donderdag 23 februari 2017

Bloemen

Geen kerstkaart deze week voor 52WTC. Mijn hoofd zit te vol op dit moment om daar elke week aan mee te doen. Ik blijf wel in het team. De operatie die mijn zusje moet ondergaan en alles wat daarbij komt kijken kost me veel energie. Ik zal blij zijn als ie gepland staat en dat ze daar goed doorheen komt. Het is en blijft een risicovolle operatie.

Vandaag heb ik een stempel kaart voor jullie. Als het goed is heeft de jarige hem ontvangen en kan ik hem nu laten zien. Ik heb layerd stamps van Altenew overgenomen van Saskia Smits en ben aan de slag gegaan met de DewDrops die ik vorig jaar in Den Bosch heb gekocht. (veel te lang laten liggen)
Eerst had ik alleen de linkerhoek onderin gestempeld maar dat stond me niet aan dus nog maar een bloemetje erbij. En nog één en nog één en voor ik het wist was de kaart vol....hahaha.

De tekst is van SU - Beautiful You. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Vanmiddag komt Ellen bij mij en gaat me laten zien hoe ik de gelliplate kan gebruiken. Even zinnen verzetten. Vanavond maak ik weer een blogrondje.

Liefs Monique

31 opmerkingen:

Margreet zei

Ik kan me voorstellen dat je in je hoofd heel veel met je zus bezig bent, Monique...het is ook niet niks!
Wat een schitterende stempelkaart heb je gemaakt, van 1 bloem een kaart vol...haha!
De volgende verslaving biedt zich aan: de gelliplate....ben benieuwd.
xxx Margreet

Diny zei

Heel begrijpelijk dat je hoofd nu niet bij kerstkaartjes maken staat Monique.
Ik vind het al knap dat je een kaartje laat zien vandaag.
Het is een schitterend kaartje....wat een mooie bloem is dat!
Succes met de gelliplateles!
Groetjes en heel veel sterkte met alles,
Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

Een spannende tijd voor jullie, sterkte.
toch een mooi en vrolijk verjaardagskaartje heb je gemaakt.

Kaartenkraam zei

Logisch dat je met je gedachten niet bij het maken van kerstkaartjes bent.
Toch knap dat je deze 'gewone' kaart wel hebt kunnen maken hoor, hij is prachtig!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel begrijpelijk dat je met je gedachten en gevoelens veel met je zus bezig bent Monique en dan moeten daar geen "moet-dingen" bij komen. Je bloemenkaart is heel vrolijk, fleurig en knap gemaakt en ik weet zeker dat je na vanmiddag een nieuwe "verslaving" erbij hebt. Inderdaad lekker kliederen én je gedachten verzetten, veel plezier.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Het blijft hobby hè, dus als het even niet lukt, dan even niet! Dan heb je ook niet echt de flow om een challenge opdracht te doen! Natuurlijk houdt je zus je bezig in je hoofd...Ga je maar lekker ontspannen met je inkt en stempeltjes! Veel plezier vanmiddag met Ellen en de gelli!
Dikke knuf van Gerie

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi stempelkaartje knap gemaakt ik wens je veel sterkte met je zus groetjes maartje

Eri zei

Een prachtige kaart in vrolijke kleuren! Veel plezier vanmiddag en veel sterkte met je zus!
Groetjes, Eri

Marja zei

Vind het een hele leuke kaart geworden!
Mooi met al die bloemen.
Ben benieuwd wat je met je geli plate gaat maken. Heb er ook eentje gekocht eerst maar is filmpjes gaan kijken en ook is gaan proberen.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige verjaardag kaart Monique !
Mooi van kleuren .
Sterkte met je zusje .
Groetjes Doris

Rosina zei

Heel mooi dit gestempelde kaartje Monique ...het lijk wel echt designpapier zo mooi is dat geworden...Heel knap gedaan
en heel veel sterkte voor jou en ook voor je zus...


groetjes Rosina

Marijke zei

Een mooie kaart en helemaal mooi met al die bloemen. De boog kan ook niet altijd gespannen staan hoor, lekker even je gedachten verzetten en als je dat doet met dit kaartje is dat prima. Veel sterkte met je zus en je zus zelf ook natuurlijk! Groetjes Marijke.

Trijntje zei

Ik vind je kaart erg mooi Monique. De kleuren zijn erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

Trijntje zei

PS heel veel sterkte met je zus. Groeten Trijntje

Creanita60.blogspot.nl zei

Ik denk dat iedereen daar alle begrip voor heeft Monique. Rustig aan en hopelijk heb je een beetje ontspanning gehad spelen met de Gelliplate laat je het resultaat ook zien?
Groetjes Anita

GerJanne zei

Ik zie het voor me! Je stempelt wat en nog wat en nog wat... en zo krijg je dus een geweldige kaart! Ik vind hem top!
En Ellen, komt bij je? Welke Ellen? Leuk om de gelliplate te proberen!
Maar nog leuker: tot morgen!
Hoor ik alles over je Simone.....
Liefs,
GerJanne

Sylvia zei

Prachtige stempelkaart,Monique.Hele mooie kleuren en de bloemen zijn ook zo mooi.Sterkte met je zus.

Groetjes,Sylvia.

Hermien zei

Het lijkt wel designpapier Monique zo mooi vol is je kaartje geworden. Ik hoop dat je een leuke middag hebt gehad.

groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
het zijn prachtige kleuren op je stempelkaart Monique, mooi gemaakt!
Ik snap dat je toch steeds met je zus bezig bent, hoop dat jullie snel een datum weten..hoop dat het leuk was vanmiddag!
groetjes,
Ans

Syl(via) zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Monique! Gelukkig dat je op deze manier toch nog een beetje kunt ontspannen. Gr. Syl(via)

Manja zei

Wat een bijzonder mooie kaart, Monique! Prachtig :)
Veel sterkte voor jou en je zus!
Lieve groetjes, Manja.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ja het is zeker een mooie kaart, hij staat hier te pronken op de kast. Ik ben er heel blij mee. Dank je wel...hopelijk gaat de gelliplate je goed bevallen, en gaat ook dit ontspannend voor je werken. Lieve groet Ingrid

Daphne zei

Soms zit je hoofd te vol om te ontspannen.
Leg jezelf niks op, dat geeft alleen maar meer stres, niks "moet".
Je kaart is echt prachtig, ik hou op zijn tijd wel van zo'n volle kaart.
En de kleuren zijn heel erg mooi.

Dora zei

Ik vind het een schitterende kaart en zo mooi effect met al die bloemen.
Een operatie, oef, spannend.

Henriët zei

Wat een prachtige kaart! Zo fleurig met al die bloemen. Groot gelijk dat je de hele kaart vol stempelde.
Hoop voor jullie dat de operatie van je zus snel plaatsvindt. Spannend.
Groetjes van Henriët

Angelique zei

Prachtige stempelkaart, zo mooi gedaan en prachtige kleuren. Je kaart voor je schoonmoeder is ook mooi geworden, wat een leuk model.
Logisch dat je gedachten steeds naar je zus afdwalen, ik hoop voor jullie dat de operatie snel wordt ingepland.
lieve groetjes Angelique

Caroline Cards zei

Mooi dat je de kaart met bloemen vol hebt gestempeld. Schitterend en mooi van kleur! Hoop dat het allemaal goed komt met de operatie!
Groetjes, Caroline

Anja zei

Goed zo, even een beetje rust inbouwen! En wat is er dan heerlijker dan gewoon lekker te prutsen met stempels en inktjes!
Ik vind je kaart super en juist mooi, zoveel bloemen erop!
Liefs, Anja

Anita van Merode zei

Een prachtig kaartje Monique.
Dat is zeker heel erg spannend!!! Heel veel sterkte voor jou en je zus en iedereen die jullie en haar lief hebben.
Een moeilijke en zware tijd hoor!
Dikke knuf van mij
xxx Anita

Sarah zei

Wat een mooie kaart. Ik duim mee voor je zus!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Lieve Monique , deze prachtige kaart heb ik mogen ontvangen , vol bewondering heb ik gekeken naar je mooie kaart, en tegelijkertijd vraag ik me af, hoe heb je dit gemaakt. Heel mooie frisse kleuren en natuurlijk altijd goed bij mij de bloemen. Heel hartelijk dank voor je kaartje , het staat hier nog te pronken op de kast en straks hang ik alles in mijn hobbyruimte als inspiratiebron. Lieve groet Ingrid

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...