zondag 20 april 2014

Goeiemorgen allemaal.

Vandaag alweer de 1e paasdag. De tijd vliegt....
Zoals ik in mijn vorig blogbericht al riep dat ik helemaal geen inspiratie meer had, zo kan ik jullie nu vertellen dat het weer terugkomt....Gisteren had ik ineens weer zin om iets te doen. De hele week heb ik geen kaart aangeraakt. Pffff.....zo frustrerend.

Ik heb mijn eerste shockwave therapie gehad. Moet zeggen dat de behandeling op zich wel meeviel. Maar 's avonds kwam de pijn toch wel opzetten. Moet me ook rustig houden nu. Geen ramen wassen enz....( oh, wat een straf) Zelfs het inkleuren van een stempel is moeilijk. Maar daar kun je alle tijd voor nemen. Als je raam eenmaal nat is moet je toch als een razende roelant aan de slag.

Dit is het geworden.....


Wat heb ik gebruikt:
*Zwart linnen cardstock als basis kaart
*Distressinkt: dusty concord en milled lavender
*Stempels van Viva Decor Blumen und Smetterlingen
*De nieuwe stempels van Noor, de vogels 6410/0067
*En koh-i-noor potloden 12, 13, 49 en 51
*En met de olbatang heb ik de kleine vlindertjes uitgestanst

Ik ben er zelf heel gelukkig mee en blij dat ik weer zin krijg in het maken van kaartjes.
Ben ook reuze benieuwd wat jullie er van vinden.....

Ik wens iedereen fijne paasdagen en geniet van het leven!
Liefs, Monique



11 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Monique,
Super je kaartje zeg! Hele mooie kleuren en prachtige stempels!! Gelukkig komt de inspiratie weer terug! En hopelijk slaat de shockwave goed aan!!
Ik heb al een uur gewandeld met onze Bruno en manlief ligt nog steed in bed, hihi Dus kan ik nog even bloggen en ga zo een ontbijtje voor twee maken! Morgen komen de kids brunchen! Vandaag verder lekker niets moeten alles mag en genieten van het prachtige weer!
Fijne dagen verder en lieve groetjes van Gerie

Anneke zei

Wat is dit mooi . Fijn dat jij er weer zin in heb gekregen.
Ik ken het gevoel. Hoop dat de therapie aanslaat.
Groetjes Anneke.

Sabine zei

Prachtig kaartje! Mooi ingekleurd en fijn dat je inspiratie weer een beetje terug komt. Hoop dat de shock wave therapie snel aanslaat. Liefs Sabien

Hetty zei

Wat een prachtige kaart Monique!
Mooie kleuren en supermooie stempels!
Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

Groetjes Hetty

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Je hebt wel een prachtige kaart gemaakt, Monique.

Nog veel beterschap.

grtjs
Claudia

GerJanne zei

Ha onique,
wat een gaaf kaartje is het! Ik hou sowieso van paars voor een kaart, maar deze is echt gaaf! Fijn dat de inspiratie en zin weer terugkomt.
Sterkte met de therapie? Moet je vaak??
Ik mail binnenkort weer even!
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

wat een mooie kaart, prachtige kleuren.
groetjes Marja

Sylvia zei

Prachtige kaart, mooie kleur.
Ik wens je een fijne paas maandag.

Groetjes Sylvia

Wil Frutsel zei

Hoi Monique, deze voorjaarskaart is prachtig geworden in deze zwart/paars tinten, geweldig!!!!
liefs Wilma

Bernadet zei

Prachtig hoe je dit gemaakt hebt Monique!!

marja kenter zei

Deze kaart is een streling voor mijn oog! Prachtig.
Sterkte met je therapie, ik hoop dat het je goed doet.
Groetjes Marja

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...