dinsdag 11 december 2018

ATC coins

Hallo allemaal,

dank je wel voor jullie berichtjes op mijn mannenkaart.

Vandaag heb ik ATC-Coins voor jullie. Het duurt bij mij altijd even voor ik iets leuk ga vinden. Met mode heb ik dat net zo. Ik loop niet met de mode mee maar er net even achteraan. Ik vond de Coins al wel leuk maar wat moest ik ermee. Door de challenge die bij ArtJourney loopt ben ik toch de uitdaging maar aangegaan. En het is leuk werk!!!! Ik ben niet meer te stoppen en heb gelijk maar 3 series gemaakt.




Ik heb allemaal stempels gebruikt van ArtJourney.  En natuurlijk allemaal distressinktjes. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Als je ze ook wilt maken, de diameter van een coin is 6,4 cm of 2,5 inch.

Ik kan nu weer lekker aan de slag. Alle kerstkaarten zijn de deur uit. Het maken is superleuk maar het verzendklaar maken is toch wel een hele klus. Nu verder met nieuwe workshopjes verzinnen voor volgend jaar.

Vanmiddag naar de Mama-bus. Geen pretje maar wel goed dat het er is. De zon schijnt hier, dat is een goed teken 😉

Fijne dag allemaal,
liefs Monique

24 opmerkingen:

Irene zei

Haha, héél herkenbaar maar oh wat zijn ze superrr geworden, vooral no 1 en 3 vind ik gaaf!
Lekker hè als kerstpost de deur uit is, kan iedereen er óók lekker lang van genieten want als de kaarten pas ná de Kerst komen (zoals vorig jaar bést veel) dat is zó jammer!

XxIrene

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooi zijn deze ATC Coins zelf heb ik dit nog nooit gedaan, maar wil ik ook graag wat meer gaan doen wat meer oefenen met stempels ed.
Groetjes Anita

Kaartenkraam zei

Dat overal net even wat achteraan hobbelen heb ik ook hoor. Zie ik het goed en heb je de eerste 2 rijtjes coins aan de achterkant aan elkaar gemaakt? Dan kun je ze dus ook als 'kaart' opsturen?
Ik vind ze allemaal erg mooi geworden. Prachtige kleuren en combinaties van stempels!

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

wat zijn ze leuk geworden, lekker mooie felle kleurtjes
grtjs,martina
x

Scraptastisch zei

Ronde ATC-tjes dat is leuk! En ja Monique en haar inktjes...daarmee kun jij je heerlijk uitleven, hihi Zo mooi weer gedaan...heel knap!!!
Je reminder voor K&K is ook zo gaaf!!! Was zo druk met kerstkaarten schrijven het weekend (een hele klus!), dat ik het bloggen op een heel laag pitje had staan.
De Mama bus vind ik een vriendelijke benaming Monique...jouw eerste keer hè?! go for it and good Luck!
Liefs Gerie

Doris knippenenplakken zei

Och die zijn echt heel mooi ....prachtig gedaan.Mooie kleuren en stempels.
Groetjes Doris

Margreet zei

Ik heb me er ook nog niet toe kunnen zetten om ze te maken, maar die van jou vind ik supergaaf....dus wie weet ga ik overstag.
Ik ga snel weer verder met de kerstpost...heb daar zo'n hekel aan. Maar ja, kaartjes ontvangen vind ik wel leuk, dus schrijven hoort er bij.
xxx Margreet

Sylvia zei

Ze zijn prachtig geworden,Monique.Kleine kunstwerkjes : ).

Groetjes,Sylvia.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw Monique, wat een mooie serie "coins" heb je gemaakt. Ik vind ze alle drie super, je hebt echt talent voor het werken met stempels en inkt. Top!
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wow, wat zijn ze leuk geworden Monique! Weer een verslaving erbij.
Groetjes, Eri

Hermien zei

Super mooie serie Monique. Ik heb vandaag ook een lichting kerstkaarten op de post gedaan.Ook dit jaar weer met sandd. En zoals je zelf al zegt geen pretje maar goed dat het er is de mamabus.

Groetjes Hermien

Willy zei

Om heel eerlijk te zijn heb ik er zelf niet zoveel mee maar jouw coins zijn prachtig!! Leuk dat je toch 'om' bent, dat is dan toch het voordeel als je 'gedwongen' wordt iets te maken waar je eerst niet zo enthousiast over bent hè :)

GerJanne zei

Ze zijn erg leuk!! Kan me wel voorstellen dat het verslavend is als je eenmaal bezig bent.... Mooie kleuren heb je gekozen!
GerJanne

Joanne kramer zei

Ik hobbel er op gebied van de kaartenhobby altijd achteraan.... Als ik deze kunstwerkjes van jou zo zie moet ik toch echt eindelijk eens ergens een workshop gaan volgen. Ze zijn zooooo mooi! groetjes Joanne

Marja zei

Prachtige coins Monique!...ik loop dan ook achter heb er nog nooit eentje gemaakt. Vind het dan wel weer leuk maar denk dan wat moet ik ermee en er is al zoveel wat ik wil maken kom nu altijd tekort haha.
Groetjes Marja.

Els zei

Ze zijn heel leuk hoor deze coins.
Ik wil ze ook zo graag maken, maar durf er nog niet mee te beginnen.
Heel leuk om kennis met je gemaakt te hebben.
Groetjes, Els

Daphne zei

ATC coins.....heb ik 1 keer eerder van gehoord, maar ben alweer kwijt wat het is.
Ik vind de series wel erg mooi.
Wat een gepriegel en wat een mooie kleuren, knap werk.

Gerrina zei

Tjee wat leuk!! En heerlijk al die fellere kleuren! M'n favorieten zijn de oranje-paarse, maar dat is alleen aan de kleur te wijten; die al gaaf! Groetjes, Gerrina

Diny zei

Wow.....Monique....wat MOOI zeg!
Je hebt prachtige ATCtjes gemaakt.
Wat verlopen de kleuren mooi....daar ben jij een kei in!
Heel erg bedankt voor je prachtige kaart die ik gisteren ontvangen heb....zo mooi gedaan!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Anita van Merode zei

Super leuke kaartjes! Drie totaal andere sets maar allemaal super gaaf. Je hebt de smaak flink te pakken. Genieten is dat.
Gr Anita

Nancy Soetaert zei

heel mooie reeksen Monique!
Ik maakte er deze zomer ook. Vind ik ideaal om wat verschillende inkttechniekjes uit te proberen!
Groetjes
Nancy
PS Dankjewel voor de leuke kerstmannenkaart die hier in de bus viel!

Unknown zei

Prachtige serie ATC coins Monique ,de kleurtjes vind ik erreg mooi !!
Goed bezig dáár en ook hartelijk dank voor je kerstkaartje Superleuk xx
Ze komen nu binnen druppelen , zo gaaf al die kaartjes !!
......Fijne Feestdagen en een gezond 2019 !!
Creagroet van Epie .....

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtig Monique

Liefs Ina

sanpiseth40 zei

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty..
ดูหนังออนไลน์

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...