dinsdag 26 maart 2019

Mixed Media en aapjes, stokstaartjes en ander leuks

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor jullie reacties op mijn rode kerstkaarten serie. Ik zie dat ik ook een nieuwe volger erbij heb. Wat leuk! Van harte welkom....

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Bij Dutch Card Lovers  vragen ze om een tag of een tag op je kaart. Deze tag ligt al een poosje maar nu kan ik hem laten zien.


Ik heb gewerkt met boekpapier en gesso. Vervolgen de kleuren aangebracht, achtergrondstempeltjes erop en een leuke stans. De vogels en de bloemen zijn van ArtJourney.

Ik ben benieuwd wat jullie van de tag vinden. Verder niet veel bijzonders hier. Het is wachten op mooi weer. We zijn zondag nog even in Wildlands geweest. Een paar leuke foto's geschoten. Maar we waren al snel weer thuis, het was te druk. Wel goed voor de dierentuin natuurlijk. Hieronder nog een paar kiekjes.....






Ik stop er weer mee. Ga lekker aan de freubel vandaag. Nu maar eens op tijd aan een kerstkaartje beginnen ;-)) en geen rode deze keer.

Lieve groetjes, Monique



28 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke tag heb je gemaakt en je hebt mooie stempels gebruikt.
Ook mooie foto's! Succes met je kerstkaart!
groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

Heel mooi label Monique!
En weer prachtige foto's ook!
Fijne dag
Nancy

Gerlinde zei

Heel erg gaaf gemaakt Monique!
Superleuke foto's ook!
Groetjes,
Gerlinde

Trijntje zei

Heel leuk deze vrolijke Tag Monique. Mooie foto's heb je gemaakt. Dieren zijn altijd mooi op de foto.... in het echt natuurlijk ook. Veel plezier met het maken van een kerstkaart. Groeten Trijntje

Joanne kramer zei

Wat een schitterende tag! Wauw en gave foto's. groetjes Joanne

Blankina zei

Prachtige mixed media tag! Speciaal hoor, mooie combo van stempels , kleurtjes en stans. Mooie dieren foto's ook, groetjes Blankina

Gerrina zei

Mooie achtergrond en prachtig die colibri erop!
Het is wat ik noem "tussenweer"; niet koud en niet nat en niet echt zonnig :) Dus kun je zowel binnen als buiten aan de gang... Geniet ze toch! Groetjes, Gerrina

Trudy zei

Je label is een mooi voorjaarslabel geworden, leuk met die bloemen en die vogel! Succes met je kerstkaart!
De dierenfoto's zijn ook mooi.
groetjes Trudy

Margreet zei

Wat ziet je tag er gaaf uit, Monique.
En nog gaver dat je mij die mooie kaart van 17 maart hebt gestuurd voor mijn verjaardag. Wordt zééééér gewaardeerd. Ik geniet er vanaf vandaag van! Dank je wel.
xxx Margreet

Handmade cards zei

Wow, ik snap niet hoe je het doet met al die kleuren enzo, maar vind dit geweldig mooi en heel knap gedaan Monique!
Groetjes, Wietske

alma.heijenk@gmail.com zei

als je schrijft: boekpapier, bedoel je dan een pagina uit een oud boek?
mooie tag.

Ans Gilbert zei

Prachtige tag heb je gemaakt ,je hebt mooie foto's gemaakt,
Ansx

Sarah - Crea S zei

Wow Monique, jij kan er toch wat van hé! Stempelen, op kleur brengen, … Je tag is prachtig met die felle kleurtjes.
De foto's zijn ook erg mooi! Het voorlaatste model was er helemaal klaar voor precies :) Liefs, Sarah

Daphne zei

Wat een gave tag!!
Mooi gemaakt, met best wel veel technieken, zo te lezen.
Handig om op voorraad te hebben, de c tekst kan altijd.
Mooie foto's, van het park wat nu veel in het nieuws is.....

Willy zei

Wat een prachtige tag, je kunt hem ook nog mee laten doen met de challenge bij AJ :) En wat een prachtige kiekjes!!

GerJanne zei

Prachtig Monique! Ziet er tof uit! Mooie kleuren heb je gebruikt. EN de dag Wild lands, of paar uurtjes waren natuurlijk toch leuk. Voor jullie niet ver reizen, natuurlijk! Mooie foto's. De laatste is leuk! Maar die van het stokstaartje is mijn favoriet!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie tag Monique, die kleuren en indeling, ik ben er weg van. Ook je foto's zijn top, die waar dat stokstaartje zo recht in de lens kijkt vind ik hélémaal geweldig. Knap hoor.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Prachtige foto ,s !
Mooie tag , geweldige kleuren !

Marjan zei

Wat een bjoetie van een tag, echt heel mooi gedaan, Monique! Mooie foto's ook!
Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers.

Rosina zei

Wat een super leuke tag is dit Monique...zo mooi die achtergrond kleuren en die prachtige vogel is een echt eyecatcher...
groetjes Rosina

Nicolette zei

Je tag is super, net als je foto's. Alsof ze voor je poseerden.
Groetjes Nicolette

Els zei

Wat een leuke label heb je gemaakt en zo schattig/lief de foto's van wildlands.
Groetjes, Els

Margot zei

Prachtige tag Monique! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Freubelmina zei

Prachtige tag heb je gemaakt Monique!
Met ook een schattig vogeltje!!
Mijn vogelstempeltje komt van Alie, er staan er 4 op...stuk voor stuk grappige vogeltjes!
Lieve groetjes, Wilma xx

Angela zei

Wow wat een schitterende tag Monique.... Hele mooie kleuren heb je gebruikt!

Prachtige foto's heb je gemaakt in Wildlands!

Dora zei

Prachtige tag en geweldige foto’s.

anja curvers zei

Een prachtige tag hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Ellen zei

Wat een leuke tag!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...