zondag 4 maart 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor de reacties op mijn vlinderkaart. Daar heb ik van genoten. Vandaag doe ik het iets rustiger aan 😋 Niet zo uitbundig als de vlinder maar niet minder mooi. De challenge bij Knutsels en Kadootjes vraagt om een liftkaart. En het toeval wil dat het zo ongeveer dezelfde challenge is als die van het Lift Challengeblog.

 Alleen willen wij alleen maar een zwart/ witte achtergrond zien. En alleen zoals op mijn kaart het schaapje op het label inkleuren.
Ik hoop dat het niet voor al te veel verwarring zorgt en dat jullie weer net zo meedoen als met de vorige challenge. Supertof om zoveel inzendingen te zien.


Het voorjaar komt eraan en de eerste lammetjes zijn alweer geboren. Daarom vond ik deze vrolijke schaapjes wel leuk om te gebruiken.

Ben je nog niet helemaal gemotiveerd? Kijk dan eens HIER naar de voorbeeldkaarten van onze gastdesigner Marja en mijn teamleden.

Vandaag een druk dagje. 's Morgens mijn vader op visite en 's middags zijn we uitgenodigd om het nieuwe deel van Wildlands te bekijken voordat het geopend wordt. Toch weer een voordeel om een abonnement te hebben. Die hebben we voor het fotograferen. Elke keer kom je weer iets anders tegen. Dus bij jullie langs komen doe ik vanavond!

P.S. ik kom straks nog een keer met een gastdesignerkaart voor DCL.

Fijne zondag, liefs Monique


16 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een schattig kaartje! Laat het voorjaar maar komen hoor.
Groetjes Caroline

Freubelmina zei

Heerlijk he dat de lammetjes weer komen! Je kaartje is lekker voorjaar.
Fijne dag en lieve groetjes xxx

GerJanne zei

Hoi Monique,
klinkt als een heel leuk dagje! Hier even relaxed, na een knalfeest gisteren...je kaartje is erg leuk met dat lammetje. Geniet van het bezoek van je vader en de bijzondere middag!
Liefs,
GerJanne

Blankina zei

Super leuke challenge, hoop te kunnen meedoen! Gaaf kaartje ook, fijne zondag, liefs Blankina

Daphne zei

Ja, schaapjes, voorjaar, vrolijkheid!!
Lief kaartje hoor en ik ga zeker meedoen met de challenge.

Irene zei

Ook bij mij is het EWE maar dan weer zo anders.......dus bijna net als met het op elkaar lijken van de 2 challenges haha! Je kaart is enig en de challenge ook dus ik ga zeker weer meedoen Monique!
Fijne dag, klinkt goed en gelukkig is de ijzige kou nu weg want er is daar niet zo veel beschutting geloof ik.

xx Irene

Joanne kramer zei

Super leuke kaart!!! Fijne dag! Groetjes Joanne

Eri zei

Wat een superleuk kaartje met deze schaapjes achtergrond! Geniet van het mooie weer vanmiddag!
Groetjes, Eri

marja kenter zei

Oh, wat een leukerd is dit ook zeg.
Fijne zondag en groetjes

marja kenter zei

En veel plezier vanmiddag, wat heerlijk dat het niet meer zo koud is.
doei

Claudia's kaartjes zei

Kei toffe kaart. Heel mooi. !! Super
Stunning card!

XX
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Colien zei

Jij zit in de schaapjes vandaag, leuk! Je liftkaartje is mooi geworden, grappig zo'n roze schaapje.
grtz.Colien

Margreet zei

Gaaf kaartje, Monique.
Veel plezier met je visite en geniet van je bezoek aan Wildlands. Nog mooie foto's geschoten?
xxx Margreet

Nicolette zei

Heel erg leuk. En hoe was de film?
Groetjes Nicolette

Sarah zei

Wat een leukerd! Van welk merk is het schaapje? Ik vind het zo lief!

Gerrina zei

Grappig schaapje en grappig hoe 2 uitdagingen zo op elkaar lijken... ga kijken of ik iets kan verzinnen... Groetjes, Gerrina

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...