zondag 3 mei 2020

Hello, you are loved

Hallo allemaal,

allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de reacties n.a.v. mijn schoonmoeder. Ze ligt nu al meer dan een week in het ziekenhuis en is stabiel, dat wil zeggen dat er niets veranderd/verbeterd is. Morgen gaat ze naar de Horst om te revalideren. Ze is rechts verlamd en kan alleen ja of nee zeggen. We hopen dat ze in elk geval weer leert praten zodat we kunnen communiceren.
Ik ga proberen om haar in ieder geval om de dag een kaart te sturen en misschien wel elke dag. De 1e 14 dagen moet ze in quarantaine. Zo sneu.

De kaartjes die ik jullie nu laat zien heb ik gemaakt met als basis een acrylverf achtergrond. Hierop gestempeld en met een witte marker accentjes aangebracht. Eigenlijk heel simpel en toch ben je een paar uurtjes zoet. Ook heb ik geprobeerd de trucjes die ik bij Willy op de workshops leer te gebruiken.


De stempels zijn o.a. van PaperArtsy, Katzelkraft en ArtJourney.


De uiltjes van Katzelkraft zijn ontzettend chagerijnig maar dat maakt ze juist weer grappig.

Het leuke van deze PaperArtsy serie is, dat je ze zo mooi kunt combineren.

Vanavond gaat Geert nog 1 keer heen. Iedereen is dan bij Ma of oma geweest. Donderdag gaat Geert weer naar zee. Dat vind ik in dit soort omstandigheden wel een nadeel. Het duurt toch wel een dag of 2 voor dat hij naar huis kan als er iets gebeurd. We gaan het zien. En duimen dat het goed gaat.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie lieve reacties!
Bitmoji Image

21 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een prachtige serie laat je zien Monique. Zo mooi van kleur.
Die uilenstempel is een leukerd. Heerlijk die gezichtsuitdrukking!
Hopelijk knapt je schoonmoeder nog weer op. Maar eerst 14 dagen in quarantaine is echt niet leuk. Wie weet lukt ergens zwaaien voor het raam nog....
Sterkte met alles, zeker nu Geert weer naar zee moet.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Heeft je schoonmoeder toch flink ingeleverd Monique, erg he?! Ik hoop dat er toch enige verbetering komt en zeker -zoals jij al zegt- dat ze weer kan communiceren...Lief dat je haar veel kaartjes gaat sturen,daar zal ze zeker blij mee zijn. Je kaartjes van vandaag zijn schitterend, mooie rode en prachtig bewerkt met de mooie stempels. En dan gaat je man weer weg...bah dat went nooit volgens mij. Sterkte met alles en liefs, wilma Xx

Margreet zei

Wat een gave kaarten laat je zien, Monique. Vooral die met de beesten spreken mij heel erg aan.
Je schoonmoeder (én jullie) heeft nog een lange weg te gaan. Wel vervelend dat ze eerst 14 dagen in quarantaine moet. Hopen dat de therapie wél doorgaat, want die is de eerste tijd juist zo belangrijk.
Ik zal voor je duimen dat er niets gebeurt als Geert weer naar zee is.
Sterkte met alles.
xxx Margreet

Elly zei

Prachtig je kaarten, ze zijn ook zo mooi van kleur.
Heel veel sterkte met je schoonmoeder.
Groetjes Elly

Rosina zei

Heel mooi deze serie kaartjes Monique,,zo lekker fel van kleur en gecombineerd met die stempels zijn ze echt geweldig geworden...En hopelijk gaat je schoonmoeder met de nodige therapie snel weer enigszins zal herstellen...Heel naar dat ze nu eerst in quarantaine moet...maar je kaartjes zullen haarvast wel wat opbeuren
veel sterkte meis nu ook Geert weer voor een paar dagen weg moet...

groetjes Rosina

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hoi Monique,

Wat fijn dat je schoonmoeder iets op knapt en gelukkig uit het ziekenhuis mag.
14 dagen quarantaine is balen, hopelijk knapt ze verder op en gaat het praten ook weer beter straks. Wel naar dat Geert weer naar zee moet.

Ontzettende gave kaartjes kaartjes heb je gemaakt, heb je de gelliplate gebruikt voiir de achtergrond? De kleuren combi vind ik schitterend net als de uiltjes. Hoop ooit dit ook uit me mouwcte "schudden". Ik hoop je op de AS te zien volgend jaar en anders kom ik jou kant een keer op.

Pas goed op jezelf.

Leafs fan Ina

Irene zei

Oh Monique, lees nu pas van schoonmamma...wát een zorgen wéér! Hoe eerder therapie hoe beter heb ik vaak gehoord, hoop dat er nog wat winst te behalen zal zijn!
Je kaarten zijn super, toffe vrolijke kleuren!
XxIrene

Eri zei

Wat een prachtig kleurrijke kaarten Monique. Hier word je meteen vrolijk van. Veel sterkte met je schoonmoeder!
Groetjes, Eri

Hermien zei

Nou dat wordt flink duimen dat de revalidatie voor haar en jullie nog verbetering gaat brengen. Een nare bijkomstigheid is natuurlijk de quarantaine, maar al die prachtige post die ze van jou gaat krijgen zal haar vast goed doen. De kaartjes die je in deze post laat zien zijn weer heel mooi.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Monique,
wat een toestand in deze situatie he? Echt niet leuk! Ik zal kijken of ik tijd heb voor een kaartje voor haar!
Je kaarten zijn geweldig! Ik moet ook nodig met de acrylverf aan de gang. Omdat ik het zo weinig doe vergeet ik elke keer de volgorde. Dus eerst de verf aanbrengen en daarop de inkt...
Binnenkort weer tijd voor experimenten..dus als ik iets niet snap hoor je het!

Daphne zei

Je kan er zo mooi mee variëren, zeker ook met de kleur, ik vind het prachtig, vooral die met het blauw erbij, die springen eruit.
Grappig, de boze uil met juist die tekst erbij😉.
Héél veel sterkte de komende tijd, blijf vooral ook goed voor jezelf zorgen!
Extra spannend nu Geert weer weg gaat, dat kan ik me voorstellen.
Je bent sterker dan je denkt hoor, zeker in dit soort gevallen.

Martha zei

Dat heb je mooi gemaakt, Monique!
Daar zal je schoonmoeder erg blij van worden, sneu dat zo getroffen is door die hersenbloeding, dat ze alleen maar ja of nee kan zeggen, maar wellicht met de juiste therapie kan dit verbeteren...
Nu nog 14 dagen in quarantaine ook niet mis natuurlijk, gelukkig kun je beeldbellen en de verpleging helpt altijd graag....
Tja en dan gaat het leventje gewooon weer door, ook jouw Geert weer naar zee...
Veel sterkte voor jullie allemaal, heb veel knutselplezier...
Liefs Martha

Marjan zei

Toffe serie, Monique, de kaartjes spatten van het scherm, heel gaaf!
Ik hoop met jullie mee voor je schoonmoeder, dit moet zo vreselijk zijn voor haar. Als je niet normaal kunt communiceren... jouw kaartjes zullen haar hopelijk opbeuren.

Diny zei

Wat een prachtige serie heb je gemaakt Monique.....schitterend!
Ik wens jullie heel veel sterkte in deze toch al moeilijke tijd.
Groetjes Diny

Gerrina zei

Wat een heerlijk zonnige kleuren heb je gebruikt! Kan geen favoriet kiezen; vind ze allemaal mooi en het plezier waarmee ze gemaakt zijn spat ervan af!
Echt sneu van je moeder, maar k hoop dat je kunt video-bellen of zo? En die kaarten zullen haar zeker wel helpen (en jou ook...) Sterkte en blijf veilig! Groetjes, Gerrina (oh ja zie graag 'n CaS-kaart van jou :)! )

Colien zei

Wat een goed plan om veel kaartjes te sturen naar je schoonmoeder, wat een akelige situatie. Hopelijk heeft de revalidatie veel baat. Je serie kaartjes is erg mooi, wat gaaf met het oranje!
Sterkte met alles!
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie fleurige serie kaarten Monique. Hopelijk gaan ze in quarantaine al wel met therapie beginnen en valt er inderdaad nog iets te herwinnen. Ik kan me voorstellen dat je ertegenop ziet dat Geert nu naar zee moet. Sterkte.
Lieve groetjes Miranda

Willy zei

Ach ja wat een zorgen heb je dan he? Hopelijk hersteld ze na verloop van tijd wat. Superlief dat je haar elke dag gaat verrassen met een zelfgemaakt kaartje, daar fleurt ze vast van op. Een prachtige voorraad heb je alvast gemaakt!! Sterkte met alles en nogmaals je bent welkom hoor. Gezellig!

Nicolette zei

Wat een mooie kaarten. En veel sterkte voor je schoonmoeder.
Groetjes Nicolette

Caroline Cards zei

Mooie kaarten Monique! Je schoonmoeder zal wel blij zijn als ze vaak een kaart ontvangt. Ik hoop dat het snel beter gaat met haar. Houd je haaks!!
groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Ik loop schandalig op achter Monique, maar heel blij te lezen dat de situatie met je schoonmoeder stabiel is ook al is er nog een lange revalidatie te gaan...echt sneu hè!
Je kaart is een topper weer en probeer voor je verjaardag ook met inktjes aan de slag te gaan, mislukt het dan word het naaaaaaatuurlijk iets anders, hihi
Hou je haaks en ik/we contacten het weekend wel even
Liefs Gerie xoxo

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...