zondag 25 april 2021

Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de lieve reacties. Vandaag laat ik jullie een doosje en 2 kaartjes zien. Ik heb al het karton wat ik overhad van het doosje opgebruikt op de kaartjes. Deze heb ik gemaakt tijdens de bouw. Met Bowie gezellig bij me in de buurt.

 Dit is een explosion box met een bloemenkaartje aan de linkerkant en een gewoon kaartje aan de rechterkant. Zo kun je een doosje met wat lekkers geven en een bosje bloemen met een mooi kaartje.

Alle stempels die ik heb gebruikt zijn van ArtJourney. Nu verkrijgbaar bij de Scrapheap.

 
Hieronder zie je het doosje de binnenkant uitgeklapt.
See the flowers smiling.
De vlinder als blikvanger.

Hier zie je de buitenkant. Het is lastig fotograferen met zo'n doosje. Ook de kleuren is ontzetten lastig om goed vast te leggen. Daar ben ik bijna net zo lang mee bezig geweest als met het maken. Maar dit is wel de werkelijkheid.

 
En zo zie je hem vanaf de zijkant. Het doosje meet in elkaar 13 x 13 cm en is 9 cm hoog. Uit elkaar 30,5 x 30,5 cm.

 
De kaart hieronder heb ik als voorbeeld gemaakt voor de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. We vragen om een Nederlandse tekst op jullie kaart.

Het is geen grote kaart hij is 12,5 x 14cm, rillen op 7 cm.

 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Als jullie HIER heen hoppen, komen jullie de mooie voorbeeldkaarten van onze gastdesigner Nynke en mijn DT-maatjes tegen. 
En ook de mooie prijs die Angela van Mijn hobbyhonk beschikbaar heeft gesteld. 

Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen. Ik ga vandaag eens aan de wandel en de achtertuin opruimen. Er is genoeg troep van het dak gewaaid. En ik denk ook nog even aan de knutsel.

Een hele fijne zondag, liefs Monique

18 opmerkingen:

Marja zei

Superleuke explosionbox heb je gemaakt! ..mooi met al die kleurtjes inkt en de stempels erop. Ook de kaartjes zijn erg mooi geworden.
Groetjes Marja.

Daphne zei

Zoooooooo, dàt zijn mooie kleuren.
Leuk hoor, zo'n doosje, ik vind het verrassingen effect altijd zo leuk, van zijn explosie doosje.
Goed idee en heel leuk om van de overgebleven stukje papier en kaart te maken.

Angélique zei

Heel mooie creaties! De kleuren alleen al zorgen voor een "explotion-effect". Prachtig met de vlinders en libelles.

Margreet zei

Wat een mooie explosion box en je kaart is ook prachtig. Gave achtergrondjes en mooie vlinders!
xxx Margreet

Martha zei

Wat mooi gestempeld Monique
Al die prachtige kleurtjes bij elkaar
Mooi doosje!
En die kaart vind ik ook prachtig heel knap dit resultaat!
Fijne dag liefs Martha

Gerrina zei

Wow, niet alleen de kaart die ik bij de challenge zag, maar de andere en de kaart zijn ook supermooi! Fijn weekend verder!

Chantal zei

Prachtige kaarten, de kleuren zijn super.
Groetjes, Chantal S

Trudy zei

Wow wat heb je dit weer prachtig gemaakt en wat mooi al die vrolijke felle kleuren!
Groetjes Trudy

Eri zei

Wow, wat ziet dat er geweldig leuk uit!
Groetjes, Eri

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat mooi Monique,

Een ware kleuren explosie, genieten hoor!!

Het is mij te koud om in de tuin te zijn, misschien een
blokje om. De kans is groter dat ik aan de freubel ga.

Leafs fan Ina xx

GerJanne zei

Geweldig, dat doosje! Supermooi!!
En je kaart voor onze challenge is ook heel gaaf!.
Bij ons komende week druk met nieuwe kozijnen... zelfs op Koningsdag komen ze. Dan zijn ze zeker vrijdag klaar. Ik denk dat ik ook wel op mijn kamertje zal bivakkeren...buiten is het te koud om te zitten. Zo sneu voor onze overburen... met een klein campertje op vakantie.

Colien zei

Heel mooi allemaal, stuk voor stuk prachtig gemaakt!
Ik hoop dat het bij jullie ook zulk lekker weer was vandaag. Heerlijk gewandeld hier met Suus en Briep....
grtz Colien

Trijntje zei

Wat allemaal mooie creativiteit met inkt. Het ziet er allemaal zo mooi kleurig en fleurig uit. De kaart met vlinder is erg mooi. Je bent lekker aan het smeren geweest met inkt... knap. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtig gekleurde explosion-box Monique. Mooi bewerkt met verschillende stempels, echt een cadeautje. Ook de kaart met vlinder voor de nieuwe challenge is een beauty. Inspiratie genoeg hier.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een super GAAF doosje heb je gemaakt Monique....zo leuk gedaan met de kleuren!
Groetjes Diny

Marjan zei

Ik blog niet elke dag, dus miste deze bijna Maar scroll meestal even terug om te kijken. Zo mooi, Monique!! De kleurtjes, de stempels, de box èn de kaart, allemaal even prachtig!

Aartje zei

Wow, wat mooi Monique, prachtige kleuren heb je gebruikt en zo mooi als het doosje helemaal open is geklapt.
Groetjes Aartje

Freubelmina zei

Ontzettend mooi geworden Monique xx

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...