donderdag 1 augustus 2019

52 Weeks to Christmas

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de reacties op mijn vorige kaart. Ik ben de afgelopen weken niet in blogland geweest. Het was me veel te warm. Om te bloggen, om kaartjes te maken. Daardoor is het me helemaal doorgeschoten dat we een challenge hadden en hebben bij 52WTC. Maak een CAS-kerstkaart. Afgelopen maandag was ik een dagje bij GerJanne te freubelen en zij heeft me weer op weg geholpen. Ben toch maar mooi met 3 kaartjes naar huis gegaan. Was weer een supergezellige dag!


Ik heb deze mooie stempel van House Mouse gebruikt en ingekleurd met distressinkt. De beste wensen het ik een keer of 3 uitgestanst en op elkaar geplakt.


Ik ga vandaag ook lekker aan de freubel. 
Laters!!!
Bitmoji Image



20 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart Monique, gezellig zo samen freubelen.
Vind ik ook weleens leuk, zelf ben ik creatiever als ik alleen ben.
Ja het was te warm geweest, gelukkig is het nu weer voor iedereen te doen.
Groetjes Elly

Trudy zei

Leuk kerstkaartje! Het was inderdaad veel te warm om ook maar iets te doen. Gelukkig is het nu beter weer.
Groetjes Trudy

Nancy Soetaert zei

Leuk om.samen met GerJanne te knutselen. Tof kerstkaartje met die leuke stempel!
Bij mij kriebelt het zo om aan de knutsel te gaan. Maar moet het voorlopig doen met hier en daar een gestolen kwartiertje... binnen 2 weken vakantie, hoop dan wat meer te kunnen knutselen.
Fijne donderdag
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig kaartje pb stempels blijven leuk
groetjes ellen

Eri zei

Leuke kaart met dit Penny Black stempeltje! Fijn dat Gerjanne je weer op weg heeft geholpen.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Waar kletselen al niet goed voor is. Prachtig ingekleurd stempeltje en zo is het een lief kaartje.
xxx Margreet

Gerrina zei

In 1e instantie dacht ik niet meteen aan kerst...tot ik het huisje goed zag... Wat een leuke kerstkaart! Mooi die warme kleuren en toch helemaal in kerstsfeer! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Wat een prachtig CAS-kerstkaartje, erg mooi met het huisje!
Gezellig dat jullie hebben kunnen bijkletsen en ook nog productief geweest: top!
grtz Colien

Enny zei

Wat een mooie kaart, zo'n schattige stempel en mooi gekleurd ! Leuk en gezellig, zo samen wat knutselen. Ja, met dat hete weer stond mijn actief leven ook op een laag pitje.. :) Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gezellig zo samen aan de knutsel. Dit is in elk eval weer een leuke kerstkaart geworden Monique. Mooie kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Zal vast heel gezellig geweest zijn bij GerJanne Monique , en leuk dat het het je weer inspiratie opgedaan hebt...
Heel gaaf kerstkaartje met een schitterend ingekleurde stempel

groetjes Rosina

GerJanne zei

Ja.... hij is heel leuk Monique! En volgens mij is het wel zo, dat je productiever wordt als je vaker samen knutselt...Toen ik voor het eerst met iemand aan de freubel ging, kwam er bijna niets uit mijn handen. Maar het went! Gaan we nog eens doen!

Suzan zei

Prachtig CAS kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Caroline zei

Een heel schattig kaartje!
En met elkaar knutselen is altijd zo gezellig, en dan zelfs 3 kaarten gemaakt!
Groetjes Caroline

!neke zei

Gezellig samen aan de freubel ! Met een mooi resultaat !
Groeten Ineke

Daphne zei

Schattig kaartje vind ik dit.
Mooi dat je oranje hebt gebruikt, is er eens wat anders dan rood en/of groen.
Gezellig hè, samen knutselen.....doe ik ook met mijn moeder en een moeder van een vriendin.
Maar in de zomer lukt het vaak niet, wij zijn echte winter knutselaars😂

Jantine zei

Prettig dat GerJanne je zo op weg heeft geholpen. Ik zit vaak te veel te kletsen als ik samen knutsel, dus ik vind het knap dat je wel 3 kaarten hebt gemaakt!
Door omstandigheden reageer ik een dagje later, maar ook op vrijdag is het volop genieten van de kerstkaarten :-)
Groetjes
Jantine

Marja zei

Prachtig kaartje!..leuke stempel heb je gebruikt.
Fijn weekend
Groetjes Marja.

Margo zei

Wat een superlief kaartje Monique en zo leuk he samen freubelen, ik hoop dat je knutseldagje donderdag ook geslaagd was !
Groetjes
Margo

Nota Bene zei

Deze is ook een leuke! Fijn dat je samen een gezellige knutseldag hebt gehad. Ik ben zelf ook even weg geweest uit blogland, want door een terugroepactie heb ik het een maand zonder computer moeten doen. Lezen lukte af en toe nog wel, maar zelf schrijven niet, aangezien ik alleen op die computer Photoshop heb, waarmee ik mijn blogadres op mijn foto's zet. Maar nu heb ik natuurlijk wel een voorraadje knutselprojectjes om de komende weken te tonen. Dat is dan weer een voordeel. Nog een fijne zomer gewenst!
Groetjes, Nele

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...