zondag 18 juli 2021

Date met Henriët

        Hallo allemaal,

ik hoop dat iedereen die in het zuiden woont weer adem kan halen. Wat een drama met al dat water! En dan valt er hier bijna niks. Nog even en de boeren gaan sproeien. Sterkte met het opruimen en opmaken van de schade...

Het was een rare week. Met de waterramp en het overlijden van Peter R. de Vries. Ik was blij dat Henriët en ik een date hadden. Even iets anders. Lekker freubelen en kletsen. En ja, als ik bij Henriët ben dan spelen we niet met inktjes maar met papier en patronen. Verandering van spijs doet eten! Ze had deze keer een tasje, doorkijkkaart of hoe je het ook wilt noemen, liggen. En designpapier. Daar begint de keuzestress al mee. Maar het zou voor mijn nicht en haar man worden, die volgende week hun verjaardagen vieren. Midden in de zomer, dus werd het zomers papier.

Ze zijn gek op chocola maar ik heb er toch maar toffee's in gedaan. Die smelten hopelijk niet.
Een kaartje van 9.5 x 9.5 erbij en mijn kadootje is gereed.

Ik heb geen stansjes gebruikt. Er zit zoveel moois in de blokken van de Action. En aangezien ik graag mag knippen heb ik hem zo versierd. Lekker tropisch! Ik hoop dat we nog heel veel zomerse dagen krijgen. Kijken jullie ook bij Henriët? Ik ga vandaag naar Laura. Een grote beurt voor de wc en de badkamer en ramen wassen. Ze is in de ziektewet en kan geen zware dingen doen als tillen en bukken dus mams brengt de helpende hand. Daar zijn moeders toch ook voor. Ik doe het met alle liefde. We gaan daarna natuurlijk wel uit eten 😉

Fijne dag allemaal en bedankt voor het langskomen!

Liefs Monique



 

16 opmerkingen:

Elly zei

Mooie creatie heb je gemaakt en je hebt groot gelijk dat zou ik ook doen hoor met liefde, eet ze voor vanavond.
Groetjes Elly

Henriët zei

Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt. Lekker zomers met het tropische papier en de vogels en bloemen. Dat geknip is toch iets minder mijn ding maar zo worden mijn papierblokken goed gebruikt! 😉
Het was weer een gezellige dag en ik ben blij dat de volgende afspraak al weer in onze agenda's staat!
Succes met poetsen vandaag!
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een mooi cadeautje met een bijpassende kaart, in echt zomerse sfeer.
Beterschap voor je dochter en succes met poetsen.

Martha zei

Leuke felicitatiekaart Monique!
Lekker zomers!
Succes met poetsen en geniet van het etentje!
Liefs Martha

Cinderella zei

Hoi Monique
Wauw das gaaf gedaan superleuk
Beterschap voor je dochter en idd daar zijn moeders voor altijd klaarstaan met helpende hand.
Fijne Zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Eri zei

Wat een mooie tropische verrassing, dit cadeautasje met lekkers en het leuk bijpassende kaartje! Het appartementje zal weer spik en span zijn na jou gepoets! Wat is dan gezelliger om na afloop lekker te gaan eten. Veel plezier!
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Het ziet er gaaf uit! Jij liever dan ik; ik ben dus geen fan van veel knippen... Hoop dat de komende week gewoon een lazy beetje warme zomerweek word... Fijne zondag!

Hermien zei

Prachtige zomerse creaties heb je gemaakt voor de jarige.
En wat fijn voor Laura dat je een helpende hand bied, gelukkig kan ze wel nog bestek tillen 😉. Veel plezier samen.

Groetjes Hermien

Margreet zei

Wat een mooie tropische verrassing heb je gemaakt met het mooie papier en al het knipwerk.
Lief van je om Laura te gaan helpen en idd, daar zijn moeders voor. Hopen dat het eten gesmaakt heeft.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke zomerse creaties Monique, ziet er heel gezellig uit vind ik. Beterschap voor je dochter, fijn dat je kunt helpen.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Dat ziet er top uit Monique. Heb je goed gedaan met die mooie afbeeldingen van het DP. EN inderdaad lekker als je even je gedachten kunt verzetten. Al die ellende..
En alles weer op orde bij Laura? Wat vervelend dat ze in de ziektewet zit! Hopelijk snel weer beter!

Freubelmina zei

Wat een leuke creatie Monique, zeker prachtig papier...heel anders dan we van je gewend zijn..
Beterschap voor Laura xx

Trijntje zei

Jij hebt ook prachtige creaties gemaakt. Gezellig is het om samen te knutselen!. En inderdaad even wat anders dan al het nare nieuws. Leuk papier heb je gebruikt en mooi versiert met de tropische plaatjes. Al is het op dit moment niet zo tropisch …tenminste waar wij zijn.. vandaag de zon nauwelijks gezien… maar het zal wel weer veranderen het is tenslotte zomer. Succes me5 het schoonmaken, fijn dat je dat voor Laura kan doen.. groeten Trijntje

Bernadet zei

Geweldig leuk gedaan!

Crealientje zei

Super leuk resultaat van jullie knutsel date!
Ik kijk naar jullie creaties en dan breekt hier de zon door, joepie:)
Het was erg fris en donker vanmorgen.
Moet toch maar eens naar de Action, ik vind deze blokken nooit.Morgen dan maar:)
Heel leuk gedaan, bedankt voor de tip van Action.
Lieve groetjes Crealientje.

Nancy Soetaert zei

ha, ik dacht even dat ik op het foute blog zat, heel mooi kadotasje + bijhorende kaart, maar helemaal anders dan je mixed media projectjes...
Dinsdag viel hier een leuk kaartje in de bus met een tof stempeltje, dankjewel hoor!
groetjes
Nancy

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...