zaterdag 16 mei 2015

Druk!

Hallo allemaal,

wat kan een mens het druk hebben. Deze week was ietsiepietsie te kort. Maar wel veel leuke dingen gedaan. Ik ben blij als Pinksteren straks ook voorbij is zodat we weer gewone weken hebben. Ik raak mijn ritme een beetje kwijt....

Ik wil jullie een kaartje laten zien die we afgelopen maandag tijdens een workshop hebben gemaakt hier aan de keukentafel.
Mijn voorbeeld voor de dames kan ik jullie nog niet laten zien. Dat komt nog. Deze heb ik er nog bijgemaakt. Mijn vader was afgelopen donderdag jarig en voor hem heb ik deze kaart gemaakt.


De houten letters zijn van Rayher en de lantaarnpaal 6002/0194 heb ik gestanst uit goudkleurig karton. Dat zat in het pakketje van OmaDee.
De gears zijn ook van Joy 6002/0287.
De afbeelding is van Gerda's Hobbyshop.
Het dessinpapier komt uit een blokje van Studio Light PPSL08.
Het stempeltje op het label is van Wild Rose Studio.


Ik laat de kaart meedoen bij de Egel - Cijfers en/of letters
De letters voorop en de cijfers staan op de klok.

Dan wil ik jullie toch ook nog de dankjewel kadootjes laten zien die ik heb gemaakt voor mijn zusje en vriendin. Samen met de kinderen heb ik de doosjes in elkaar geknutseld. Superleuk! Die zijn trots als ze ze weg mogen geven.
Gelukkig is het een intieme bruiloft zodat we niet al te veel hoefden te maken.

Vandaag beetje huishouden doen, beginnen met mijn blogrondje, afmaken waar we gisteren tijdens een reuze gezellige workshopdag bij HobbyVision mee begonnen zijn en misschien ook nog wel een beetje relaxen....hahaha...

Allemaal een hele fijne zondag gewenst en tot gauw!




20 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat heb je een prachtig nieuw blog lay-out Monique! heel gaaf!!!!
En je kaart voor je vader is wouw...zo super! Prachtig model en
een geweldige mannenkaart! Nog van harte Gefeliciteerd met Paps.
En je kadootjes zijn echt heel mooi geworden!!! Je bent nog laat op? ik ook! hihi
Voor morgen heb je nog een heel program, ik ben benieuwd of er nog iets van relaxen komt!!!
Fijne zondag morgen en lieve groetjes van mij

Anoniem zei

Mooie kaart en superleuke doosjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Ha Monique,
wat een gaaf kaartje! Ook dit model is weer helemaal leuk! Ik ben nog aan het zoeken naar een model voor mijn vader, die gelijk met jou jarig is. De boekkaart van vorig jaar staat nog in de vensterbank van zijn studeerkamer. (ja, 80 en een studeerkamer).
Dank je voor het meedoen bij de Egel. Hij is er perfect voor. Cijfers en/of letters en jouw letters zijn mooi aanwezig!
De dank je wel cadeautjes zijn heel erg mooi! Niet zo veel? Ik vind het er nog behoorlijk veel. Het ziet er erg feestelijk uit!
Groetjes,
GerJanne

p.s. ik stuur nog even een PB'tje

Susie Wusie zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je vader! Ontzettend leuk gedaan!!! En die bedank kadootjes.....die zijn ook heel erg mooi! Ze zullen vast trots op je zijn! Erg leuk!!!

Groetjes Suus

Sarah - Crea S zei

Hele mooie kaart maakte je voor je vaders' verjaardag! En die bedankjes zien er ook goed uit, zo lief dat hoopje! Liefs, Sarah,
http://littlecreass.blogspot.be/

Wil Frutsel zei

Een prachtige kaart met een schitterend mooi plaatje voorje vader. Gefeliciteerd nog. En oohhh al die doosjes zo bij elkaar, heeeel erg mooi. Super gedaan dame en dametjes, toppie!!
xx Wilma

Anoniem zei

Hoi Monique wat een prachtige en stoere verjaardagskaart heb je gemaakt voor jouw vader! Super mooi model, leuk plaatje en de tandwielen en de lantaarn zijn een super leuke touch :) Alsnog gefeliciteerd met zijn verjaardag! Wat een waanzinnig mooie bedankjes hebben jullie gemaakt voor de bruiloft van jouw zusje! Dit is toch geweldig om te krijgen?! Super mooi afgewerkt, mooie kleuren ... ik kan door blijven gaan hihi :) Het is echt top!!!
Liefs Chantal

Misseke zei

Een pracht van een maannenkaart Monique, supermooi.
De doosjes zijn ook helemaal toppie.

Groetjes,
Misseke

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt, lekker stoer door de letters en de gears..en ook de bedankjes zijn heel erg leuk..
Deze week is wel een gewone week, dus dan gaat het vast lukken..
liefs Ans,
p.s. weer 3 kerstkaarten klaar !

Lil zei

Hoi Monique .wat een mooie kaart voor je vader.
Groetjes Lil

Hermien zei

Goed bezig Monique heel leuk die doosjes die jullie samen gemaakt hebben, en je kaartje voor je pap is ook schitterend.

groetjes Hermien

Anita van Merode zei

Wauw een pracht van een kaart Monique!!! Heel mooi model en prachtig aan gekleed!
Je hebt het zeker druk gehad met de leuke bedankjes! Mooi zeg!!! Waanzinnig om zo iets creatiefs te mogen krijgen!
Groetjes Anita

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart voor je vader en wat een leuke bedankjes heb je gemaakt. Dan ben je inderdaad druk!. Succes met alles. Groeten Trijntje

Lisanne zei

Nou jij hebt het echt wel heel erg druk Monique ;) Maar gelukkig heb je wel fijne dagen gehad met al die drukte... Je kaart is echt SCHITTEREND geworden! Wat zal je vader er blij mee zijn. De kadootjes zien er ook prachtig mooi en leuk uit... Hopelijk heb je een fijne bruiloft van je zusje en vriendin gehad, maar als de dag nog komt: geniet er van!

Knutselgroet Lisanne

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart voor je vader, heeft een sjieke uitstraling! En dan al die bedankjes, wat leuk zeg maar wel veel om te maken!

groetjes van Ank

Hetty zei

Een hele mooie kaart voor je vader heb je gemaakt Monique!
En de dankjewel kadootjes zijn ook superleuk. Toch nog een heel aantal! Dat het druk was dat geloof ik graag.

Groetjes Hetty

Diny zei

Wat heb je prachtige dank je wel cadeautjes gemaakt Monique.....heel erg leuk!
Ook de kaart voor je vader is prachtig.....heel speciaal!
Groetjes Diny

Angelique zei

Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt, toch nog genoeg op te zien en niet overdreven, mooi gedaan. De cadeautjes voor je zus zijn superleuk geworden en leuk dat je dat zo met z'n allen kan doen.
groetjes Angelique

Original handmade by Janneke zei

En heb je het afgelopen weekend nog een beetje kunnen relaxen Monique??
Ik kan begrijpen dat die week een beetje tekort voor je was met zoveel leuke bezigheden.
Wat een super gave mannenkaart heb je gemaakt voor je Pa. Ook de weggevertjes voor de bruiloft zien er heel mooi en stijlvol uit.
Een fijne dag toegewenst vandaag, ik kruip straks mijn bedje in ;-)

Groetjes Janneke

Margo zei

Wat een prachtige kaart Monique ! Heel erg mooi gedaan !
Groetjes
Margo

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...