donderdag 7 januari 2021

Kerstdonderdag

 Hallo allemaal,

ik heb me voorgenomen om elke donderdag weer mee te doen bij 52WTC. Dat is me voor vandaag gelukt. Ik probeer samen met Anja elke week mee te doen. Het is net als naar de sportschool gaan, met z'n tweeen ga je gauwer, zeg je minder snel af. We doen ons best!

Ik heb er gelijk 2 gemaakt. Eentje voor de challenge met een kerstman erop en eentje voor vandaag! Ik heb de kaarten met de sketch van de Egel gemaakt. Het lukt me niet vaak om challenges te combineren maar dit is een leuke sketch en geschikt voor een kerstman.

Het designpapier is van Spaanse afkomst. Ik heb de naam niet opgeschreven en nu zit het op de kaart geplakt. Mmmmmm....slim hè?

Dit is de wekelijkse kaart. En hieronder de challenge kaart.

En hier is de sketch van de Egel.





Vanmiddag komt Anja gezellig bij me freubelen. We gaan natuurlijk spelen met inktjes. Zien wat daar uit voort komt. Maar kletsen is ook fijn. Vanavond kom ik bij jullie langs. Een beetje inspiratie op doen en bewonderen.

Liefs Monique

31 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een leuke kaarten Monique, het papier is prachtig en de plaatjes ook! Goed idee om met iemand af te spreken om samen iedere week mee te doen, het gaat je vast lukken.
Groetjes, Annerieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat goede voornemen vind ik heel gezellig Monique ;) De kop is er al voor het nieuwe jaar met deze twee leuke kerstkaarten. Mooi zoals je de sketch van De Egel gebruikt hebt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

Rosina zei

2 hele mooie kerstkaartjes zijn dit Monique....zeker hele leuke plaatjes erop...en ook de sketch prachtig uitgewerkt...KNAP gedaan weer
En veel plezier vanmiddag met het spelen met de inktjes
Ik ben benieuwd wat voor moois daar uit komt...
bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Josje zei

Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt Monique

Martha zei

Prachtige kerstkaarten Monique!
mooi dp!
geniet van het samen knutselen!
Liefs Martha

Nicolette zei

Wat zijn ze mooi!
Groetjes Nicolette

Diny zei

Inderdaad een goed voornemen Monique.
Je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt met de leuke sketch van de Egel.
Groetjes en veel knutselplezier,
Diny

Marja zei

Twee superleuke kaarten heb je met de sketch gemaakt!
Fijn dat je meedoet aan de challege bij De Egel.
Groetjes Marja.

Annemarie en Merit zei

Heerlijk dit goed voornemen Monique, leuk om je hier weer te zien vandaag...
Je kaartjes zijn heel leuk en zelfs al 2 het begin is er...
Gezellig dat je meedoet met de challenge kerstman op je kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Eri zei

Twee prachtige kaarten in heel mooie kleuren!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Ze zijn allebei erg leuk, lichte voorkeur voor de eerste vanwege de kleuren en de afbeelding. Mooi hoor! En ja, als je elke week meedoet, is het voor je het weet weer een hele stapel! ik doe niet elke week mee, maar maak wel vaak series van twee of meer, dat tikt ook lekker aan.

Epie zei

Wat gezellig en een goed voornemen om 52X mee te doen Monique .
Prachtige kaartjes heb je gemaakt en meteen 2 nog wel .
Dankjewel voor je bijdrage en tot de volgende X
Groetjes Epie DT52WTC

Jantine zei

Prachtige kaartjes, Monique!
Bedankt dat je meedoet met de challenge van 52WTC "zet een kerstman op je kaart"!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

2 mooie kaartjes Monique maar ik mis de inktjes op deze kaarten. Ben benieuwd wat je vandaag hebt gemaakt. Zoals het nu lijkt kan ik heel snel bij jou komen voor onze date want we gaan de online-lessen anders indelen.
Groetjes van Henriët

marijke zei

Twee prachtige kaartjes en de kleuren vind ik prachtig bij elkaar. Leuk dat jullie samen mee gaan doen met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke.

Suzan zei

Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt Monique!
Bedankt voor het meedoen met de kerstman Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Anja zei

Je kaartjes zijn superleuk! Ik hou wel van deze pasteltinten.
Best slim om er gelijk 2 te maken ;-)
Het was weer heel gezellig vanmiddag en wat is het spelen met inkt toch eigenlijk leuk. Moet ik ook vaker gaan doen, hè :-)
Ik maak de kaart dit weekend af, ik was boven, maar ben aan het opruimen gegaan. En aangezien ik dat óók te weinig doe....nou ja, je snapt het wel.

Liefs, Anja

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie kaarten en gezellig dat je samen met Anja kunt knutselen ik denk dat dat wel helpt om elke week een kaartje af te krijgen.
Groetjes Anita

Enny zei

Wow, wat leuke mooie kaarten, jij bent alvast goed begonnen ! Groetjes, Enny

GerJanneke zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Die sketch is best leuk he? Als je ermee bezig bent volgt er zo een tweede. En jouw kerstkaartjes zijn super en de kop is eraf! Ik heb me ook voorgenomen om nog meer kerstkaartjes te maken. Ik had er nu toch te weinig!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een geweldig voornemen Monique, hopelijk gaat het jouw en Anja lukken dit vol te houden, je hebt nu in ieder geval al twee mooie kerstkaartjes klaar. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. .Groetjes Ingrid.

Doris knippenenplakken zei

Twee prachtige kaarten Monique!
Mooi DP en plaatjes, groetjes Doris

Anita van Deur zei

2 prachtige kaarten in mooie kleuren.

jackelien zei

Hoi
Goed voornemen.
Je kaarten zijn super mooi.
Groetjes Jackelien

Trudy zei

Leuke vrolijke kerstkaarten en succes met je voornemen, je hebt in ieder geval al vast 2 kerstkaarten!
Groetjes Trudy

Ina ( Frysk Famke ) zei

Heerlijk om te zien dat je weer lekker aan de knutsel bent Monique.

Heb weer aantal bjoeties bewonderd en vooral inktkaartjes
goed bestudeerd...ideetjes en technieken op doen 😉

Groetnis fan Ina in bliuw sûn

Freubelmina zei

Wat een leuke kaarten met de mooie sketch maakte je Monique.
Ik gebruikte deze sketch ook hihi.
Fijn weekend xx

Trijntje zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Monique. leuk gemaakt volgens de schets. en meteen een heel goed begin met twee kaarten... Slim idee om het samen me Anja te doen... Dan kun je het misschien beter volhouden. Het bevalt mij prima om het hele jaar kerstkaarten te maken. . In de zomer is het niet altijd even gemakkelijk... Maar de laatste paar jaren is het me gelukt om iedere week een kaart klaar te hebben. Op het eind van het jaar een hoop stress minder. Succes ermee. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

supergoed voornemen Monique!
Heel mooi papier en toffe plaatjes erbij, daar kan je leuke kaartjes mee maken.
Dankjewel voor je deelname bij 52WTC.
Nancy

Willy zei

Goed voornemen Monique en wat een prachtig begin, dat belooft weer wat!

Nelleke zei

Ik las het al bij Anja , en ja dat ben ik ook van plan, ik maakte er al wel elke week eentje maar nu ook regelmatig 2 en dan kom ik een heel eind. Jou 2 kaarten mogen er zijn , ze zijn erg leuk geworden. Dank je wel voor jou deelname aan aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...