zondag 29 september 2024

50 tinten paars met een hoofddeksel

 Hallo allemaal,

Vandaag start er bij Knutsels en Kadootjes een nieuwe challenge. De 10e dit jaar alweer. Wat gaat de tijd snel. Op het werk staan we alweer een maand speculaasjes en pepernoten in te pakken. En afgelopen vrijdag de eerste banketstaven. En geloof het of niet, het vliegt de winkel uit. Ik snoep af en toe een koekje die niet verkocht kan worden maar neem nog niks mee naar huis. Nog eventjes geduld...

Buiten het werk om vind ik maar nauwelijks tijd en de puf om in mijn knutselkamertje te gaan zitten. Ik was heel blij met die kamer maar je gaat minder snel omdat je dan alleen zit. En manlief op de bank in de woonkamer. Maar vandaag is mijn dag! En morgen maar dat weet Geert nog niet....hahaha. We moeten even opnieuw de draai zien te vinden sinds Geert met pensioen is gegaan. Maar dat gaat lukken.

Maar nu de kaart. Het gaat er bij de challenge om dat je er een hoofddeksel op verwerkt. En de voorbeelden die ik heb gezien van mijn maatjes zijn prachtig! Ik heb natuurlijk gekozen voor inkt. Ik moet zeggen dat ik al een jaar geen designpapier meer heb gekocht. Dus ja, dan worden het inktjes. En laat ik nou voor paars hebben gekozen. Ik ben gek op die kleur maar het is zo moeilijk om er iets bij te vinden en dan ook nog eens op een kaart te verwerken. Wit was te wit. Kraft leek niks en zo had ik ook nog 50 tinten paars 😁😂😅 Dus alleen dat al was een hele bevalling.


Het is een stempel van de Hobbystudio uit Genemuiden. De eerste die ze zelf uitbrengen. En de eerste is gelijk al een toppertje. De chipboard vlinders heb ik gemaakt tijdens de demo op de Art Specially. Ik had een voorraadje en gelukkig zaten er vlinders in met een matchende kleur.

Doen jullie mee bij Knutsels en Kadootjes?

 Ik ga aan de knutsel en vanmiddag op visite bij Laura. Fijne dag allemaal en succes met de challenge.


Liefs Monique

3 opmerkingen:

Henriët zei

In 1 woord PRACHTIG! Normaal ben ik niet zo van het paars maar op deze kaart vind ik het echt mooi.
Gelukkig mag je volgende week ook weer de hele maandag op je knutselkamer zitten. 😉
Groetjes van Henriët

Diny zei

SUPER kaartje heb je gemaakt Monique....jij hebt dat helemaal in je hand....zo mooi gedaan!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de paarse kleuren, en de mooie stempels alles past mooi bij elkaar
mijn knutselplek ligt aan het verengde van de huiskamer er zit een schuifwand tussen maar die altijd open, dus lekker gezellig contact met mijn man
groetjes ellen

50 tinten paars met een hoofddeksel

 Hallo allemaal, Vandaag start er bij Knutsels en Kadootjes een nieuwe challenge. De 10e dit jaar alweer. Wat gaat de tijd snel. Op het werk...