zondag 20 januari 2019

Remindertijd bij Knutsels en Kadootjes

En daar zijn we nog een keer. De laatste keer want morgen ga ik samen met Geert een weekje op vakantie. Even er tussen uit. De decembermaand hebben we elkaar nauwelijks gezien of er was wel ziekte. Nu even lekker relaxen en wandelen en fotograferen.

Maar eerst nog de reminder voor Knutsels en Kadootjes. Ik ben niet echt creatief geweest want ik heb weer gekozen voor een Aapje.  Ik vind ze ook zo leuk. Maar deze keer zit er weer inkt op de kaart, daar kan ik toch niet echt zonder.



Bij een bloemstukje die ik kreeg zat een zak met sterretjes van goud. Slim als ik was, heb ik die bewaard. De kaart was al een poosje klaar maar toch niet af.....en dat klopte, er moesten nog sterretjes op. Nu is ie voor mijn gevoel af. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. KLIK hier om te kijken naar de voorbeelden van mijn DTmaatjes en de reminder van onze gastdesigner.

Ik ga mijn spullen bij elkaar zoeken voor morgen. Of ik knutselspullen meeneem weet ik nog niet.  Misschien is een weekje zonder ook wel fijn. In elk geval ideetjes opdoen op Pinterest en Youtube. Ook leuk, surfen op het wereldwijde web.

Hele fijne zondag,
Liefs Monique

19 opmerkingen:

Irene zei

Jullie hebben stralend weer bij het weekje weg Monique, lekker genieten samen! Je aapjeskaart én de tekst zijn énig!
XxIrene

Freubelmina zei

Je aapje is TE lief en de kaart met het bewerkte inkt is een echte “Monique-kaart”...prachtig!
Een hele fijne week,geniet er maar lekker van je hebt het verdiend!
Fijne zondag xx

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart Monique en heerlijk genieten komende week het word koud en er word ook sneeuw verwacht dus jullie kunnen vast hele mooie plaatjes schieten!
Groetjes Anita

Nota Bene zei

Leuke kaart, al helemaal in vakantiesfeer! Geniet van je vakantie!
Groetjes, Nele

Daphne zei

Wat een lieberd, xat koppoe, hihi, zo ondeugende.
Leuke kaart hoor en inderdaad, mét sterren is het af!
Hele fijne dagen!!!
Geniet ervan en je neemt toch al hobby spullen mee....je foto toestel😉.
Kij i wel uit, geen gekke dingen doen hoor, vallen enzo.....dat is zoooo 2018, dat sla je maar over.

Nicolette zei

Een superleuke kaart Monique. Zou ik ook wel eens willen leren.
Fijne week samen gewenst.
Groetjes Nicolette

Els zei

Een heel schattig kaartje met het lieve aapje en heerlijke zonnige kleurtjes.
Een kaartje om blij van te worden.
Super!
Veel plezier deze week en hoop dat weer met heel veel inspiratie terug komt.
Groetjes Els

Colien zei

Heel leuk, vrolijk kaartje!
Geniet van jullie weekje weg samen, veel plezier.
grtz Colien

Henriët zei

Wat een super lief kaartje is dit geworden. En de sterretjes maken het inderdaad helemaal af.
Ga lekker genieten van jullie weekje weg. Dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend! Met dit mooie, koude weer zullen jullie vast mooie foto's maken. Vanaf dinsdag komt er sneeuw. Zorgt ook altijd voor mooie plaatjes.
Ik zie vast wel ergens foto's voorbij komen.
Groetjes van Henriët

marja kenter zei

Gewoon een schattig kartje met een lief aapje.
Heel veel plezier de komende week, als je vandaag al weg bent heb je in ieder geval prachtig weer, ik ben net wezen wandelen en heb genoten van het zonnetje.
groetjes

Scraptastisch zei

Ik ben helemaal bananas van je kaartje Monique, gaaf gedaan weer hoor!
Hartstikke gelijk om even een weekje te gaan genieten,misschien wel sneeuwballen gooien??? Maar ook de zon komt er flink aan te pas....geniet er van samen!
xx Gerie

Crealientje zei

Tropisch, heerlijk met deze kou!
Heel leuk kaartje met aapje en grappige tekst.
Wens jullie heel veel plezier samen, geniet ervan!
Kan de fotocamera wel tegen de kou?
Ik heb net een nieuwe:), weet dit nog niet. Neem het nu extra niet mee, omdat manlief zegt dat het beter is van niet.
Ben benieuwd naar je foto's.
Fijne Zondag, liefs Crealientje.

Margreet zei

Wat een enig tropisch kaartje, Monique.
En ga maar lekker een weekje genieten met Geert. Laat je knutselspulletjes maar eens thuis. Je hebt genoeg andere plannen! Geniet maar samen.
xxx Margreet

Hermien zei

En ook dit is een super leuk kaartje met de aapjes in de hoofdrol, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Geniet van jullie weekje weg.

groetjes Hermien

Marjan zei

Wat een gaaf kaartje met het leuke aapje achter de palm! Heel veel plezier samen, even lekker niks moeten, heerlijk!

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk kaartje ! Heel mooi lief aapje . Mooie van kleuren leuk met de sterretjes.
Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Leuke vrolijke kaart!
groetjes, Caroline

Angelique zei

Heel erg leuk en vrolijk kaartje met het schattige aapje en idd maken de sterretjes het helemaal af.
Heerlijk om er samen een weekje tussenuit te gaan. Geniet ervan en doe gewoon waar je zin in hebt.
lieve groetjes Angelique

Corry zei

Leuke kaart Monique , mooie kleuren en het aapje , wordt je vrolijk van .
Ik wens je een hele fijne dagen en geniet er van
Groetjes Corry

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...