zondag 12 september 2021

Scrapling in de herhaling

 Hallo lieve allemaal,

er zijn alweer 14 dagen voorbij. Ik vind de tijd supersnel gaan. Geert en ik zijn nog even op vakantie geweest in het mooie Epe. We hadden een huisje geboekt op het park waar we ook altijd met het DT bivakkeren in november. Aangezien we nooit het huisje uitkomen, wilde ik wel eens de omgeving bekijken. We hebben gewandeld, gemidgetgolft, zijn naar Kasteel 't Loo geweest en hebben op een E-scooter rond getoerd. Een vol midweekje dus. Ja, en afgelopen week was natuurlijk ook schitterend. Afgelopen woensdag nog even met het hele gezin rondom de barbeque gezeten.

En dan moet ik jullie ook nog even hartelijk bedanken van mijn zusje. Ze was blij verrast met de mooie kaarten die jullie hebben gestuurd. Ook mijn dank! Wat is het toch fijn dat we mensen blij kunnen maken met onze hobby!

Dan nu mijn kaart voor vandaag. Dat is natuurlijk een scrapling als reminder voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes. We hebben al 12 prachtige inzendingen. Maar daar kunnen natuurlijk nog veel meer bij. Ik hoop dat mijn voorbeeld en die van mijn Dt-maatjes jullie kunnen overhalen om nog mee te doen.

Dit is mijn bijdrage:

De achtergrond gemaakt met distressinkt en een stempel van Studio Light. Binnenkort laat ik hier een fototutorial van zien. We gaan weer richting de herfst dus vond ik dit wel een toepasselijke kaart.

Dank jullie wel voor de reacties op mijn vorige scrapling. Allemaal een hele fijne zondag gewenst!

Liefs Monique



16 opmerkingen:

Martha zei

Prachtige warme sfeervolle kaart Monique!
Fijn dat je zus de kaarten xo heeft gewaardeerd!
Lekker vakantie gevierd, herlijk toch!
Liefs Martha

Freubelmina zei

Een prachtige herfstig inspiratiekaartje maakte je Monique.
Klinkt als een heerlijk midweekje weg,fijn! Wij mogen in oktober weer,kan niet wachten.
Waarschijnlijk heb ik niet jouw goeie e-mail want heb je toen gebeld voor het adres van je zus maar niks teruggevoerd en toen ben ik het verder vergeten…..
Fijne zondag xx

Irene zei

Oooh wat een schitterende schrapping, hélemaal mijn kleuren en ik ben er dan ook wég van!
Fijne zondag XxIrene

Nelleke zei

WoW wat gaaf, heel subtiel laat je de herfst zien. Zo is het nu ook, de dagen worden korter maar toch prachtig weer. En wat een bof dat het weer zo goed was. Epe is een geweldige omgeving, jaren gingen we naar Epe op vakantie, zelfs vorig jaar nog. Nu heerlijk na genieten. Groetjes Nelleke

Daphne zei

Wow, volop herfst, wat een mooie scrapling.
Ik ga nu, vandaag, aan de slag, mijn inzending komt eraan.

Crealientje zei

Prachtige scrapling!
Mooie Herfstige look.
Klinkt goed je vakantie, vooral met zo'n e-scooter rijden,super gaaf.
Nu lekker nagenieten!
Fijne Zondag, liefs Crealientje

Scraptastisch zei

Prachtig voorbeeld weer Monique, wat een mooie herfstkleuren, sjappo!
Ook heerlijk kunnen genieten van de mooie week, wat een weertje hè! Nu weet je ook hoe de omgeving eruit ziet en jullie hebben je prima vermaakt! Fijne zondag verder Monique,
xx Gerie

Henriët zei

Echt herfst deze scrapling! Zo mooi met de vallende blaadjes.
Hopelijk is mijn kaart ook aangekomen bij je zus.
Hebben jullie nog edelherten of wilde zwijnen gezien in Epe? Lijkt me zo mooi om mee te maken.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat klinkt als een heerlijke vakantie Monique, even de batterij opladen in een andere omgeving, fijn.
Een mooie scrapling in warme herfstkleuren als reminder en wat goed dat je zus zo blij is met haar kaarten, daar word ik weer blij van :)
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Heel mooi Monique, ik houd van herfstkleuren en blaadjes. Je hebt er weer een mooi kunstwerkje van gemaakt.
Fijn dat jullie zo'n geslaagd verblijf in Epe hebben gehad, even samen opladen.

Gerrina zei

Die herfstkleuren zijn zo prachtig! Nog even genieten van de zon en hopelijk een fijne nazomer (wij hebben nog een week te gaan voor onze vakantie begint) en daarna weer genieten van al die kleuren... Fijn weekend!

GerJanne zei

Hij is werkelijk prachtig! De kleuren en de stempels.
Wat leuk dat je de omgeving ook bekeken hebt. Hihihi..... nee daar hebben we tijdens ons DT weekend geen tijd voor. EN jullie hebben geboft met het weer.
Nog maar 8 weken, mag je weer deze kant op!

Margreet zei

Wat een prachtige herfstscrapling, Monique.
Wat leuk dat je nu eindelijk de omgeving hebt kunnen bewonderen. Je hebt een prachtige week gehad.
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige scrapling heb je gemaakt. De combinatie van kleuren en stempels is geweldig. Dit is zo duidelijk iets wat je ligt, heel mooi.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt. Heel mooi passend op dit model. Erg leuk met de blaadjes. En de achtergrond is,weer super! Goed getroffen de afgelopen week met het geweldige weer. Nu wilde je het huisje ook wel uit..wat het was jammer om binnen te zitten. Wij waren ook nog even op pad met onze bus... lekker genieten. Fijn dat je zus blij verrast was met de kaarten. Fijn om haar blij te kunnen maken met edn kaart. Fijn om te maken en te versturen.. groeten Trijntje

Angelique zei

Mooie, sfeervolle kaart met mooie kleuren. Heerlijk om er nog even tussenuit te gaan. Je kan nu de andere dames vertellen wat er allemaal in de buurt te zien is.
lieve groetjes Angelique

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...