zondag 2 december 2018

There is no greater joy....

Hallo allemaal op deze druilerige zondagmorgen,

wel heel mooi weer om te freubelen en dat ga ik dan ook maar eens doen. Met de lamp aan want lichter gaat het volgens mij niet worden vandaag. Maar eerst wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn mannenkaart en val. Ik ben niet in het bos geweest maar heb workshops gevolgd. Niet zo gevaarlijk en tegelijkertijd weer inspiratie op doen voor de workshops die ik zelf geef.

Onderstaand kaartje is naar GerJanne verhuisd. Zij was jarig afgelopen maandag. Ik vind het altijd moeilijk om een kaart te maken voor familie en vrienden. Het is niet gauw goed genoeg. Op Pinterest kwam ik de link tegen hoe een cirkel easelkaart te maken. Ik wist het wel maar nog nooit gedaan.
De stempel heb ik van Saskia overgenomen. Ik vind het meisje zo lief met haar ballon maar ook de tekst vind ik super. 

Ik heb nooit een bepaald idee over hoe het moet gaan worden maar wel welke producten ik wil gebruiken. Deze keer ben ik met de Brusho aan de slag gegaan. Meestal zijn mijn kaarten helemaal bedekt maar dat wilde ik deze keer niet. Ik vind hem geslaagd en gelukkig vond GerJanne dat ook.


Ik stop er weer mee. Ga lekker bloggen vandaag en kaartjes maken. Ik heb nog 5 verjaardagen waarvan 2 deze week. Toch misschien maar speciaal een agenda voor de verjaardagen aanschaffen....

Fijne zondag, liefs Monique


19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een hele leuke feestelijke kaart Monique!
Freubel ze vandaag! Lieve groetjes xx

lenywim35 zei

Gave kaart Monique.
GerJanne zal hem wel mooi vinden. Weet ik zeker.
Even op de PC. 2 blogs snel bezoeken. Mag bijna niets. Moet mijn ogen rust gunnen. Dat blog van vrijdag daar heb ik een week over gedaan.
Maar vooruit. Ik wiliets latenhoren, zoals verzocht is door velen.
Grts en bedankt
leny

Marjan zei

Mooie kaart voor GerJanne, snap die ie in de smaak viel bij haar! Mooie tinten koos je ervoor ook! Hopelijk gaat het weer beter met je pink.

Caroline zei

Een hele leuke kaart voor GerjAnne!
Groetjes Caroline

Crealientje zei

Prachtige kaart!
Inderdaad een leuke stempel en tekst.
Ik ben blij om te horen dat je in de Kaarten maak flow zit, en de val te boven bent.
Gelukkig maar. Had dat berichtje gemist.Pas goed op je zelf!
Heel veel plezier met freubelen, liefs Crealientje.

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart Monique!
veel knutselplezier vandaag!
Nancy

Marijke zei

Een mooie kaart geworden en deze zal toch zeker "goed" genoeg gevonden worden? Het is wel een dingetje om aan knutselvriendinnen een kaartje te sturen ben ik met je eens hoor! Je onderstaande kaartje zijn ook erg mooi gemaakt! Ik kom niet veel in blogland, gewoon te druk maar heb even gekeken op deze druilige dag en dan zie je weer zulke mooie dingen voorbij komen! Heerlijk knutselen vandaag en succes met je verjaardagskaartjes! Groetjes Marijke.

Scraptastisch zei

Wouw wat heb je een gave kaart voor GerJanne gemaakt Monique! Hier haalt ze vast inspiratie uit!!! Het is hier ook grijs en druilerig, maar ga straks werken en zal er niet zoveel erg in hebben verder lekker binnen bij de kachel! En een zelfgemaakte kaart is altijd goed genoeg het zijn allemaal prachtige kadootjes, dus leg de lat niet te hoog!!! Ik vier 5 dec. buitenshuis bij de kids...lekker relaxed, hihi
Freubel ze en fijne zondag verder hoor!
xx Gerie

Nota Bene zei

Deze kaart is absoluut geslaagd, ze is echt prachtig! Veel knutselplezier nog vandaag!
Groetjes, Nele

Blankina zei

Mooie ezelkaartje, leuke stempel mooie stand en tekst. Kortom fantastisch! Fijne zondag nog, liefs Blankina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke stempel is dat meisje met haar ballon. Gave achtergrond heb je haar gegeven Monique en de hele kaart is leuk geworden. Slim idee om niet naar het bos te gaan en workshops te volgen..LOL. Veel freubelplezier, hier een luie zondag, ook lekker.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Mooie kaart Monique. Ik vind rood/zwart/wit altijd een mooie combi. En dan samen met deze mooie stempels wordt het weer een mooi geheel. Daar was GerJanne vast blij mee!
Hoe ist nu met je pink? Klachtenvrij of nog niet helemaal?
Groetjes van Henriët

Eri zei

Inderdaad wel een beetje lastig om voor vriendinnen iets moois te maken, maar jou is dat weer prima gelukt met deze leuke kaart.
Na een heerlijke wandeling ga ik ook nog even aan de knutsel!
Groetjes, Eri

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! Daar was GerJanne vast superblij mee !
Het is vandaag inderdaad perfect knutselweer ! Ik ga ook eerst een blogrondje maken, dat was weer veel te lang geleden en dan lekker aan de slag !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Ha, ja daar was ik zeker blij mee! Hij is prachtig! Daar ga ik het hele jaar van genieten!
EN ik heb al jaren een speciale verjaardagskalender voor mijn blogdinnen. Heel handig, als je op tijd de blaadjes omslaat (hahahaha)
Ik kom nog niet echt aan knutselen toe nu de mantelzorg begonnen is en er ziekte op het werk is...Gelukkig heb ik de DT kaartjes klaar, dat scheelt!
Liefs,
GerJanne

Daphne zei

Lastig om een kaartje te maken voor iemand die zelf ook kaarten maakt vind ik!
Maar, het is je goed gelukt hoor.
Het is een toffe kaart en een apart model, dat maakt het extra leuk.

Nelleke zei

Deze is zo leuk Monique, ik zag hem vorige week bij GerJanne en ik ben er weg van. Hem ook even aan alle kanten bekeken hoe je het gedaan hebt. Hopelijk ben je opgeknapt van je valpartij. Ik had het op facebook gelezen en net jou hele verhaal erachter. Stiekem moest ik ook wel een beetje lachen, ik zag het al voor mij. Groetjes, Nelleke

Gerrina zei

Kan me voorstellen dat GerJanne 'm mooi vond/vind; ik ook! Vandaag lijkt het ook niet super licht te worden en nu geloof ik al weer donker, dus zo de daglichtlamp aan (krijg ik betere zin van) en nog even lekker aan de kaarten... Groetjes, Gerrina

Caroline Cards zei

Leuke kaart en de Brusho achtergrond is mooi!
groetjes, Caroline

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal, hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen...