zondag 27 juni 2021

Knutseldate met Henriët

 Hallo allemaal,

genieten jullie ook van het mooie weer of zitten  jullie aan de verkeerde kant van Nederland? Hier in het zuid-oosten van Drenthe is het de hele week al heerlijk met af en toe een buitje. We zitten nu ook nog heerlijk buiten (zaterdagavond 21.00 uur) Niet lang meer denk ik, het wordt vochtig. Maar dit pikken we toch weer heerlijk mee!

Dank voor jullie bedankberichtjes van de kaartjes die ik heb verstuurd. Ik ben blij dat ze aangekomen zijn bij veel van jullie.

Vandaag laat ik jullie 2 kaartjes zien die ik heb gemaakt tijdens de knutseldate met Henriët. Altijd zo gezellig! Heel bijzonder ook, hoe je elkaar vindt in het kaarten maken, afspreekt en dat het dan nog klikt ook! Zo fijn...

Dit zijn mijn resultaten:

Hierboven een blauwe slimlinekaart met stempels die ik al een poosje in mijn bezit heb maar nog nooit had gebruikt. Zonde toch?

En hieronder een gele boekenlegger. Henriët is begonnen met geel en ik met blauw. De restjes hebben we uitgewisseld. Zo hebben we alles gebruikt en toch verschillend.

De volgende date staat alweer gepland. Hopen dat het niet warmer is dan dat het nu al was. Het ging net achter thuis onder de overkapping. Na 15.00 uur was het niet meer te doen. Maar wat een mooie dag!
 
Vandaag (zondagmiddag) hebben we een housewarmingparty bij Kevin en Triscilla.
 
 Ik hoop dat het er dan wat rustiger aan toe gaat dan gisteren. Toen hadden ze om 19.00 uur de politie al achter thuis staan. De bellers werden verzocht om zelf even te gaan kijken en vragen of de muziek wat zachter mocht maar dat wilden ze niet. Als ze dat hadden gedaan was het volumeknopje gewoon naar beneden gegaan. Nu ook wel maar jammer dat de politie erbij moest komen. Maar die vonden het wel gezellig, te zien aan het filmpje wat Laura ons stuurde.

Wij oudjes 😂zijn niet meer zo rumoerig! Dat gaat wel goed komen.
Allemaal een hele fijne dag gewenst. Veel F1 en voetbal plezier voor diegene die ervan houdt.

Liefs Monique


22 opmerkingen:

Ela zei

Prachtige creatie! Ik zit ook aan de goede kant van Nederland, het zonnetje doet goed zijn best hier in Gelderland. Om 19.00 uur al de politie op de stoep, jeetje..dat is dan een dompertje op je feestje. Hopelijk hebben 'de oudjes' het niet te bont gemaakt 😄. Fijne zondag. Groetjes Ela

Daphne zei

Ik kreeg inderdaad ook zo'n mooie kaart in de brievenbus, zo lief van je.
Deze 2 zijn ook erg mooi. De kleuren van de blauwe variant zijn lekker opvallend, dat past mooi bij de kleur van de visjes.
Wat leuk dat jullie elkaars "restjes" gebruikt hebben. Dat is een goed idee.
Leuk is dat hè, als je een hobby maatje ontmoet en het klikt goed.
Ik vind het destijds ook zo leuk om jouw te ontmoeten.
Tja..... de politie bellen is wel zo makkelijk, laat die het maar oplossen, dat denken de mensen. Ze willen geen gedoe in de straat en de buren weten vast nog niet wie daar wonen en wat voor een mensen het zijn. Over een poosje lachen ze er samen om denk ik.

Rina zei

Prachtig kaartje en boekenleggger heb je gemaakt.
Nog bedankt voor het lief stempeltje wat je mij hebt gestuurd.
Groetjes Rina

Wilma zei

Wat een MOOIE creaties laat je hier zien Monique.....beiden zo MOOI van kleur. Ook de liftkaart die je samen met GerJanne hebt gemaakt is PRACHTIG en met al die kleuren een WARM geheel.
Liefs Wilma 😃😃😃

Angélique zei

Heel mooi, vooral de boekenlegger vind ik prachtig! Jij bent echt zo goed in het stempelen, wat een mazzel voor Henriët dat ze in de gelegenheid is de kunst van je af te kijken. Grappig eigenlijk dat juist jullie elkaar hebben gevonden, jullie hebben allebei zo'n enorm andere stijl van kaarten maken.
Veel plezier bij je zoon vanmiddag.

Marja zei

Mooie kaart en boekenlegger heb je op je knutseldate gemaakt!
Altijd gezellig zo samen aan de knutsel.
Groetjes Marja.

Martha zei

Leuke kaarten Monique
Mooi gemaakt en wat gezellig samen met een knutselmaatje!
Ja ik heb je bedankkaartje met attentie ook ontvangen , ik heb via de mailvook al bedankt...
Als wij een tuinfeest gaven, dan deden we bij de buren die niet waren uitgenodigd een briefje in de bus met de mededeling dat we een feestje hielden dan en dan.,.
Wel jammer dat degene die er last van hadden meteen de politie bellen....
Fijne tijd liefs Martha

Henriët zei

Het was echt een top-dag! En dat het zo goed klikt is echt wel bijzonder want dat heb ik echt niet met iedereen.
Ik vind jouw creaties alle twee erg mooi. Als ik er naar kijk zie ik allemaal dingen die ik voor een volgende keer ga onthouden.
Jammer dat er bij het feestje van Kevin en Triscilla politie kwam. De buren hadden het beter zelf op kunnen lossen. Doe vanmiddag maar rustig aan want een tweede keer politie lijkt me niet handig. 😂
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Mooie resultaten van een geslaagde knutseldate. Jammer dat er bezoek kwam wat niet genodigd was bij Kevin en Triscilla maar het zal vast daarna ook gezellig zijn geweest.

Fijne zondag,
Hermien

Eri zei

Wow, wat zijn deze creaties geweldig mooi Monique! Leuk dat jullie zo'n fijne knutseldate hadden.
Wat jammer dat de buren de politie ook uitgenodigd hadden, en dat al om 19.00 uur! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Diny zei

Prachtig kaartje en boekenlegger heb je gemaakt Monique....zo mooi in deze kleuren!
Nogmaals dank voor het leuke kaartje met de verrassing erbij!
Groetjes en veel plezier vandaag,
Diny

Gerrina zei

Heerlijk toch zo'n knutsel/stempel-date! Echt bijtanken vind ik dat! En hoe bijzonder is het om nu nog een vriendin erbij te krijgen?
De kaarten zijn allebei plaatjes, al ben ik met m'n blauw als lievelingskleur natuurlijk net iets meer weg van de 1e :) Fijn weekend!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat zijn je kaarten mooi geworden Monique, ik ben van beide helemaal weg. Schitterend om te zien wat je met inkt, stempels en jouw creativiteit kunt bereiken. Heel gezellig hoor dat het zo goed klikt en jullie ook nog bij elkaar op bezoek kunnen qua afstand. Fijn dat de politie het ook gezellig vonden, jammer dat de bellers niet zelf zijn gekomen ;)
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Prachtige creaties, allebei! Vroeger was ik niet van geel, maar nu vind ik eigenlijk alles mooi, zolang het past en mooi verwerkt is. En dat kan jij goed. Wat fijn dat je zo'n gezellige knutseldate had en weer alvast een op stapel hebt staan.

Elly zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt! jeetje wat een gedoe ook he, wij hebben ook zo'n buurman, die kan niks velen, en over 2 weken heeft onze dochter een geslaagd feestje in de achtertuin, dus heb er nu al de zenuwen voor en het is zomaar eenmalig.
groetjes Elly

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een gave kaarten Monique.
Ben der alweer verliefd op😅😅

Wat fijn dat het zo klikt met Henriëtte,
is altijd afwachten. Zit verbaasd
te lezen dat om 19.00 de politie komt
je mag tot 22.00 uur "herrie" maken.
Ze hadden beter zelf kunnen aangeven dat het volume naar beneden kon...

Hoop dat je lekker genoten hebt vanmiddag.

Leave groetnis fan Ina

GerJanne zei

Supermooi Monique! EN dat het gezellig was geloof ik meteen. ZO gebruik je je stempel ook nog eens..
Jammer dat mensen zo snel klagen. Kinderachtig ook, om niet even zelf te vragen of de muziek wat zachter kan. EN inderdaad, als het nou een uur of 11 was, maar 19.00 uur....
Geniet nog lekker van het mooie weer!

Freubelmina zei

Wat een prachtige kaart en minstens zo’n mooie boekenlegger,zoveel moois op te zien.
Je mooie kaart staat hier prachtig te pronken,ik kijk er veel naar, nogmaals dankjewel.
Wat een gezeur van die mensen zeg, 19 uur,,Len dan nog via de politie 🙄
Lieve groetjes xx

Colien zei

Heel gave creaties heb je weer gemaakt, echt prachtig!
Gezellig om samen te fröbelen en te genieten met elkaar. Op naar de volgende knutseldate...
Ja, hier kwam er ook een verrassing in de bus, nogmaals bedankt daarvoor!
Hopelijk hebben jullie het wel een beetje rustig gehouden gistermiddag, anders had de politie het nog druk, haha. Nee, flauw van de buur(t) om het zo op te lossen, zeker zo vroeg in de avond.
grtz Colien

Margreet zei

Prachtige kaart en een zeker zo mooie boekenlegger.
Jammer om er meteen de politie op af te sturen. Eerst netjes vragen kan toch ook?
Hopen dat jullie het ook leuk hebben gehad (zonder politie neem ik aan)?
Ik had je al gemaild om te bedanken voor de leuke verrassing.
xxx Margreet

Trijntje zei

Ik was al even bij Henriett. Jouw kaart en boeken legger. Zijn ook prachtig. Mooie achtergronden en leuk met de stempels bewerkt. Fijn dat jullie zo gezellig geknutseld hebben en het zo goed klikt. Wat een kinderachtige mensen dat ze zelf niet wilde; komen…maar dat de politie eraan te pas moest komen… dat beloofd nog wat… wij hebben ook heerlijk weer gehad. Echt genieten op de fiets.. groeten Trijntje

Trudy zei

Hoi Monique,
Heel erg bedankt voor je prachtige kaartje en het lieve stempeltje! Ik reageer een beetje laat want ik was met vakantie en bij thuiskomst lag de envelop op me te wachten! Ik weet dus niet precies wanneer hij met de post gekomen is. Maar altijd leuk als je van vakantie terugkomt en er ligt zulke leuke post!
Groetjes Trudy


One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...