zondag 6 december 2020

Reminder Knutsels en Kadootjes en mijn keuken

Hallo allemaal,

vandaag is het tijd voor de reminder van Knutsels en Kadootjes. Sterren op je kaart! En eindelijk een filmpje van mijn nieuwe keuken. Het is eindelijk gelukt Irene 😉

 Maar eerst mijn kaart. Daar valt niet zoveel over te vertellen. Ik had nog 2 vellen van dit mooie papier over en heb direct alles gebruikt om er kerstkaarten van te maken. Ik vond het zo jammer om de sneeuwpoppen te bedekken met ander papier, dus is het een simpele kaart geworden. De sterretjes zijn sequins en glimmen. Maar daar zie je jammer genoeg niets van op de foto.
Dit mooie papier ben ik doorheen. Nu nog wat ander papier opmaken. Ik hoop dat ik voor iedereen een kerstkaart kan maken. Is dat niet zo, dan krijg je een mooie gekochte. Het is niet anders. Dit jaar was er geen tijd en inspiratie voor kerstkaartjes. Volgend jaar toch maar weer gezellig meedoen bij 52 WTC.

En dan een filmpje van onze nieuwe keuken. Foto's nemen met dit donkere weer is niet te doen. Maar volgens mij krijgen jullie wel een idee, hoe het eruit ziet. De keuken was eerst groen. Nu heeft een leem kleur. Hij is nog niet helemaal af. De koelkast en de open kastjes in de hoek moeten nog. Leveringsproblemen. Tweede week van januari pas. Het is niet anders. Is mijn koelkast straks nieuwer dan die van Geert 😂 Ja, ja, we hebben er elk eentje. Eentje voor het drinken en eentje voor al het lekkers om op te eten.


Dat is het weer voor vandaag. Geert is afgelopen donderdag weer thuis gekomen en we vieren vandaag Sinterklaas. De laatste jaren doen we het met Kerst maar dan zit ie weer Offshore, dus doen we het zo. 

Ik wens jullie een fijne zondag!
Blijf gezond, liefs Monique



 

16 opmerkingen:

Henriët zei

Mooie kaart Monique! En bij dat mooie papier moet er ook niet meer op. Het plaatje maakt de kaart juist zo mooi.
Wauw zeg....wat is de keuken mooi geworden! Daar ga je een hele poos van genieten.
Groetjes en een fijne zondag.
Henriët

Caroline zei

Je kaartje is erg mooi en inderdaad is dit papier zo mooi om te laten zien. Zonde om er wat overheen te plakken.
En je keuken ziet er al prachtig uit! En ik heb ook zo'n kerstboompje in mijn raamkozijn hihi. Gezellig staat dat he.
Groetjes Caroline

Margreet zei

Zonde om zulk mooi papier te bedekken.
Je keuken is prachtig geworden. Bij mij staat er ook zo'n "soldaat" op de aanrecht. Vind ze zo leuk.
Fijne Sinterklaas!
xxx Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart en je nieuwe keuken ziet er toppie uit!
Fijne Sinterklaas.
Groetjes Anita

jackelien zei

Wauw mooie kaart en je keuken ziet er super uit. Fijne zondag.
Groetjes Jackelien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie rustige keuken Monique. Prachtig, ik begrijp dat je daar blij mee bent. Een mooie kerstkaart waarbij je groot gelijk hebt om het mooie dessin-papier de hoofdrol te laten spelen.
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Dat is mooi papier! En o een stijlvolle kaart! Je keuken ziet er mooi uit; mooie kleur en praktisch ingedeeld zo te zien! Fijn weekend!

Marjan zei

Prachtig papier en inderdaad zonde om dat vol te plakken, een eenvoudiger kaart is veel mooier dan! Mooi Monique. Ook je keuken, we hebben een beetje dezelfde indeling, zie ik!

Scraptastisch zei

Wat een gave keuken hebben jullie Monique en ook al in een beetje kerst aankleding hihi Met een levering lijkt er altijd wel iets te zijn maar wat je zegt heb jij straks de nieuwste koelkast. Alweer een reminder gemaakt en ik zat ondergedoken dit weekend want heb toch nog tekort kerstkaarten. Ik heb ook chronisch tijd tekort en kom bijna niet in blogland. Na volgende week hoop ik weer een beetje te relaxen thuis, maaaaaaar....mijn kerstboom staat!!!!
Fijne Sintkerst whaha ja roeien met de riemen die je hebt hè! Je mag mij best een gekocht kaartje sturen hoor, no problem! Lieve groetjes van Gerie

Martha zei

Mooie nostalgische kerstkaart, Monique!
prachtige keuken hebben jullie en als alles klaar is wordt het nog mooier!
Hopelijk een fijne Sinterklaas gehad!
liefs Martha

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met deze mooie materialen. . Je keuken is prachtig . Mooi ruim. Altijd weer mooi als je een nieuwe keuken hebt. Je moet je maar aanpassen als je man regelmatig weg is voor zijn werk... hierbij wil ik je bedanken voor de leuke verjaardagkaart. Mooie kleuren. Net als Gerie ook niet zoveel in blogland afgelopen week. En het bloggen wil ook niet zo.. foutmelding en er dan uitgegooid .. alles voor niks getypt...heel naar. Hopelijk gaat dit lukken. Groeten Trijntje

Josje zei

Mooi papier dan hoeft er toch ook niet veel bij
Mooie keuken heb je geniet er van

GerJanne zei

Je kaart had ik natuurlijk al gezien en die is erg mooi! Ik heb dat papier volgens mij ook nog. Je keuken had ik nog niet gezien en die is mooi geworden! Wat een verschil! Wauw zeg! Lijkt veel lichter en groter. Daar ga je vast van genieten. In elk geval kok Geert als hij thuis is!

Freubelmina zei

Handig toch om meteen zo’n sjieke kerstkaart te hebben,het is een prachtige!
Wat een mooie keuken Monique en een heerlijk koffieautomaat!
Lieve groetjes xx

Daphne zei

Je hebt helemaal gelijk, dit mooie papier moet je niet teveel verstoppen!!
Echt een hele leuke kaart vind ik het.
Je keuken, wauw, WAUW!!
Wat ga je hier en hoop plezier van beleven, dat weet ik nu al.
Gaaf hoor!!

Scraptastisch zei

Brompot op reis ik dacht Geert weer van huis? whahaha laat het hem maar niet horen. Juist nu hij nog zo hard aan het schilderen is! Wat een gave kerstkaart Monique en ja ik moet ook meer mee gaan doen, want heb er gister ook nog snel 4 bij gemaakt omdat ik tekort had en dan nog alle kaarten schrijven ook best een klus maar....ze zitten op de bus!
xx Gerie

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...