zondag 26 april 2026

Fender gaat verhuizen

Goeiemorgen,

vandaag start er een nieuwe challenge bij K&K. En deze keer hebben we het jullie lekker makkelijk gemaakt. ALLES MAG. Ook voor ons wel een lekker hoor 😇😉

Tijdens onze gezellige dag vorig weekend bij Ingrid hebben we een leuke shadowbox gemaakt. Ik heb de tool daarvoor ook gekocht op het Art Event en alleen nog maar voor Laura's verjaardag gemaakt. Nu heb ik er eentje voor Fenders nieuwe slaapkamer gemaakt. Met leuk kant en klaar achtergrond papier en de leuke beestjes en bloemetjes van MDis het een leuk shadowboxje geworden. Ik hoop dat Fender er ook zo over denkt....


Vanaf morgen trekken Kevin en Fender bij Laura in. Het is nog steeds niet gelukt een woning te kopen. Ik ben inmiddels de tel kwijt, hoeveel woningen we al hebben bekeken. En op geboden. Maar er wordt steeds overboden. Dertig overbieden is niet meer genoeg. De laatste huizen die we hebben bekeken zijn met 80 duizend overboden. Het gaat nergens meer over. Maar we gaan gewoon door. De aanhouder wint. En gelukkig kunnen ze bij Laura terecht. Ideaal is anders maar misschien ook wel goed. We gaan het zien.

Hier schijnt de zon en kijken we uit over de tulpen. Vandaag nog denk ik, morgen zal de kopmachine er wel overheen gaan. Dan is het eerst weer gebeurt.


Doen jullie gezellig mee bij K&K? De challenge loopt tot en met 22 mei 20.00 uur.


Een hele fijne zondag en een nieuwe start van de week gewenst.
Liefs Monique




 

10 opmerkingen:

Irene zei

Wat een roerige tijden bij jullie maar hier gaat Fender vast héél blij mee zijn!
Sterkte voor allemaal en succes met de huizenjacht (even huren géén optie?).
XxIrene

Martha zei

Prachtige shadowboxkaart, Monique
Daar zal Fender blij mee zijn
Mooi die tulpenvelden, liefs Martha

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke shadowbox is het geworden voor Fender. Hij zal het zeker heel leuk gaan vinden. Spannend evengoed dat ze bij Laura gaan wonen. Ik hoop dat ze snel een eigen stekje vinden. Groetjes Ingrid.

Scraptastisch zei

Naar tante Laura, dat kan ook en Fender vind dat vast leuk.
Het valt niet mee om iets anders te vinden, al dat overbieden is niet leuk meer! Fender kan wel iest van jou naast zijn bedje zetten en zal ook vast veel bij jullie zijn, verwen hem maar lekker!
xx Gerie

Diny zei

Wow.....schitterend wat je voor Fender gemaakt hebt Monique!
Wat fijn dat ze zolang bij je dochter kunnen wonen....het is niet normaal meer met de over biedingen he!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een leuke shadowbox maakte je voor Fender. Dat maakt zijn nieuwe kamertje meteen gezellig. Hopelijk gaat het snel lukken met een nieuw huis. Ik blijf duimen!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Oh wat is hij geweldig leuk geworden!!! Dat is een heel leuk idee voor de slaapkamer van Fender. Ik moet er nog even voor gaan zitten. En wat heb je een geweldig mooi uitzicht! Geniet er maar van!!

martina's kaartjes zei

dit is leuk geworden !
genieten,
grtjs, martina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve shadowbox voor Fender heb je gemaakt. Fijn dat ze even bij Laura in kunnen trekken Monique maar ideaal is het natuurlijk niet. Hier in Breda wordt ook rustig met een ton overboden hoor, gaat echt nergens over en zo stom. Het moest niet mogen! Sterkte want nu snap ik ook waar je "volle" hoofd vandaan komt. Mooi uitzicht heb je wel.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Superlief voor Fender…leuk gedaan hoor!
Prachtig uitzicht heb jij zeg!

Een hete (kletsel)date 😂😂😂

Hallo, Vandaag een berichtje over de gezellige date met Henriët afgelopen vrijdag. Het was snikheet buiten, dus zaten we gezellig te kletsen...