zondag 27 april 2014

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Goeiemorgen allemaal,

Dat is even geleden...poeh! Maar het was me het weekje wel. Op en neer naar de fysio ( wat aan begint te slaan, Yeah!) Veel grasmaaien want manlief is erg royaal geweest met kunstmest en gaat dan zelf lekker 14 dagen weg te werken.... Voorbereidingen getroffen voor de interne stageperiode van Laura. Ik heb haar gistermorgen weggebracht. Ze gaat meedraaien in een recreatieteam op een camping. Moet het een en ander organiseren en zit gezellig met het hele team in een blokhut.... Ik ben d'r wel 10 dagen kwijt! Dat is ook even wennen. Kleine meisjes worden groot!
Kevin moest 1e paasdag nog beveiligen bij een feest in Elim en is nu toe aan een kogelvrij vest! Dit keer was het een elleboog maar de volgende keer iets anders....Lekker als ze zo thuiskomen. Maar ja, zoals ze zeggen....had ie maar een vak moeten leren....hihihi

Maar nu mijn kaart. Ik heb hem gemaakt voor Knutsels en Kadootjes. De challenge deze keer is Zwart/Wit + 1 andere kleur.
Dit heb ik ervan gemaakt....



Ik ben aan de gang gegaan met de baksteensjabloon van DutchDobadoo. Met versamark geinkt en toen met clear embossingpoeder bestrooid. Daarna geinkt met Vintage Photo en versierd.
Een heerlijk projectje wat ik toch eens wat meer wil gaan doen. Zelf mijn achtergrondjes maken. Dat vind ik het leukst om te doen. Hij is niet overdadig maar daar hou ik ook niet van. Op het blog van Knutsels en kadootjes staan ook de kaarten van de andere DT-leden. Ga maar gauw kijken. Ze zijn super geworden.

Vandaag gaan we de blokhut schoonmaken na een feestje van Kevin. Morgenavond moet ik er weer een workshop geven.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Geniet ervan....

Liefs, Monique

8 opmerkingen:

Anneke zei

Leuke frisse kaart. Ik heb toevallig dit sjabloon besteld.
Ga kijken wat de andere DT leden hebben gemaakt.
Fijne zondag Anneke.

jolanda zei

mooie kaart met een moeilijke opdracht

Scraptastische hobby zei

Hé wat goed dat de behandeling aan slaat Monique dat is het fietsen wel waard hè!! En wat je gras betreft....koop een geit...hihi
En ja kleine kinderen worden groot, voor je het weet denk je waren ze nog maar gezellig thuis. Maar ja ook daar wen je weer aan! Je kaart vind ik echt super geworden, prachtige achtergrond zo van je bakstenen mal en ook je andere stempels zijn prachtig!! En alvast een leuke workshop en succes met puinruimen, hihi
Fijne zondag en liefs van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Heb inmiddels de andere kaarten ook bewonderd, ze zijn mooi..Ik heb al papier en een plaatje klaar liggen om mee te doen, leuke challenge..
Jouw voorbeeldkaart is super, mooie achtergrond..
Is het bij jullie ook zo'n slecht weer..het plenst hier..liefs Ans

Trijntje zei

Hoi Monique Wat een prachtige kaart. Heel leuk zo met de stempels. Een supermooi effect. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hoi Monique,
wat fijn dat de therapie begint aan te slaan. Dat moet een goed gevoel geven! En dan moet je ook nog grasmaaien ;-)
Ik moest even aan de meoder denken die ik pas ontmoette op school van een aankomend student. Ik deed de intake en dan laten we de ouders met een kopje koffie/thee wachten. Ze zei: He, jammer dat ik er niet bij mag zijn. Ik vertelde dat dat de latste 10 minuten wel kon als er bijzonderheden waren te vertellen. Dat waren er niet , maar ze zei: " ik wil altijd graag weten wat er met mijn kind gebeurt". Toen zei ik (gelukkig als ervaren moeder): ja, loslaten is niet gemakkelijk. EN zo is het, dat ervaar ik en dat lees ik bij jou. Het zegt ook iets van de band met je kind natuurlijk...stel dat het je niks deed....
Heb ik nou al iest over d ekaart egzegd? Nee., he? Nou ik vind hem sueprmooi!! Best een werk met embossing poeder denk ik? Maar een geweldig effect!
Liefs,
GerJanne

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje is het geworden Monique, ik vind de achtergrond met de bakstenen super, leuk idee met de embossingpoeder...Ik twijffelkont, heb heel lang zitten denken of ik hem op de beurs zou kopen of niet, en ik zie er vaker zo'n leuke ideetjes mee te voorschijn komen,,,spijt...............Wel fijn om te lezen dat het met je schouder wat beter gaat. maar niet zo goed dat gras maaien of wel?
Ik hoop dat Laura het naar haar zin heeft, en dat Kevin voorlopig zijn kogelvrije vest niet nodig heeft. pffff los laten is niet gemakkelijk. Groetjes, Ingrid.

anncreatief zei

Hij is echt heel mooi, vooral de kleuren.
Liefs Anneke

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...