maandag 17 oktober 2022

Mijn knutseldate met Henriët part two

 Hallo allemaal, 

hier schijnt de zon nog na een mooie dag gisteren. We hebben een fijne boswandeling gemaakt met Bowie en Laura. Even een frisse neus halen en van het zonnetje genieten. Vandaag is het weer tijd om te poetsen en jullie deel 2 te laten zien van onze Knutseldate. Het ging zo lekker dat we zelfs 2 konden maken. En dit is dan nummer 2.

Ik vind dit een mooie kleurencombinatie. Wilde eens een keer wat anders. Paars en geel gaat altijd goed. En een klein beetje blauw erbij. De paddenstoelen zijn van Rubberdance en het elfje van Nellie Snellen.

Ik ben er weer blij mee. Zijn jullie ook benieuwd naar de mooie uitwerking van Henriët? KLIK dan HIER.

Voor nu een fijne maandag!


 


13 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi !!!!
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Natuurlijk weer een bjoetie, prachtig deze kleuren combi en je boek paddenstoel heel slim bedacht! Hier een grijze dag en het regen pijpestelen maar het is niet koud. Na vandaag 2 dagen vrij en hoop nog op mooie dagen.
xx Gerie

Trijntje zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Monique. Groeten Trijntje

marja kenter zei

Heel mooi, wat een prachtige kleuren.
Groetjes en liefs

Henriët zei

Hij is echt heel mooi. Die kleurencombi ga ik ook nog uitproberen. Jij doet dat gewoon, ik twijfel te veel over welke kleuren ik moet kiezen. Morgen komt hier de inkt en verf weer op tafel. Moet nog bedenken wat ik ga maken.
Het elfje op de grond is gelukkig nog steeds geen zweverig type 🤣😂🤣
Groetjes van Henriët

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig! mooie kleuren heb je gekozen.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook dit is een mooie creatie geworden Monique. Mooie kleuren bij elkaar. Hier heeft het heel veel geregend en het is benauwd, bah.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat is dit weer ontzettend leuk Monique! Dat boekenpapier is erg leuk op de hoed van de paddenstoel. En inderdaad, die kleuren passen perfect bij elkaar. Nu bij Henriët kijken wat die ervan gebrouwen heeft...

Angélique zei

Een heel kleurrijke pagina, je moet het maar durven (ik ben meer van het safe knutselen, haha). Je hebt er een mooie creatie van gemaakt.

Daphne zei

Dat vind ik ook altijd een mooie combinatie, paars met geel.
Mooie knal kleuren heb je gebruikt een samen met de elfjes heeft het iets magisch.
Leuk hoor, dat samen knutselen.

Martha zei

Een prachtige pagina Monique
Hele mooi kleuren bij elkaar en die paddestoel met tekst vind ik ook zo leuk bedacht
Mooi afgemaakt met de elfjes
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie zelfgemaakte achtergrond wat komen de stempels mooi uit zo
groetjes ellen

Diny zei

Ook bij jou zie ik een prachtig exemplaar Monique!
Jullie zijn weer lekker bezig geweest.
Groetjes Diny

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...