het is feest bij Knutsels en Kadootjes

Hallo lieve allemaal,

Deze maand is het 5 jaar geleden dat ik mijn eerste challenge, een mannenkaart begon op Knutsels en Kadootjes. 19 juni 2013 om precies te zijn. Ik had nooit gedacht dat het zo groot zou worden. In het allereerste begin deed ik het alleen, daarna kwam GerJanne erbij en vervolgens zijn we uitgegroeid tot een team van 6 meiden, verspreid over het hele land. Samen met Ingrid, Nelly, Hermien, Antoinette in het begin, Colien, en GerJanne hebben we Knutsels en Kadootjes omgetoverd tot een leuk en gezellig blog met leuke challenges.

We zijn al 5 jaar een hechte groep en we hopen dat dit nog heel lang voort zal duren. Inmiddels hebben we 1 keer in het jaar een team-dag en 1 keer per jaar een heeeeeel weekend, waarin we niets anders doen dan beppen, knutselen en weer nieuwe challenges bedenken. Daar verheugen we ons altijd enorm op!

Maar waar een jubileum is, daar hoort een feestje bij! Deze keer hebben we een bloghop voor jullie en iedereen van ons stelt een prijs beschikbaar. Dus er vallen 6 prijzen te verdienen.
Je moet een woord raden. Op elk blog staat een letter verstopt. Dan kan op de kaart zijn of in de tekst. Als jullie de blogronde afmaken hebben jullie 7 letters verzameld. De letters staan door elkaar, dus je moet even puzzelen. Als het goed is ben je bij mij geeindigd en heb je alle letters compleet.
Heb je het woord geraden, dan mag je die naar mij mailen.

m.eding@live.nl

Ik zal jullie eerst mijn kaart nog laten zien.....
Ik heb mijn kaart gemaakt met distress-oxides. Ik kan er gewoon niet vanaf blijven. Ik heb gekozen voor een feestelijke borrel want daar moet natuurlijk wel op gedronken worden....hihaho!
De stempel is van GummiJapan. De tekst heb ik zelf uitgeprint. Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. En ben natuurlijk ook heel erg benieuwd of jullie het woord hebben geraden.

Ik zal jullie nog 1 keer het rijtje laten zien van de bloghop, zodat jullie niks gemist kunnen hebben.







Monique (hier ben je nu)

Ik heb een leuke prijs voor jullie in petto. Alleen plaats ik de foto van het prijsje iets later. We zijn een weekend weg en ik ben vergeten een foto te maken. Hebben jullie van mij te goed!

Ik ga gauw naar mijn dochter en mijn mannen. Kijken hoe groot de vissen zijn die ze vangen.

Hele fijne zondag, succes met de bloghop en tot snel!!!

Liefs Monique





65 opmerkingen:

Daphne zei

Oh leuk!!!
Ik ga even "hoppen".
Niks voor mij trouwens, dit, want ik kan hier al meteen geen letter vinden, whahahaha.
Mooie kaart trouwens, de kleuren zijn zó mooi!!!
En het glas met inhoud is net echt, gaaf hoor.
Gefeliciteerd met jullie 5 jaar en geniet nog maar even van je weekend.

Hermien zei

Helemaal vergeten dat jullie nog heerlijk een weekendje weg zijn, geniet er nog van. En wat is het een feestje op in het team van K&K te mogen zitten, op naar nog vele mooie jaren samen. Je kaartje is heel mooi en ziet er feestelijk uit met in de hoofdrol het lekkere drankje.

Groetjes Hermien

Margreet zei

Wat een schitterende kaart ter ere van het 5-jarig jubileum van K&K. Proficiat!
Het is een leuk blog en een team om jaloers op te zijn.
Ik ga gauw hoppen.
Geniet nog van je weekendje uit!
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

Super tof. Mooi kaartje !!! Nog een leuke en zoning zondag
Nice card.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Colien zei

Heel mooi kaartje, echt een beauty! En je hebt je letter goed verstopt ;)
Veel plezier nog dit weekend en ook de komende weken met ons feestje bij K&K. Nog steeds tof dat ik erbij hoor!
grtz.Colien

Freubelmina zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum,het is een gezellige blog!
Je kaartje is schitterend Monique,ik ga later de bloghop doen, leuk ben dol op puzzelen!
Fijne vakantie nog,geniet ervan!
Liefs xxx

Nelly zei

Supermooie kaart met een prachtige achtergrond.
En op naar de 10 met ons gezellige K&K Team.

Groetjes Nelly

Anneke zei

Gefeliciteerd, wat een mooie kaart!

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum! Elke keer weer super leuke uitdagingen en vooral ook hele mooie voorbeelden van jullie. Uiteraard hoop ik dat jullie nog vele jaren zo door gaan met elkaar ;-).
Ik ga gezellig bloghoppen! Fijn weekend! groetjes Joanne
ps. Trouwens je kaart is heel mooi en vrolijk!

Lia zei

Dat was een gezellige bloghop met leuke ideeën voor het maken van een feestelijke kaart. Deze van jou is ook gaaf met een leuke achtergrond. Proficiat met het 5-jarig jubileum waarbij we allemaal mee mogen vieren!
Lia xx

Kaartenkraam zei

Hele leuke kaart, gefeliciteerd met het jubileum!

groetjes van Ank

Irene zei

Gefeliciteerd met deze hele leuke mijlpaal en dat jullie nog maar heel lang zo mogen doorgaan en er zelf zoveel pelzier aan beleven en dat weer aan ons doorgeven!!
Je kaart is keigaaf Monique, het is een kunst op zich dat gespeel met inkt want ik heb net een "liftdrama *lol*) achter d erug en mijn ding is het dus echt niet.
Ik heb gehopt maar kan absoluut geen verborgen letters ontdekken dus kijk uit naar de speurneuzen die met de oplossing komen!

xx Irene

Irene zei

Oh te vroeg geroepen, kaart GROOT gemaakt en zowaar wat ontdekt...toch nog maar een rondje er aan wagen ????

Unknown zei

Hallo Monique gefeliciteerd met jullie 5 jaar bestaan van deze hechte club.

Marijke zei

Wat leuk dat jullie alweer 5 jaar bestaan! Helemaal super, gefeliciteerd allemaal! Je kaartje is een mooie! Lekker felle kleurtjes en mooi gedaan! Groetjes Marijke.

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met het vijf jarig bestaan van 't gezellige challenge blog Knutsels en Kadootjes en leuk om te lezen hoe het is ontstaan! En zo weinig wisselingen dat zegt genoeg, hoe hecht het team is! Ik heb behoorlijk zitten puzzelen, maar alle letters gevonden hoor! Nu snel bij jullie reageren.
Ik vind je kaartje prachtig en respect voor je werken met oxide inktjes!!!!
Ben je vissen aan het vangen voor in de "kar" hihi Gefeliciteerd met je nieuwe baan Monique en geniet van je weekend en plezier met de feest challenge natuurlijk!!!
xx Gerie

Diny zei

Van harte gefeliciteerd Monique.....dat had je 5 jaar geleden toch niet gedacht he? Wat een super gave kaart heb je gemaakt.
Ik ga zeker mijn best doen er iets ook leuks van te maken.
Groetjes en veel plezier op je weekendje weg,
Diny

Anita zei

gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan.
Wat een leuke kaart en een leuk idee zo'n feestelijk bloghop.
Het woord buig ik me nog even over.

Gr. Anita

!neke zei

Gave kaart !!!
En gefeliciteerd !!!!

Unknown zei

Wwaauuw ...mooi kaartje met leuke kleurtjes Monique
Fijn weekeinde nog , hoppen mischien wel ?
Groetjes Epie

Angela zei

Wat een schitterende kaart Monique! Zo leuk om te zien hoe verschillend jullie uitwerkingen van de opdracht is! Dit is wel een écht kunstwerkje!
Proficiat met jullie 5-jarig bestaan en op naar de 10; met zo'n geweldig team moet dat lukken lijkt me :).

Gina zei

Leuke kaart Monique ! Mooie lila kleur ! Ik denk dat ik alle lettertjes heb, nu er nog een woord mee proberen te maken... Leuke bloghop ! Groetjes, Gina

Original handmade by Janneke zei

Hoi Monique,
Aller eerst een dikke proficiat met het 5 jarig bestaan van jou K&K-challengeblog. Wat leuk om het eerste bericht te lezen en ook dat Gerjanne er van het begin al bij is. Jullie zijn een hecht team en dat is zo bijzonder en uniek in blogland!.
Wat leuk dat jullie er zo'n feest van maken Monique. Ik hop van feestje naar feestje.... en dan ook nog opzoek naar letters.. whahaha, soms echt met mn neus op het beeldscherm. Maar... ik heb ze allemaal gevonden!!
Je kaartje is heel leuk geworden en helemaal in stijl van het 5 jarig feestje!
Geniet van je weekendje weg en natuurlijk ook van alle feestelijkheden op het blog.

Groetjes Janneke

Sylvia zei

Prachtige kaart,Monique.Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan.Geniet van je weekendje weg.

Groetjes,Sylvia.

Linda zei

Hoi Monique,

Nogmaals van harte!
Wat een leuke kaart heb je gemaakt met die gave achtergrond!
Het is zeker party time op het blog. Leuk!
Lieve groet, Linda

Chantal zei

Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Ik denk dat ik straks even ga bloghoppen.
Groetjes, Chantal S

Annemarie en Merit zei

super gave kaart Monique, en van harte met jullie's 5 jarig bestaan.
Liefs Annemarie en merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan Monique. Je drankje ziet er heerlijk én feestelijk uit, zeker tegen die mooie achtergrond :) Ik proost samen met jullie op nog eens 5 jaar..LOL en ik hoop dat je genoten hebt van jullie weekend. Ik geniet nog even van je mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Willy zei

Super leuke kaart Monique en wat een gave bloghop, de eerste letters is binnen :)

Nicolette zei

Hele mooie kaart en van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan.
Groetjes Nicolette

Crealientje zei

Van harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan!
Erg mooi kaartje Monique.
Mooi met de bewerkte achtergrond.
Daar moet op gedronken worden hihaho, daar moet op gedronken worden hihaho! Proost!!!
Ik zing voor jullie,hahaha. Moet niet gekker worden ;)
Ga zo door met de leuke Challenges en de gezelligheid op de blogs.
Liefs Crealientje.

Nancy Soetaert zei

superleuk idee deze bloghop tgv jullie 5de verjaardag! Tof dat jullie zo'n gezellig team zijn!
En gelijk heb je om er eentje op te drinken!
het was wat zoekwerk, maar dat mag wel, heel tof!
groetjes
Nancy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Oh wat heerlijk nog een weekendje lekker weg. Wat gaaf he, dat is zo leuk om die reacties te lezen, en dat er al mensen zijn die al fanatiek hebben zitten puzzelen. Ik heb gisteren terug zitten lezen, en het was 13 okt 2013 dat ik als DT lid ben begonnen, zo leuk om te zien hoe het is gegroeid, ik hoop nog veel jaren samen met het team te kunnen zijn, en te genieten van al die leuke ideetjes van iedereen en ook ons samenzijn iedere keer weer een feestje. Liefs Ingrid

Ela zei

Ontzettend leuk te lezen hoe je dit blog in 5 jaar tot zo'n succes hebt gemaakt Monique! Geweldig te lezen dat jullie zo'n gezellig team hebben en er zelfs een weekend weg voor nemen samen! Jouw borrelkaart is goed gelukt, prachtige kleuren en past bij het feestelijke thema. Enne, het woord heb ik ook gevonden, nu mijn kaartje nog maken. Lekker doorgaan zo hoor! Groetjes Ela

Alice zei

wat is het leuk om zo rond te hoppen en dan ook nog opzoek te gaan naar de letters. en al die leuke kaarten te zien. ik heb weer leuke inspiratie opgedaan.
groetjes alice

Henriët zei

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig-bestaan. Ik heb aan de meeste challenges wel meegedaan denk ik. Altijd leuk!
Jouw kaart is weer een plaatje. Ik ben gisteren ook heerlijk met inktjes aan het knoeien geweest. Je hebt me besmet met het virus volgens mij.
Groetjes van Henriët

Nelleke zei

Gefeliciteerd met het vijf jarig bestaan van het blog. Jullie zijn goed bezig zeg! Regelmatig probeer ik mee te doen zoals nu. Moet ik wel even de letter zoeken hah. Lekker zo doorgaan en ik zou het bijna vergeten dat je kaart prachtig is. Groetjes, Nelleke

Gerrina zei

Heerlijk he die oxides...ik zet ze af en toe bewust een eind weg zodat ik weer wat anders gebruik :)
Vind je kaart helemaal prachtig! Mooi het kleurverloop, de feestelijke blikvanger en de mooie kleuren! Gefeliciteerd met 5 jaar K&K en zo veel leuke uitdagingen en inspiratie! En dan te bedenken dat ik K&K pas vorig jaar ontdekte... En hopelijk nog veel meer jaren!
Groetjes, Gerrina

karin zei

Oh wat mooi die achtergrond ! Een leuke actie hebben jullie voor jullie 5-jarig bestaan.
Groetjes,
Karin.

Sarah - Crea S zei

Weer 'n echte Monique die je ons laat zien. Wat zijn jou kaartjes toch altijd een feestje met die achtergronden die jij maakt. Deze is ook weer een topper, alles past zo mooi bij elkaar. Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K, dat je er nog veel plezier een mag beleven en op naar de volgende verjaardag van dit geweldig leuke challengeblog! Intussen heb ik alle letters verzameld en ook al gepuzzeld, mijn mailtje komt er dus aan ;). Liefs, Sarah

Caroline Cards zei

Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan. Hoop dat jullie nog lang doorgaan!
Een leuke kaart heb je gemaakt en die oxides zijn inderdaad verslavend....
groetjes, Caroline

Sylvia kaarten en zo. zei

Geweldige kaart Monique en heel hartelijk gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan!. Distress oxides zijn echt geweldig om mee te werken. Groeten van Sylvia.

Jantine zei

Gefeliciteerd met dit lustrum! Leuk hoor! Mooie kaart maakte je voor de bloghop!
Groetjes
Jantine

Wies zei

Heel mooi gemaakt, deze feestkaart met lekker drankje en mooie achtergrond.
gefeliciteerd met het 5-jarig jubileum van K&K. Leuke bloghop. En nu puzzelen om het woord te vinden.
Groetjes, Wies

Linda Visser - van der Velden zei

Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan! Super! Ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten. Mooie kaart, gave kleuren. Groetjes, Linda

Danielle zei

Proost op jullie jubileum! Gefeliciteerd! Je kaart is leuk geworden!

Caroline zei

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan! Wat een tijd en zo leuk, ga nog lekker door hoor!
Je letter heb ik net gevonden na heen en weer bloggen bij de anderen haha.Soms kijk je er gewoon overheen dus!
Je kaartje is superleuk altijd zo knap die zelf gemaakte achtergrond.
Groetjes Caroline


SylS creaties zei

Schitterende kaart! Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan!
groetjes,
Syl

Cinderella zei

Hoi Monique ,

Wauw alweer 5 jaar wat vliegt de tijd .
Van harte gefeliciteerd en op naar weer 5 jaar gezelligheid en knutselen dan doen jullie goed zo saampjes.
Leuke kaart ook weer .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

anneke's creaties zei

van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan
wat een mijlpaal op naar de volgende 5 jaar
en wat een schitterende kaart heb je gemaakt
heb ook de oxide inkt maar doe er veel te weinig mee
en ook nog via de bloghop op zoek naar de letters
vond het heel leuk om te doen en heb ze eindelijk allemaal kunnen vinden
maar sommige van jullie hadden hem erg goed verstopt
nu nog een kaart maken voor de challenge, maar dat zal wel lukken
goed weekend

groetjes anneke

Bernadet zei

Wat een superleuke kaart Monique!
Alweer 5 jaar Knutsels&Kadootjes!
Wat een mijlpaal.
Van harte en op naar de volgende 5 jaar!

Sarah zei

In dat drankje heb ik wel zin!
Mooie kaart met al het paars.
Toffe bloghop! X

Maia zei

Proficiat met deze mijlpaal!
Leuk dat jullie zo'n gezellig challenge blog in stand kunnen houde, vriendschap maakt natuurlijk sterk.
Heel er mooi je vrolijke kaart!
Ik ga nog even puzzelen met de letters en moet mijn kaart nog linken bij de challenge.
Erg leuk bedacht samen!
Fijn zomers weekend!
Groetjes Maia

Annie H zei

Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan, inderdaad tijd voor een feestje ! Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met die distress oxide, moet ik toch dringend ook eens mee aan de slag.
Groetjes, Annie

Ellen zei

Heel mooi gedaan .., en ook gefeliciteerd met dit feestje ... ik hop mee!
Gr Ellen

Eri zei

Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes. Da had je 5 jaar geleden vast niet gedacht. Ik ben bij iedereen gaan piepen, en jullie hebben allemaal schitterende creaties laten zien, en er zullen er zeker nog bijkomen, daar ben ik van overtuigd!
Groetjes, Eri

Aartje zei

Supergaaf is deze. En complimenten aan jullie allemaal voor de bloghop en voor het feit dat jullie zo'n geweldig blog in stand houden.
Alle letters gevonden, nu nog even puzzelen.
Groeten, Aartje

karien zei

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan,super leuke kaart heb je gemaakt in hele mooie kleuren
Groetjes Karien

Femminde zei

Hallo Monique,
En van harte met jullie 5 jarig jubileum. Echt een mijlpaal. En voor jou helemaal als starter. Super dat je er ooit aan begonnen bent.
Wat een gave kaart heb je gemaakt.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met jullie jubileum
je kaart is super
groetjes ellen

Doris Klein zei

Oh yeah.. what a fun and great creation! I love the colour combo and the image! Nice done with the ribbons - clever idea! I like it!!!

Sunny and lovely greetings
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives (#19 – From the kitchen)
*DT* Die Traumfabrik

SylS creaties zei

Eindelijk even de tijd genomen alles door te hoppen en letters te zoeken (dat had ik bij mijn eerdere melding nog niet gedaan).
groetjes,
Syl

Ans S. zei

Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan, ik hoop dat jullie nog jaren doorgaan met dit leuke blog.
Je kaart is in één woord schitterend.

Groetjes Ans

Dora zei

Schitterende kaart. Mooi beinkt!! Gefeliciteerd met deze jubileum.

Marga's place zei

Gefeliciteerd Monique. Ik was even nog naar een letter aan het zoeken, maar is niet nodig. Haha
Ik vind jouw kaart prachtig met die kleuren.
Ik kijk al weer uit naar de volgende challenge 😀

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...