vrijdag 16 november 2018

Life is full of important choices

Hallo allemaal, het is al bijna weer weekend! Vanmiddag het weekend goed inluiden met de laatste workshop van een reeks van 6 bij Willy Duit. Zin in!

Dank jullie wel voor de reacties en tips op mijn vorig bericht. Ik ga er zeker mee aan de slag.

Nu mijn kaart. De achtergrond heb ik gestempeld met 2 kleuren distress inkt. De inkt rechtstreeks op het vel aanbrengen en dan uitsmeren met een lotiondoekje. 


Verder bewerken met wat masks en gesso. De inchies zijn van ArtJourney. Die lag al een poosje te wachten om gebruikt te worden. Supergave stempel die ik vast en zeker meer ga gebruiken.


Verder heb ik niet zoveel nieuws. Lekker rustig aan deze kant. Is ook wel eens fijn.
Allemaal een heel fijn weekend gewenst!
Tot blogs, Monique

19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Die heb je weer erg mooi in elkaar gekliederd Monique,prachtig!
Fijn weekend xxx

Joanne kramer zei

Wat een gave uitstraling heeft deze kaart. Knap gemaakt! groetjes Joanne

Josje zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt
fijn weekend

Creanita60.blogspot.nl zei

Je kaart is top met die mooie stempel!
Groetjes Anita

Kaartenkraam zei

Mooie kaart, mooie kleuren.
Fijn weekend!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke effect geven die inchies tegen de mooie achtergrond Monique. Gave kaart. Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

Een hele leuke kaart Monique.
fijn weekend liefs Annemarie en merit

Ans Gilbert zei

Hele mooie stempelkaart Monique, ik vind de kleuren ook heel mooi,
tot dinsdag
Ansx

Margreet zei

Supergave kaart Monique.
Geniet er van dat het rustig is!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke kaart Monique. Een super gave achtergrond en je hebt een leuke stempel gebruikt!
Succes met het vezelrijk eten!
Fijn weekend en groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Wouw...jij hebt het vast weer heel leuk gehad vanmiddag bij Willy, ben benieuwd wat het resultaat is geworden Monique.
Deze kaart is ook super geworden zeg, prachtige kleuren met hele mooie stempels en snap dat je er helemaal weg van bent!
Geniet van je weekend en de rust!
xx Gerie

Eri zei

Wow, wat een prachtige kaart met deze mooie stempel(s) en achtergrond.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Ook deze is weer heel gaaf! Die inchies zijn inderdaad erg mooi!
Ik zag je kaft op FB ook voorbij komen....super!! En fijn dat het even rustig is bij jou. Geniet ervan!

Marjan zei

Erg mooie kaart, heel gaaf met deze techniekjes! Vind e kleurkeus ook heel mooi. De stempel is zeker leuk, die zal je vast nog veel plezier geven.
Geen nieuws is goed nieuws, houden zo!

Gerrina zei

Je kaart is prachtig! Ik hou van dit soort achtergronden en die stempel vind ik ook zo mooi! Lekker af en toe rustig en kalm...bij ons was de afgelopen week meer chaos, dus verheug ik me nu op een normale drukke week :)! Geniet ervan! Groetjes, Gerrina

Willy zei

Leuk om hier te lezen dat je er zin in had :) Je kaft van de laatste les is echt prachtig geworden!! 10 december nog een extra lesje, leuk! Je kaart is ook er mooi, gave stempel is dit hè?!!

Doris knippenenplakken zei

Wow Wat een prachtige kaart Monique !
Super mooie achtergrond, leuke stempel.
Groetjes Doris

Epie zei

Superleuk gemaakt Monique ,met mooie stempels
Alvast een mooie vrijdag en rustig weekend
Een groet van Epie

Colien zei

Wat een gave kaart, supermooi gemaakt!
Bedankt voor je mooie verjaardagskaart en ook voor het toffe stansje, ik vind em geweldig leuk!
grtz Colien

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...