donderdag 9 mei 2019

52 Weeks to Christmas

Hallo allemaal,

vandaag is het tijd voor een kerstkaartje bij 52 Weeks to Christmas.
 Ik heb voor deze kaart distressinkt gebruikt.
Candied Apple en Lucky Clover. Eerst kleur aangebracht op aquarelpapier. Daarna de stempel gezet. (lost coast design) Gedeeltes van de stempel met chloor gebleekt zodat het roodborstje overblijft.
De tekst is van Artjourney.
Doen jullie ook weer mee? De uitslag van de afgelopen challenge kunnen jullie HIER vinden.


Ik ben de laatste weken niet zo actief in blogland. Er gebeurt teveel in de familie waardoor ik de zin in knutselen een beetje ben verloren en er ook geen tijd voor heb. Komt wel weer denk ik als de rust hier er weer is. Tot die tijd kabbel ik gewoon een beetje door. 

Liefs Monique
Bitmoji Image




22 opmerkingen:

Els zei

Een mooie kerstkaart Monique met leuke kleuren en schattige mooie vogel,
maar ook je regenboogkaart en de lady in red kaart vind ik super gaaf gemaakt.
We waren even met vakantie, dus heb ik deze kaarten gemist.
Ik wens je sterkte en lieve groetjes, Els

Caroline Cards zei

Wat een geweldig leuke kaart Monique. Super die stempel!
groetjes, Caroline

Trudy zei

Leuke kerstkaart! Heel veel sterkte gewenst met je familie.
groetjes Trudy

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart is dit.
Zorg ook goed voor jezelf....groetjes Joanne

Eri zei

Je kaart is prachtig Monique! Veel sterkte toegewenst!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi kerstkaartje, prachtig gemaakt. Het beste hoor met alles!

Groetjes, Merit en Annemarie

Gerrina zei

Heerlijk vind ik zo'n grungy achtergrond! En wat een mooie stempel; die kende ik nog niet... Groetjes, Gerrina

Trijntje zei

Wat een mooie kaart Monique. Supermooie achtergond heb je gemaakt .mooi in de traditionele kerstkleuren.. ik vind het knap dat je O goed met inkt overweg kan. Maar rustig aan. Soms gaat het even zo, dan zijn er andere dingen knutselen en bloggen . Maar rustig aan . groeten Trijntje

marja kenter zei

Soms gaat het zo, als er te veel gebeurt in je omgeving gaan je gedachten daar naar toe en heb je geen zin en tijd om met ontspanning bezig te zijn.
Sterkte ermee Monique.
Mooie kaart trouwens.
groetjes

Nicolette zei

prachitge kaart Monique. En sterkte met alles .
Groetjes Nicolette

Diny zei

Prachtige kaart Monique!
Doe maar rustig aan.....ik begrijp het helemaal!
Ben vandaag ook pas weer zover dat ik een beetje aan reageren toe kom.
Groetjes en heel veel sterkte met alles,
Diny

Margreet zei

Wat een gaaf mixedmedia kerstkaartje. Lief vogeltje.
Denk aan jezelf. Reageren op blogs komt wel weer.
xxx Margreet

Josje zei

hele leuke kaart Monique
sterkte met alles

Handmade cards zei

Wat leuk de vogel met een kersthoed, mooi gedaan Monique!
Alles op z´n tijd, bloggen en freubelen komt wel weer als je de rust hebt om ontspannen bezig te zijn.
Gr, Wietske

Daphne zei

Wat een mooie techniek is dit toch.

Sterkte en pas goed op jezelf.
Doe zoals je je voelt, niet teveel treffen vechten, dan wordt het niks.

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuk effect geeft het bleken dan en het roodborstje valt mooi op zo.
sterkte Monique!
groetjes Anita

Nancy Soetaert zei

prachtige kerstkaart Monique! Ik hoop dat alles goed komt in de familie!
groetjes
Nancy

Ans Gilbert zei

Hele mooie kerstkaart Monique, ik hoop dat alles goed gaat komen,
Ansx

Caroline zei

Heel leuk kaartje. En gewoon rustig aan doen hoor. Bloggen komt wel weer en hopelijk het knutselen ook weer een beetje.
Groetjes Caroline

Freubelmina zei

Je kaartje is schitterend Monique! Roodborstje doet me altijd een m’n overleden schoonmoeder denken, sinds zij er niet meer is hebben we jaarlijks een nestje in de tuin en zodra mijn man buiten komt komt ze te voorschijn, zo bijzonder!
Bij mij ook door verschillende omstandigheden geen freubelzin...jammer maar even aan toegeven is het enige wat je kunt doen...sterkte met alles meid, dikke knuffel xxxx
Lieve groetjes, Wilma xx

Marja zei

Prachtige kerstkaart Monique!
Leuke stempel met het roodborstje heb je gebruikt.
Sterkte met alles.
Groetjes Marja.

melania macron zei

Hallo, ik wil mijn prachtige getuigenis delen. Nadat hij jarenlang in een relatie met Husband was geweest, brak hij het uit, ik deed al het mogelijke om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik heb voor hem smeekte ik hem met alles, ik deed beloften maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact zou opnemen met een spreukgieter die me zou kunnen helpen een spreuk uit te brengen om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in betovering geloofde, ik had geen keus dan het te proberen, ik e-mailde de spreukgieter en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zou zijn, dat mijn ex voor drie dagen naar me terug zou keren, hij sprak de betovering en verrassend op de tweede dag, het was rond 16.00 uur. Mijn ex heeft me gebeld, ik was zo verrast, ik heb de oproep beantwoord en het enige wat hij zei was dat hij zoveel medelijden had met alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem, dat was hoe we weer gelukkig samen zijn gaan leven. Sindsdien heb ik een belofte gedaan dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, deze persoon zou kunnen helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spell caster die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
 je kunt hem e-mailen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of een andere zaak.

Hou van spreuken
Verdien een goed geld of win een loterij.
Succes behalen in het bedrijfsleven.
Geestelijke problemen.
Win rechtszaak.
Zoek naar je levenspartner.
Krijg een goedbetaalde baan.
Krijg controle over je huwelijk.
Ontvang gunst en vind aantrekkingskracht van mensen.
Krijg verloren geld terug.
Genees je van alle ziekten. zowel geneesbaar als ongeneeslijk.
Los zwangerschapsproblemen op en zegen je met baby's enz ...

Neem contact op met deze geweldige man als u problemen ondervindt met een duurzame oplossing
via babaidadawiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348136951551

Bedank mij later

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...