zondag 24 november 2019

Kattenbende

Hallo allemaal,

vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. De laatste dit jaar. Tijdens kerst en Oud en Nieuw houden we een kleine vakantie.

De challenge van deze keer vraagt om sequins op je kaart. Ik gebruik ze veel, ze geven net dat extraatje aan een creatie. En ik hou wel van een klein beetje bling, bling.

Dit is een pagina die ik heb gemaakt tijdens ons DTweekendje. Zoals jullie weten ben ik gek op scenes maken. En ik vond dat het tijd werd dat de katten eens bij elkaar kwamen. Stempelen en maskeren vind ik erg leuk om te doen. Dat houdt wel in dat je lang bezig bent maar dat maakt het ook weer leuk. En als je dan alles gestempeld hebt en ook nog goed hebt gedaan, dan moet de achtergrond. En dan maar hopen dat je die niet verpest....hahaha. Gelukkig ging dat goed....tenminste naar mijn smaak. De achtergrond heb ik gemaakt met acrylverf en de katten heb ik ingekleurd met de Zigmarkers. 

Met een zwarte posca heb ik de takken en bladeren omlijnt. Dat geeft diepte. Nog wat witte spetters en natuurlijk de Sequins en toen was de pagina af.
Oh ja, je moet er nog een tekst op bedenken (hoeft niet) ik vond deze wel grappig. Sommige katten niet....hahaha. 

Ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen. Kijk op het challengeblog Knutsels en Kadootjes voor nog meer voorbeelden van onze gastdesigner en mijn DTmaatjes.

Gisteren heb ik een leuke workshop gevolgd bij Willy Duit. Twee kerstcreaties hebben we gemaakt. Die laat ik een andere keer zien. Het leuke is dat ik Daphne en Marja heb ontmoet. Ik wist dat ze naar Willy gingen omdat Daphne een keer de workshop heeft gewonnen bij 52WTC. Dus heb ik Willy gevraagd me in te seinen wanneer ze zouden komen. Zodoende heb ik de workshop ook gevolgd en hebben we elkaar voor het eerst ontmoet en lekker gekletseld. Marja had ik al een keer bij Dora ontmoet. Het was ontzettend gezellig en zo leuk om elkaar een keertje real live te zien.

Ik stop er nu maar eens mee. Het pootje begint te schreeuwen dat het genoeg is geweest. Straks even met Ushi naar het bos en vanmiddag bij schoonmoeders op de koffie.

Dank voor jullie leuke reacties op mijn vorige bericht! Ik lees ze met plezier en doe mijn best om in etappes bij jullie langs te komen.

Liefs Monique
Bitmoji Image




17 opmerkingen:

Daphne zei

Dat was zeker leuk om je te ontmoeten!!
Ik was helemaal verrast.
Toevallig hadden mijn moeder en ik het ook nog over je gehad in de auto, haha, hoe kan het zo gaan!!
Deze kaart liet je mij gisteren al zien op je telefoon, ik vind de kleuren zo mooi.
Ik zei op de terugweg nog tegen mijn moeder dat jij die liet zien en dat ik nu dus snap hoe dat maskeren werkt!!
Ik kijk nu ook naar jou achtergrond, die techniek gebruikte we gisteren ook, maar dan met inkt, toch?!
Ik vond het héél heel erg gezellig en echt ontzettend leuk om je ontmoet te hebben!!
(We waren wel rustig hè😂, lekker kletselen, maar wel geconcentreerd)
Trouwens, ik ga eens even terug kijken, maar ik bedacht mij gister avond dat ik deze workshop bij Willy waarschijnlijk bij K&K gewonnen heb....
Op mijn blog hoef je niet langs te komen, want dat deed je gisteren al, in "het echt"😉.
Doei Monique, fijne zondag.

Caroline zei

Wat een knappe kaart weer. Een eigen achtergrondje maken vind ik altijd al een opgave haha en dan ook met stempels maskeren.....heel knap!
Hij is erg leuk Monique!
Een fijne dag vandaag.
Groetjes Caroline

Irene zei

Ik moet niéts van katten hebben maar deze keigave kaart is zó kleurrijk én purrrrrfect dus zó vind ik ze super cute hihi!
XxIrene

Nicolette zei

Ik vind het zo knap hoe jij dit keer iedere weer doet. Heel mooi Monique.
Groetjes Nicolette

Martha zei

Hoi hoi Monique
Prachtig zoals je dit hebt gemaakt, ik vind die katten van katzelkraft ook altijd zo leuk en divers! Prachtig zoals ze uitkomen op de achtergrond!
Wat leuk dat je Marja en Daphne hebt ontmoet bij Willy, ben wel benieuwd wat jullie hebben gemaakt!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh gezellig om Daphne en Marja te ontmoeten Monique, dat was een leuke verrassing van jou. Mooie kleurrijke kaart en wat heb je hem schitterend opgebouwd. Leuk die grumpy kat erbij hihi. Gaaf effect geeft die zwarte fine-liner in combinatie met de donkere tekst. Een plaatje wederom :)
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wow, ik vind je kaart geweldig leuk Monique! Prachtige die kleuren en achtergrond!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Onwijs leuk en superknap gedaan met dat maskeren. Ik weet hoeveel werk dat is! Heerlijke kaart, en zo lekker vrolijk!

Margreet zei

Wat een supergave kaart. Leuk met al die katten erop en heel heel mooie achtergrond.
xxx Margreet

Elly zei

Super mooi!!
Groetjes Elly

Trijntje zei

wat een prachtige kaart Monique. Wat gezellig met de kattenfamilie . De kleuren zijn erg leuk. Mooi om een paar .... ik noem ze lovertjes erop te zetten. Ik hoop dat het me nu eens gaat lukken om bij jullie uitdaging mee te doen. Groeten trijntje

Henriët zei

Jaaa......dit is weer een echte Monique kaart! Super leuk met die katjes. En dan vooral die liggende, die heeft zo geen zin!
Jouw arm/schouder nog steeds niet oke? Ik voel me weer een hele piet maar ben een paar avonden aan het haken geweest (kerststal in opdracht die af moet) en merk nu dat links weer begint te protesteren. Bah!
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Wat een werkje om ze allemaal mooi op de kaart te zetten, maar ze staan er prachtig op.

groetjes Hermien

Freubelmina zei

Wat een SuperMooi tafereeltje op je kaartje Monique, erg mooi gemaakt.
Lieve groetjes xx

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke pagina en die kleuren zijn super!
Het is altijd weer heel leuk om zo met je stempels bezig te zijn!
groetjes, Caroline

Gerrina zei

Ik kan niet anders zeggen, dan dat het plezier waarmee je hieraan gewerkt hebt ook echt van de kaart spat; vind 'm helemaal gaaf! Wat een mooi stempelwerk en heerlijk die heldere kleuren! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Supercalifragilisticexpialidocious...dat is wel heel super hè!!! Wat prachtig is je kaart Monique en bokont naar Willy's workshop, te gek! En Daphne en Marja in het echt gezien, dus woest leuke dag heb je gehad volgens mij!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...