zondag 27 mei 2018

Een nieuwe challenge en een groot dank je wel!

Hallo lieve allemaal,

voor ik aan de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes begin, wil ik jullie eerst van harte bedanken voor de prachtige kaarten die ik van jullie heb gekregen! Wat was ik blij verrast!!
Ik laat jullie de foto's zien

Wel een hele grote Sarah

En dan de kaartjes...









34 prachtige kaarten en een mooie slinger!
Op de dag zelf  's morgens visite gehad, 's middags even bijkomen en 's avonds door Laura mee uit eten genomen. Vrijdagmiddag mijn verjaardag gevierd met 4 lieve vriendinnen met een High Tea.
En schandalig verwend! Nu vandaag nog met de hele familie uit eten. En dan weet iedereen dat ik Sarah heb gezien. Toch wel heel speciaal hoor! En het deed inderdaad geen pijn ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐ŸŒž

Ik ga de komende week iedereen bij langs van wie ik een prachtige kaart heb ontvangen. Dat is tot nu toe niet gelukt omdat we ook al de hele week bezig zijn een grote schuur met overkapping te bouwen. En dat loopt altijd tegen als je de tijd er niet voor hebt. Op het moment dat ik dit typ, is ie bijna klaar en kunnen we puin gaan ruimen.... Maar straks een heleboel plezier van.

************************

Nu de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes.....

een CAS-kaart

Dat is voor mij altijd een hele moeilijke. Maar het is gelukt! En ik hoop dat ik jullie kan inspireren.


Ik heb gekozen voor de mooie stempel Freya van ArtJourney. Eerst heb ik met Brusho gespeeld en vervolgens Freya gestempeld. De tekst heb ik zelf geprint en uitgeknipt.
Doordat de oxides in de mode kwamen vergat ik, dat ik ook nog potjes Brusho had. Die ga ik maar eens in ere herstellen ๐Ÿ˜‰

Het is de bedoeling dat je twee/derde van de kaart wit laat. Dat is best moeilijk hoor maar het gaat jullie vast lukken.

De prijs stel ik deze keer beschikbaar. De jarige trakteert toch ?


Het is al een oudje deze stempelset. Maar ik heb hem nog steeds liggen uit mijn webwinkelperiode en vind hem ook nog steeds leuk! Daarom geef ik hem aan diegene die de challenge wint.

En zijn jullie benieuwd naar de voorbeelden van mijn maatjes? Klik dan HIER en bewonder deze mooie kaarten. Ik ben trots op mijn team en het feit dat Knutsels en Kadootjes al 5 jaar in de lucht is. Tijd voor een feestje. Maar daarover meer tijdens de volgende challenge.

Voor nu een hele fijne zondag en tot gauw!









25 opmerkingen:

Hermien zei

Geweldig dat je zoveel mooie kaartjes hebt ontvangen Monique. Vandaag nog even nagenieten en heerlijk uit eten. Je kaartje ziet er weer prachtig uit.
En dan kunnen we gaan aftellen naar volgend weekend!

Fijne zondag,
Hermien

Daphne zei

Huh.....๐Ÿ™„, ik heb d is duidelijk iets gemist!!
Ik heb een blog kalender, maar daar sta jij niet op๐Ÿ˜ค.
Waarom niet???? Ik heb je adres dus ook niet.
Dus....ook geen kaart van mij voor deze bijzondere leeftijd.

Klinkt als een super leuke, feestelijke week en wat kreeg je veel kadootjes en kaarten, wauw.

karin zei

Leuk zoveel kaartjes en kadootjes. Nog succes met de bouw van jullie tuinhuis. En wat een prachtige kaart met een mooie stempel erop.
Groetjes,
Karin

Freubelmina zei

Ooooo ik heb het ook niet bewust meegekregen dat je jarig was Monique sorry!!
Alsnog van harte gefeliciteerd meid, welkom bij de club!:-)
Je bent lekker verwend met alles, fijn!
Je kaartje is super! Fijne zondag xxxx

Eri zei

Hahaha, naast die Sarah kun je niet naast kijken! En wat ben je fijn verwend met mooie kaarten en cadeaus, en dan vandaag nog een leuke afsluiter van een echte verwenweek!
Je hebt zelfs nog tijd gehad voor deze leuke CAS kaart! Nog een fijne dag!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Zo zeg om deze Sara kan je niet heen. Wat leuk. En nog van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Mooie kaart!
Fijne zondag,
Groetjes Nicolette

Colien zei

Mooie CAS kaart heb je gemaakt! En wat een gezelligheid op je blog.
Zo weet je wel dat je jarig bent geweest, geweldig! Geniet nog van al je verwennerijen en mooie kaartjes en op naar het volgende feest :)
grt Colien

Nelleke zei

Jarig zijn is toch best leuk Monique. Ik kwam er wat later achter dat je 50 bent geworden. Lekker nagenieten. Ik ga nadenken over een kaart, die van jou is erg leuk. Groetjes Nelleke

Caroline Cards zei

Heel erg te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd Monique! Leuke kaartjes heb je gekregen!
Je hebt een prachtige CAS kaart gemaakt en die stempel is geweldig!
groetjes, Caroline

Ans Gilbert zei

De grote Sara, zag ik al op FB,en wat leuk dat je zoveel post hebt gekregen, ik zag dat mijn kaartje ook is aangekomen.. Je bent lekker verwend, ook met een High Tea..
Volgens mij moet er nieuwe challenge staan ipv nieuwe reminder..
Ansx

Margreet zei

Wow, wat een flinke Sara...daar kun je echt niet omheen. Leuk hรจ om zoveel kaartjes te ontvangen? En dan nog meer verwennerijen. Heerlijk toch om op die manier 50 te worden?
Je CAS kaartje is prachtig.
xxx Margreet

Scraptastische hobby zei

Haha wat een mega Sarah in de tuin Monique! En wat zie je er slank uit...top meid!!! En wat ben je verwend met al die post!
En nog steeds ben je aan het genieten, heerlijk vanavond met de familie uit eten. Je kaart is een prachtig voorbeeld voor de challenge! Ook zullen jullie genieten van de opgepimpte tuin na het harde werken, lekker onder de overkapping!
Liefs Gerie

Caroline zei

Dat is nog eens 50 wirden met zo'n Sarah in ne tuin haha. Leuk dat je het zo met iedereen hebt kunnen vieren. Natuurlijk nog van harte!
Je CAS kaartje is prachtig, heel knap gedaan hoor.
Groetjes Caroline

Willy zei

Join the club :) Wat een geweldige Sarah, daar kon je niet omheen ha ha!! En wat ben je heerlijk verwend zeg! Grappig, ik werd in december 50 en ging ook high tea'en met mijn drie vriendinnen en uit eten met het gezin!Ik probeer een keer mee te doen met je challenge, lang geleden dat ik een cas kaart maakte, die van jou is erruuuggg mooi!

GerJanne zei

Terug uit Hoogveeen en nog lekker buiten even bloggen. Hoer regent het nog steeds niet en dar genieten we nog even van. Wijntje/biertje erbij....
Je kaart is super en de Sarah SUPER. ZO leuk!! Zaterdag komt het team je feliciteren! Zo ben je lang jarig!

Henriรซt zei

Heerlijk om je verjaardag zo uitgebreid te vieren. En dat mag ook wel met je 50e verjaardag!
Je CAS kaart is erg mooi geworden. Ik vind het ook altijd lastig maar ik ga me er wel weer aan wagen!
Groetjes van Henriรซt

Marja zei

Zo te lezen heb je een hele leuke verjaardag gehad!
Ze hebben je goed verwent ....leuk dat je zoveel kaartjes hebt gekrgen.
Je CAS kaart is prachtig!..vind dat toch altijd wel hele moeilijke challenges.
Groetjes Marja.

Marjan zei

Alsnog van harte met je verjaardag! Je bent goed verwend en wat een gave Sarah! het CAS kaartje vind ik prachtig, de Freya stempel komt zo erg mooi uit.

Crealientje zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Monique!
Wat een leuke foto met dat "kleine Sarahtje", jeetje kon niet groter!
Wel lachen, hihihi.
Leuk alle kaartjes en presentjes. Dat maakt een dag wel bijzonder vind ik.
Je kaartje voor K&K is erg mooi. Mooie stempel.
Cas is moeilijk, maar ik ga het proberen :)
Fijne dag, en geniet nog even na!
Liefs Crealientje.

Diny zei

Hallo Monique,

Wat fijn dat je zo,n gezellige verjaardag hebt gehad.
En wat heb je veel kaartjes gekregen.....leuk hoor!
Jij vroeg om mijn verjaardasgsdatum.....wat lief......maar die is al op 30 mei....haha!
Ik krijg de mail niet weg....dan maar op deze manier!

Lieve groetjes en geniet nog lekker na van alles,
Diny

Sylvia zei

Je hebt prachtige kaarten ontvangen,Monique.Ik zie die van mij er ook tussen staan.Ik wist niet dat je 50 werd.Maar ik zie dat de hele buurt het nu wel weet :).

Groetjes,Sylvia.

SylS creaties zei

Mooie kaart en alsnog van harte!
groetjes,
Syl

Gerrina zei

Dat was een heerlijk verjaardagsweekend zo te zien; nog gefeliciteerd!!!
Je kaart is prachtig en wat een mooie tekst! Ja, ook ik moet me dwingen de DO's weg te leggen en weer andere dingen gaan gebruiken.... Groetjes, Gerrina

Hetty zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag.
Leuke kaarten heb je gekregen!
Altijd bijzonder als je 50 wordt.
Leuk dat je zo verwent bent en hebt genoten van alles.
Je kaart voor de challenge is heel leuk!
Ik hoop dat ik ook eens weer tijd vind om mee te doen.

Groetjes Hetty

Diny zei

Hallo Monique,
Bedankt voor je prachtige kaart die vandaag in de brievenbus lag......heel erg leuk!
Groetjes Diny

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...