woensdag 14 september 2022

Zwart / Wit bij Mixed Media Lovers

 Hallo,

daar ben ik nog een keer. Zo zie je d'r nooit en nu 3 keer in de week....hihihi.

Dat komt omdat er een uitdaging loopt bij Mixed media lovers. Zwart/wit. ik vind dat gewoon al een uitdaging maar dan met mixed media.....dat is wel een dingetje. Ik zag dat er nog niemand had meegedaan dus ben ik de uitdaging aangegaan. Zo sneu als er geen inzendingen zijn. Dus kruip je hokkie in en doe ook mee. Het is echt wel te doen. Dit is mijn uitwerking:


Ik heb mijn Under Construction spulletjes er weer bij gepakt. Ik was geinspireerd door een live van Sandra van de Wiel Enoma op de Pronty Crafts and Friends FB groep. Zij maakte allemaal die cuts van de stencil met het driehoek erop. Daar had ik nog niet eens aangedacht. Supergaaf!

 Dus ik ben aan de slag gegaan met zwarte gesso en heb daar reepjes en driehoekjes mee gemaakt en uitgeknipt. De bakstenen heb ik rechtstreeks op de kaart aangebracht. Nog wat achtergrondstempels van SL en een stukje washitape en mijn kaartje is klaar.

En laat ik hem meedoen bij Mixed Media Lovers.

Wij zouden vandaag een dagje toeren met de cabrio maar dat gaat niet. Geert is gisteren door zijn rug gegaan met het kappen van een boom. Dus dat wordt rustig aan doen. Gelukkig hoeft ie niet koken want Kevin heeft ons uitgenodigd om zijn befaamde spare-ribs te eten.

Voor nu een fijne dag en tot gauw!

Liefs Monique

12 opmerkingen:

Creaine zei

Wow ik herken dingen uit mijn cadeaudoos..... Prachtig wat je gemaakt hebt. Leuk dat je meedoet met ons challengeblog de Mixed Media Lovers. Succes!!
groetjes Ine (owner MML)

marlies zei

Vind je kaart geweldig mooi! Zo leuk dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers!!!!
Marlies, DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een gave, stoere creatie Monique. Leuke materialen heb je gecombineerd. Ik voel mee met Geert, letterlijk, lig al 3 dagen plat met mijn rug. Beterschap voor hem gewenst. Smakelijk voor straks.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Wow heel mooi! En ik heb deze challenge maar gelijk aan m'n lijst toegevoegd... Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Als allround mixed media girl, is geen brug te hoog toch!!!
Zwart / wit is wel even denkwerk maar het is een hartstikke mooie kaart Monique! Oei das niet zo best Geert door zijn rug, K*T boom! Veel sterkte en geniet van de spareribs vanaaf!
xx Gerie

Colien zei

Heel gaaf, Monique!
Snap dat zwart/wit een uitdaging is wat betreft Mixed Media, maar je bent er goed in geslaagd.
grtz Colien

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi,
deze challenge blog kende ik nog niet... gelijk maar aangemeld als volger en probeer ik mee te doen.
jouw creatie is superleuk
groetjes Alma

jolanda creatief bijtje zei

super leuke kaart
bedankt voor het meedoen aan onze zwart wit challenge
groetjes jolanda bongers
DT mixed media lovers

Nelleke zei

Wat een leuke uitwerking van de uitdaging. Het is ook wel een pittige hoor, maar eigenlijk moet je het gewoon doen. Deze is in ieder geval goed gelukt hoor. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Hoihoi, ik ben zeker van plan mee te doen, hoor! ik heb alleen ongelooflijk drukke weken en leef nu bij de dag! Komt hopelijk nog wel binnenkort. Jouw creatie is heel gaaf. Stoer en strak!
Beterschap voor Geert! En hoe waren de spare ribs??

Martha zei

Wat een leuke stoere creatie, Monique
Mixed media gaat ook goed met zwart/wit!
Beterschap voor Geert!
Fijne dag liefs Martha

Angelique zei

Hele gave kaart, mooi om te zien hoe een zwart/wit kaart eruit kan zien. Je brievenbus doosje is juist tegengesteld met al die prachtige kleuren en vlinders.
lieve groetjes Angelique

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...