maandag 16 augustus 2021

Eens wat anders...Hedgy is in town.

 Hallo lieve allemaal,

vandaag eens heel iets anders. Van CraftEmotions is er een leuke herfstlijn uitgekomen. Van Carla's Creaties. Hedgy Autumn. Er zit een uitdrukvel bij met Hedgy. Jullie weten dat ik graag mijn handen vies maak maar van dit pakketje werd ik vrolijk en ben er gelijk mee aan de slag gegaan afgelopen weekend.

Dit is het kaartje wat ik ermee heb gemaakt. Ik heb een You Tube filmpje bijgesloten zodat jullie hem ook kunnen maken. Ik heb het model geleend van Liane Binder.



          Je vindt het papier en stempels van Hedgy HIER bij HobbyVision.




Het is nog zomer, op papier, hier lijkt het wel herfst. Echt een dag om binnen aan de slag te gaan.

Iedereen een hele fijne dag gewenst! 



                                                     

18 opmerkingen:

Angélique zei

Ah, wat een leukerd met dat vlindertje op zijn neus! Ook het papier is superleuk, zo vrolijk! Leuk ook dat je wat blaadjes naar beneden laat dwarrelen en het model is eveneens goed gekozen.

Kaartenkraam zei

Vandaag past het weer ook uitermate bij deze kaart tenminste als je aan de herfst denkt. Jouw kaart maakt me overigens wel een stuk vrolijker dan het weer! Leuk modelletje en lekker vrolijk papier en Hedgy is helemaal geinig!

groetjes van Ank

Margreet zei

Lief egeltje op je mooie kaart. Hier lijkt het ook wel herfst.
xxx Margreet

Irene zei

Oooh hier ben ik weg van: gaaf model, mooi en vrolijk papier en super cute hedgy! Je kaart hieronder voor je bijna jarige lief is trouwens ook een beauty!
XxIrene

Gerrina zei

Oh hemel net nu ik zat te bedenken dat ik nog heel wat zomerprojecten wou maken....dit ziet er met die kleuren wel heel aantrekkelijk uit.... Groetjes, Gerrina

Trudy zei

Wat een vrolijke herfstkaart, hier buiten lijkt het ook op de herfst dus dat komt goed uit!
Leuk model en een grappige egel!
Groetjes Trudy

Elly zei

Wat een dotje je kaart.
Hedge is ook zo leuk, had hem ook al gebruikt mag alleen nog even wachten.
Groetjes Elly

Crealientje zei

Gave zomerse herfstkaart:)
Eén en al vrolijkheid.
Had ik nog niet gezien dat er een extra vel in zit met de leuke egel.
Goed dat je het vermeld.
Mooi papier is het ook.
Lieve groetjes Crealientje.

Colien zei

Snap dat je daar meteen mee aan de slag wilde, wat een leuke papiertjes en het egeltje is superschattig! Mooi kaartje heb je ermee gemaakt.
grtz Colien

Angelique zei

Wat een heerlijke herfstkaart, zo'n schattig egeltje en wat een leuk dp. Ook je kaart voor Geert is erg mooi. Mijn man is de 24e jarig maar zijn kaart is nog niet klaar.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Wat een dotje van een kaart Monique, handig zo'n uitdrukvel je kan er gelijk mee aan de slag. Vandaag zijn we afgereisd naar Volendam en het weer viel reuze mee enkele buien onderweg gehad maar nu is het al de hele dag droog er staat wel een hele stevige wind.

groetjes Hermien

Rosina zei

Prachtig dit herfstkaartje met dat super schattige egeltje erop Monique...prachtige warme kleurtjes gebruikt
en ook bedankt voor je lieve reactie op mijn kerstkaartje van vorige week...zo lief van je ...
lieve groetjes Rosina

Eri zei

Van dit kaartje word je instant vrolijk met dat leuke papier!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje en je hebt goede reclame gemaakt. Ik ga meteen kijken hoe leuk dat blok is...komt op mijn verlanglijstje.

Nicolette zei

Een superleuke kaart!
Groetjes Nicolette

Martha zei

Wat een leuke kaart Monique
Mooie van vorm en zo schattig met dat egeltje, heel leuk
Liefs Martha

Freubelmina zei

Het is een dotje en wat een mooi papier xx

Trijntje zei

Wat een mooi herfstige kaart heb je gemaakt met deze mooie materialen. Leuk model. Groeten Trijntje

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...