maandag 23 november 2020

Snelle kerstkaarten

 Hallo allemaal, 

dank jullie wel voor de leuke reacties gisteren. Laura en ik zijn met de kerst alleen. Wie weet zijn we net zo tipsy als de dame in het glas. Lekker eten, een borrel en kerstfilms bingewatchen 馃槀馃槀馃槀 Zo komen wij de kerst wel door.

Vandaag heb ik 4 kerstkaarten voor jullie. Ik heb ze gemaakt voor een Pronty tutorial. Elke 23e van de maand ben ik aan de beurt om een leuke tutorial te maken. En aangezien dat ik dit jaar bijna geen kerstkaarten heb gemaakt, moet ik wel rap aan de slag. En dat kan met de leuke stencils van Pronty.

Dit zijn ze: 





3 Stencils, een foamstempel en wat stansjes en in een dik uur heb je 4 kaartjes klaar. Het is niet wat jullie van me gewend zijn maar dat kan ook niet. Dan ben ik 3 kerstzegels kwijt. Niet dat ik dat niet wil maar PostNL moet ook niet gekker worden.
Als jullie HIER KLIKKEN dan kom je op de FB pagina van Pronty and Friends en zie je de tutorial.

Fijne avond allemaal en tot de volgende post!
Liefs Monique


25 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ook deze kaartjes worden gewaardeerd hoor Monique en je bent er creatief voor bezig geweest, daar gaat het om! Ook de reden bij mij dat ik andere kaartjes ben gaan maken, al zijn er uitzonderingen maar Post nl is voor ons allemaal niet zo prettig bezig! Maar met kerst mag het gewicht meer zijn en hoeft de weegschaal er niet bij, hihi
xx Gerie

Diny zei

Wat een leuke serie kaartjes Monique....dat is inderdaad een inhaalslag!
Groetjes Diny

Epie zei

Hey Monique , mooie serie snelle jelle kaartjes ,
Grtjs Epie

Irene zei

Hip en leuk en d谩谩r gaat het om t贸ch? Nu kun je tot 50 gram maar vanaf januari zijn postzegels w茅茅r duurder dus 贸贸k voor mij een reden om te proberen het bij 1 postzegel te houden..uitzonderingen daargelaten natuurlijk!
Vandaag al zitten schrijven, kom er nog 2 te kort en dan is deze leuke klus 贸贸k weer geklaard maar blijf gewoon maken zolang we in de wintermaanden zitten dan kan ik van de zomer weer op de pauzeknop drukken!
XxIrene

Henri毛t zei

Leuke kaarten Monique. En zeker handig als je er nog veel moet.
Ik heb de tutorial ook even bekeken. Ziet er duidelijk uit.
Groetjes van Henri毛t

Margreet zei

Je kaartjes zijn superleuk geworden hoor. Ik had je tutorial op FB al bewonderd.
xxx Margreet

Sarah zei

Wat zijn ze vrolijk van kleur.
Dat ging vlot. X

Creanita60.blogspot.nl zei

Gelukkig hoeft er altijd maar 1 kerstzegel op maar het versturen word inderdaad een dure toestand als je meerdere laagjes gebruikt.
Dit zijn snelle kaarten makkelijk als je een hele lading moet maken.
groetjes Anita

Trijntje zei

Leuke snelle kerstkaarten heb je gemaakt Monique. Groeten Trijntje

Hermien zei

Prachtige snelle kerstkaartjes zoals jij ze noemt, het zijn toch ook weer inktkunstwerkjes op zich.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ze zijn gaaf. Ik zag het al op Fb, maar reageer op de blogs, hoor. Een duimpje omhoog zegt niets. Leuk die stencils en de kleuren.
En deze kaarten gaan met 1 decemberzegel, he!
En trouwens, ik reken de postzegels gewoon bij mijn hobby. Verzenden hoort nu eenmaal bij het kaarten maken denk ik dan. Koop maar eens een mooie kaart, ben je zo 3, 4 euro kwijt.. plus een postzegel.
Die kerst van jullie klinkt zo gek nog niet! ;-)

Nelleke zei

Ja Monique ze zijn echt leuk gemaakt. Helemaal niet moeilijk maar je moet het wel doen. En ze zijn leuk om te zien, maar de laatste springt er voor mij een beetje uit, die kleuren zijn zo gaaf. Groetjes Nelleke

Nelleke zei

Ja Monique ze zijn echt leuk gemaakt. Helemaal niet moeilijk maar je moet het wel doen. En ze zijn leuk om te zien, maar de laatste springt er voor mij een beetje uit, die kleuren zijn zo gaaf. Groetjes Nelleke

Freubelmina zei

3 hele mooie en verschillende kaarten Monique, knap werk.
Dan maar monopolie tevoorschijn halen met de kerstdagen denk ik?
Lieve groetjes xx

Nicolette zei

Ik vind ze erg mooi Monique.
Groetjes Nicolette

Trudy zei

Wat een leuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt! De kaart hieronder is ook leuk en super grappig! Postzegels zijn inderdaad erg duur tegenwoordig.
Groetjes Trudy

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaartjes Monique, super gaaf in deze kleuren en met die leuke stencils gewerkt
lieve groetjes
Rosina

Marjan zei

Nou, deze kaartjes vinden heel veel mensen erg mooi, ik ook! Leuk toch is het ook, werken in verschillende stijlen en niet altijd in dezelfde stijl blijven. Ik vind ze allevier gaaf, maar de eerste en laatste het mooist.

Ze te horen gaat jullie kerst best heel gezellig worden, duurt nog even, maar toch.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat zijn leuk Monique!

Ik hou hier wel van, de eerste is mijn favoriet en dan de laatste.
Benieuwd naar je volgende serie.

Fijn dat je weer lekker crea bent, kunnen wij mee genieten.

Leafs fan Ina in bliuw s没n

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn leuk en lekker speels Monique, gezellige kleurtjes ook. Ik sla het ideetje op want soms is het handig om nog een paar snelle kaarten te maken. Volgens mij heerlijk zo'n kerst en lekker wandelen tussendoor met de hond, niks mis mee :)
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Nou ja, ik wilde net reageren dat ik toch echt jou stijl herken in deze serie en dan ga je zelf zeggen dat het niet is wat er van jou gewend zijn....
En toch vind ik van wel, lekker puh.
Ze zijn heel erg leuk en hoe handig, na ongeveer 1 uur 4 kaartjes rijker, wat een goeie.
De kleuren zijn warm, ik hou ervan.
Haha, ik zie het voor me hoe jullie de kerst dagen die gaan brengen. 馃槈

Josje zei

leuke aparte kaartjes heb je gemaakt

Sarah - Crea S zei

Hoi Monique, het zijn leuke kaartjes hoor! Hier in Belgi毛 is de post nog duurder volgens mij. Dus het is altijd schipperen tussen wat kan en wat niet. Kaartjes die ik zo geef of zelf in de bus duw, die kunnen wel al eens een ander formaat hebben of overdadig versierd worden. Maar zoals ik al zei, deze "simpele" kaartjes zijn net zo leuk! Zoals Irene zegt, je bent er toch maar mee bezig geweest. Liefs, Sarah

Colien zei

Ja, ik zag de kaartjes al voorbij komen, z贸 leuk!
En jouw kaart voor mijn verjaardag is zo ontzettend gaaf, dankjewel!!
grtz Colien

Gerrina zei

Ik had ze op FB al voorbij zen komen en vind ze zo heerlijk vrolijk en feestelijk! Gaaf zo'n serie maken, toch? Ik val altijd van het ene in het andere idee en zo blijft het gaaf om te maken vind ik... Groetjes, Gerrina

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...