vrijdag 2 maart 2018

Fly Away

Een hele goeiemorgen!

Daar ben ik al weer 😉 Allereerst bedankt voor de leuke reacties op mijn kerstkaart en het poetsen. Had ik de hele keuken schoon, laat zoonlief bijna zijn bord met tomatensoep vallen. Zien jullie het al voor je....hahahaha. Gelukkig ging het goed!

 Ik heb gisteren deze kaart gemaakt met mijn nieuwe stempels en ik wil hem graag aan jullie laten zien. Ik las in een blad de combinatie van roze en oranje. Dat leek me niet goed.
Maar nu ik hem af heb, vind ik het een prachtige combi van kleuren. Alleen ben ik gaan stempelen zonder de misti en dat ging natuurlijk fout. Maar om mijn achtergrond weg te gooien vond ik zonde. Dus op zoek naar een oplossing. In de vorm van een kaart van 15 x 15. En dit is het eindresultaat. Een vlinder op een vlinder geplakt.

Ik heb gebruikt:
Distress inkt  Ripe Persimmon en Picked Raspberry
Versafine onyx Black
Distress Paint Picket Fence
Stempels zijn van ArtJourney: White Butterflies, Nature Flowers ( takjes in de linkerhoek en tekst) , Prickles en Girl and Cat (de kleine bloemetjes)

Ik laat de kaart meedoen bij ArtJourney - tuin

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van deze kleurencombinatie. Ik vond het gewaagd maar geslaagd!

Zondag ben ik er weer met de nieuwe challenge voor Knutsels en Kadootjes.
Fijn weekend! Liefs Monique


28 opmerkingen:

Marjolein zei

Mooie combi! Ik zou het zo ook niet zelf bedacht hebben, maar als ik het zo zie vind ik het prachtig! En slim opgelost met de vlinder :)

Groeten Marjolein

Sabine zei

Hele mooie kaart en prachtig met deze kleuren! Slim gedaan met die vlinder liefs sabine

Hermien zei

Een mooie frisse kleurencombinatie Monique ik vind het een prachtig kaartje.

Fijn weekend,
Hermien

Caroline zei

Heel mooi! ik vind zelf de combinatie van roze en oranje juist altijd erg mooi! Leuke stempel van de vlinder.
Groetjes Caroline

Margreet zei

Wat een schitterende kleurencombi, Monique. Mooie achtergrond en een prachtige vlinder.
Gelukkig dat het goed gegaan is met de tomatensoep!
xxx Margreet

karin zei

Een mooie vlinder op je kaartje Monique.
Groetjes,
Karin

Cinderella zei

Hoi hoi waty een geweldig mooie kaart met super leuke kleurencombi .
Oh nee he een bord tomatensoep? Dat zal wel messy zijn geweest .

Alvast een fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Joanne kramer zei

Dit zijn prachtige kleuren. Hele mooie kaart! groetjes Joanne

Kaartenkraam zei

Deze kleurencombinatie gebruik ik ook heel graag, zo mooi!
Jouw kaart is prachtig en dat je een stempelprobleempje had is niet te zien hoor, prima opgelost!

O jee uitgerekend met tomatensoep natuurlijk, heb je nu een witte muur met rode stippeltjes??? *lol* (Nee je schrijft al dat het goed ging.)

groetjes van Ank

Henriët zei

Hij spat weer van het scherm af qua kleur! Mooi hoor. En kan inderdaad prima rood met roze.
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Een schitterende kaart en wat een geweldige kleurcombinatie!
Het is een mooie vlinder, ik heb 'm ook al vaak gebruikt op mijn kaarten.
De kerstkaart van gisteren is super!
groetjes, Caroline

Margo zei

Wauw wat prachtig zeg ! Het is inderdaad een kleurencombinatie waarvan je zou denken dat het niet samen gaat, maar hoe mooi is dit ! Ik vind het een heel toffe combinatie en de vlinder is prachtig !
Groetjes
Margo

Scraptastisch zei

Nog even bij jou voor mijn plicht weer roept! Hoe kun je, je Misti nu vergeten whaha, al had je niets gezegd was het niemand opgevallen! Het is weer Art hoor Monique en heel mooi die opgelegde en uitgeknipte vlinder op je woest mooie achtergrond! Niet aan denken je schone keuken onder de tomatensoep hè!!
Alvast een fijn weekend!!!
xx Gerie

Eri zei

Je kaart is schitterend in deze prachtige kleurencombinatie!
Groetjes, Eri

sandie zei

The pink and orange work perfectly together and that background is amazing, love the little flowers left white, very creative idea. Thanks for joining Time Out

Gerrina zei

Zeker een geslaagde combi! Enne gaat het mis dan kun je toch altijd de stempelliniaal proberen? Of ging dat ook niet goed? Soms zit het mee (de soep) en soms zit het tegen (de kaart)... Mooi vind ik die vlinder wel! Hier effe pauze tussen het hh-werk door, maar zo weer snel verder; dan is het maar gedaan en af voor het weekend... Fijn weekend!

Gerrina zei

Oh, bijna vergeten: Dank je wel dat je meedoet bij TIME OUT! Vind het gaaf je kaart daar in de "galery" te zien!

Ans Gilbert zei

Hele mooie kleuren bij elkaar, je kaartje is super
Ansx

lenywim35 zei

Het is een prachtige kaart Monique. Ik dacht al bij je langs te zijn geweest. En dat is ook wel zo, had je kaart al bewonderd, maar vergeten te reageren. Dat gebeurt me tegenwoordig vaker. Loop daarom alles maar eens na.grts leny

Daphne zei

Juist héél erg Mooi!!!!!
Wat een mooie "warme" kleuren zijn dit bij elkaar.
Ik vond het vroeger ook nooit Mooi, net als blauw en groen, maar nu kan ik het des te meer waarderen!!
En de oplossing van de vlinder, geweldig gevonden .

Colien zei

Hele mooie combinatie, mooi die heldere kleurtjes!
grtz.Colien

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Monique, ja ik zou deze kleurtjes ook niet zo gauw gebruiken samen...maar het resultaat is prachtig en goed opgelost met het stempelfoutje...voortaan toch de misty maar gebruiken...

groetjes Rosina

Sarah zei

Prachtige kaart! Ik hou wel van felle kleurtjes. X

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kleurverdeling. ik vind je kaart erg mooi geworden!!!

Crealientje zei

Kleuren combinatie is prachtig!
Ook je achtergrond, inderdaad jammer om niet te gebruiken.
Dan je mooie vlinder hij komt zo mooi uit.
Heel mooi gedaan Monique!
Fijne Zondag en lieve groetjes Crealientje.

Freubelmina zei

Zeker een geslaagde kleurencombinatie Monique,heb je mooi gedaan!
Lieve groetjes xx

Anita in France zei

A gorgeous, bold colour palette, Monique ... the orange and pink really pop against the white .... and that delicate butterfly is just lovely! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

Gerrittina zei

Mooie kleurtjes heb je hier gebruikt. Ik vind het een prachtige kaart. Die vlinder van AJ blijft gaaf!!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...