dinsdag 30 november 2021

Every moment matters

 Hallo allemaal,

dank voor jullie leuke reacties op mijn vorig blogbericht. Ik moest wel lachen hoor...

Vandaag heb ik een artjournal pagina voor jullie. Het is er eentje van 7 x 7 inch. Er ligt een artjournal bij de Action van craftpapier. Weer een ander formaat dan anders. Ik heb gespeeld met de nieuwe kleur distressinkt Villainous potion oftewel paars. Deze combineert heel goed met de Salvaged patina en Evergreen bough. Wat papiertjes gescheurd, postzegels uitgezocht, stempels gezet en met de nieuwe stencils van Pronty gespeeld. Lekker kliederen en zien wat het wordt. Dat mag ik het allerliefste doen.



Er is hier weinig nieuws onder de zon. (die schijnt niet eens 😋) Geen gesnurk van beide heren dus lekker rustig! Gisteren gepoetst en vandaag naar de podotherapeut geweest. Mag ik nu vanmiddag mijn hobbyhokkie in. Nog maar eens een paar kerstkaartjes maken.

Fijne dag, liefs Monique

15 opmerkingen:

Elly zei

Heel mooi! Zag ze ook liggen en nog vastgehad en twijfelde dus weer teruggelegd.
Groetjes Elly

Cinderella zei

Goedemiddag
Hier is het triest weer maar ik ben
Eventjes een blokje om gewandeld.
Wauw een mooie lay out heb je gemaakt.
Ik ga zo meteen een poging doen om wat kerstkaartjes te maken

Fijne dag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Diny zei

Wat een prachtige pagina heb je gemaakt Monique!
Mooi in deze kleuren en leuk opgemaakt!
Groetjes en geniet in je hobbykamer,
Diny

Angélique zei

Mooi gedaan, heel artistiek. En heel mooi dat je er blij van wordt om te maken, daar zijn hobby's voor bedoeld, je creatie straalt het ook uit.

Trudy zei

Hele mooie kaart, knap dat je zoiets kan maken met al die details!
groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi Monique, prachtige kleurtjes en lekker "gekliederd" zoals je zegt. Jij wordt blij van het maken en wij van het ernaar kijken. Win-win dus.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Prachtige pagina in deze mooie kleuren!....is weer genoeg op te zien.
Groetjes Marja.

Henriët zei

Ik zie je gewoon zitten in je hokkie. Helemaal in je element!
Mooie pagina. Ik begin meer en meer te herkennen wat je allemaal hebt gedaan.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Je kliederwerk heeft een gaaf resultaat opgeleverd!
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

Wat een lief kaartje.
What a sweetie 😊
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Scraptastisch zei

Heerlijk als je zo in je element bent en het resultaat is weer verbluffend, je bent hier zo goed in! Prachtige kaart Monique!!!
xx Gerie

Martha zei

Wat een prachtige pagina, Monique
Wat combineren die kleuren mooi!
Heel prachtig deze mix media!
Liefs Martha

Josje zei

Monique wat heb je dit mooi gemaakt

Gerrina zei

Mooie page! Hoop dat je heerlijk wat kerstkaarten hebt kunnen maken! Ik hoop morgenmiddag weer een paar uur te kunnen genieten... Geniet van je rust! Groetjes, Gerrina

Daphne zei

De kleuren spatten van mijn scherm af, wat mooi is deze combinatie.
Leuk om mee bezig te zijn hè?!
Is het nog gelukt om kerstkaarten te maken?

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...