donderdag 14 februari 2019

52 WTC - week 7

Hallo allemaal, 

het is weer tijd voor een kerstkaart. En ik kan je vertellen dat na afgelopen zaterdag het nog leuker is geworden om een kerstkaart te maken. We hebben een ontzettend leuke teamdag gehad bij Nancy in haar vakantiehuisje. Ingrid gaf nog een kleine workshop. We hebben veel gekletst en lekker gegeten. Een topdag! Waarbij je een gezicht krijgt bij de persoon achter het blog. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar dan zoek ik een leuk hotelletje op voor een overnachting 😉

Dan nu mijn kaart voor deze week. Ik heb gespeeld met fotopapier en distressinkt.
Superleuk om te doen!


De distressinkt trekt heel snel in het papier en dat geeft leuke effecten.
De stempel vond ik zo leuk. We dromen ook echt van een witte kerst want 9 van de 10 keer is het toch een groene kerst. Enfin, ik heb er weer eentje bij. Lekker relaxed!

Ik ben benieuwd naar jullie kerstkaart voor vandaag.
Tot blogs!!
Liefs Monique

26 opmerkingen:

Daphne zei

Dàt ga ik ook eens proberen, dat foto papier met distress.....wat ziet dat er mooi uit zeg.
Heel vrolijk en toch een Kerstkaart.

Leuk dat jullie testdag zo geslaagd is verlopen.
Klinkt gezellig.

Els zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart op het fotopapier. Mooie kleurtjes ook.
Fijn dat het zo'n geslaagde DT-dag is geweest.

Joanne kramer zei

Hahaha....wat een geweldige kerstkaart! groetjes Joanne

karin zei

Dat is zeker gezellig om eens samen te komen. Ik heb Nancy ook al eens ontmoet samen met een paar andere creavriendinnen.
Mooi kaartje, die achtergrond is prachtig.
groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

Wat ziet die achtergrond er super gaaf uit!!
en dan die digi ...geweldig!!
Ja ik begrijp dat je de volgende keer een hotelletje zoekt, wat een eind moest jij zeg...

liefs Annemarie en merit

Eri zei

Wat een leuke kaart, in deze niet kerstige maar toffe kleuren! Leuke stempels heb je gebruikt!
Ik heb al gelezen dat jullie een topdagje hadden zaterdag, geniet nog maar lekker na!
Groetjes, Eri!

Trijntje zei

Heel leuk deze vrolijke kerstkaart Monique. Keuk stempel heb je gebruikt. Fijn dat jullie zo'n gezelloge teamdag hebben gehad. Ja die kant op is een eind rijden..... inderdaad om er een overnachting bij te doen. Groeten Trijntje

marja kenter zei

Ohhhh wat vind ik dit leuk zeg, alles, de achtergrond en de stempel.
Fijne dag en groetjes

Margreet zei

Oh, wat een gave kaart heb je gemaakt, Monique!
En ja, voor jou was het wel een eind reizen om op de DT dag aanwezig te zijn. Goed voornemen om volgende keer ergens te overnachten.
xxx Margreet

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gaaf kaartje Monique, en een leuke techniek lijkt me, in ieder geval met een mooi resultaat😄. Het was super gezellig afgelopen zaterdag, ik heb ook genoten. Groetjes Ingrid

Creaellenknutselsite zei

wat een gave kaart leuk idee en techniek
groetjes ellen

marian zei

Een grappige kerstkaart,
Groetjes van Marian.

Annerieke zei

Wat een leuke kaart Monique, mooi effect geeft deze techniek. Her en der heb ik al gelezen over jullie team-dag, wat fijn dat het zo gezellig was en zo leuk om iedereen eens te ontmoeten hè.

Ans S. zei

Wat een geweldig leuke kerstkaart.
Bedankt nog voor je verjaardagskaart.

Groetjes Ans

Gerrina zei

Geen kerstkaart, maar een page voor de TIME OUT challenge vandaag bij mij... Maar ik geniet wel van de steeds vrolijker wordende kerstkaarten! Ook deze is mooi en lekker fris van kleur! (Weet je dat het al een aantal jaar met Pasen kouder is geweest dan met de kerst? Zou zomaar dit jaar voor het eerst sinds lang anders kunnen zijn...) Groetjes, Gerrina

Trudy zei

Wat een prachtige kleuren heeft je kaartje! Erg mooi gedaan! Leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad.
groetjes Trudy

Enny zei

Een heel mooi resultaat, en leuke stempels op je kaart ! Ik heb al wel alcoholinkt geprobeerd op fotopapier, maar dit ziet er ook tof uit ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Aha, dus dat is gewone distress inkt op foto papier? Ga ik toch ook eens proberen. Ziet er top uit. En de foto van jullie team is erg leuk! Ik geloof meteen dat het gezellig was en voor jou wel een heel eind!! Volgende keer mag je best hier logeren, hoor!

Marijke zei

Dat is zeker waar dat je nu de gezichten een beetje kent achter de namen van de dt leden! Het was een gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar! Je kaartje is leuk! Grappig met fotopapier! Ook eens proberen! een mooie stempel ook! Groetjes Marijke.

Scraptastisch zei

Ja dat weet ik hoe leuk het is distress en fotopapier, hihi Wat leuk dat je er geel bij hebt gedaan het zonnetje schijnt op je kerstkaart Monique, enig stempeltje ook. Heel gezellig Monique zo'n teamdag, maar wat een eind rijden zeg voor jou...ja dan zou ik ook een overnachting boeken! stoer hoor dat je erop af gaat!!!
xx Gerie

Marja zei

Het is weer een superleuke kaart!..vind het altijd zo mooi wat jij met je inkt kunt maken. Ben gisteren ook aan het spelen geweest met mijn distress oxides,begin het steeds leuker te vinden.
Groetjes Marja.

Henriët zei

Een kerstkaart met een glimlach! Leuk gedaan.
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Fijn dat je zo genoten hebt van de teamdag Monique. En je hebt er weer een mooi kerstkaartje bij voor straks in december. En vandaag lag er een mooi label in de brievenbus, super bedankt.

Groetjes Hermien

!neke zei

Gaaf effect geeft deze achtergrond !
Deze “niet “ kerstkleuren doen het erg goed !
Ik vind hem super !
Groeten Ineke

Angelique zei

Super dat jullie zo'n gezellige teamdag hebben gehad, leuk om iedereen in het echt te ontmoeten.
Mooie en leuke kerstkaart, prachtige achtergrond en een leuke stempel. Een kerstkaart om vrolijk van te worden.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

Héérlijk, een zonnige kerstkaart, echt mooi gemaakt!
voor jou was het inderdaad superver hé! Wij hadden eigenlijk nog een bed over! Ik vond het echt een topdag!
Groetjes
Nancy

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...