dinsdag 18 september 2018

Wijsheid komt met de jaren...

Hallo allemaal, 

het weekend zit er weer op. Ik hoop dat die voor iedereen gezellig en zonnig is verlopen. Geert in de tuin bij zijn moeder de boel netjes maken, Laura en ik naar een voorlichtingsbijeenkomst voor Leven met Pijn en Kevin op vakantie. Gisteren hebben we een crosstrainer opgehaald uit Amersfoort. Het bewegen doet me wel goed maar er komt natuurlijk weer een koude, natte periode aan en ik wil graag blijven bewegen. Op de fysio bevalt me de crosstrainer wel, en deze bevalt ook goed, natuurlijk wel gelijk even uitgeprobeerd.

Vandaag heb ik een kaart voor jullie met verf en inkt. Ik heb allerlei leuke stempels gepakt die voor mannen zou kunnen. Mannenkaarten vind ik altijd moeilijk. Maar deze ging als vanzelf. Gewoon smeren, inkten, allerlei masks tevoorschijn halen en voíla, een kaart is geboren. Deze heb ik gemaakt voor een neef. Hij is een half jaartje jonger dan Laura en gaat dit jaar voor het eerst naar Groningen, studeren. Eerst een jaar op en neer en daarna misschien op kamers. Dus vervoermiddelen is ie wel nodig.



Ik ben benieuwd wat ie van de kaart vind. Hij bewaart alle kaarten en creaties en dat maakt het zo leuk om iets te maken. 

Vandaag aan de poets en aan de wandel. De komende dagen is het mooi weer, dus gaan we daar nog heerlijk van genieten. Fijne week allemaal, geniet nog even van de Indian Summer!

Liefs Monique

17 opmerkingen:

Marja zei

Superleuke mannenkaart Monique!
Vind de mannenkaarten ook altijd moeilijker om te maken...maar deze is echt gaaf geworden daar is hij vast heel blij mee.
Wel leuk dat hij al je kaarten bewaart maakt het ook leuker om iets te maken.
Geniet nog van het lekkere weer deze week.
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Oh wauw deze is supergaaf. Dat zal je neef echt geweldig vinden. Wat leuk dat hij alles bewaart wat je maakt. Dat is dan extra leuk.
Lekker wandelen vandaag. Wij ook! Wat een bof. Weeronline zegt dat het volgende week freubelweer wordt, dus nog maar genieten inderdaad...

Irene zei

Geweldig drieluik, heerlijk die frisgroene kleur en dan al die enige stempels er op hoewel ik er van uitga dat hij op een heel andere manier in Gr gaat komen dan jij hier hebt afgebeeld hihi! Deze zal vast een ereplaatsje krijgen tot hij ook weer opgeborgen en bewaard wordt!!
Geniet nog maar even van dit super weer voor de "slechte tijd" er weer aankomt!!

xx Irene

Joanne kramer zei

Wauw! Wat is dit mooi! Knap hoor.
Nu nog heerlijk buiten genieten en voor minder weer heb jij een mooi alternatief in huis. groetjes Joanne

Scraptastisch zei

Wouw wat weer een effect en prachtig resultaat Monique! Heel mooi van kleur en samen met kraft een lekker stoer tintje. Enig dat hij je kaarten bewaard!
Voordat je op je nieuwe aanschaf tekeer ga...nu eerst nog maar lekker bewegen in de vrije natuur...wandel ze! Ik heb late vandaag en hou me dan altijd een beetje koest, want vanaf vanmiddag beweeg ik weer meer dan genoeg! Even duimen dat het morgen ook een mooie dag wordt en ik nog een daggie kan fietsen!
Fijne dag hoor...xx Gerie

Marjan zei

Mooie kaart, waarop lekker veel te zien is! Leuk ook dat je hem gepersonaliseerd hebt, dat maakt het krijgen vaak nog leuker! Ja hè, als je kaartjes bewaard worden is dat zeker iets waar we blij van worden, ik heb ook een paar van die mensen om me heen die dat doen.
Succes met je crosstrainer! En ik ga vanmiddag ook aan de wandel, lekker.

Daphne zei

Mooi hoor!!
Lekkere vrolijke, opvallende kleuren en de stempels passen er allemaal bij.
Ik ben ook met een mannenkaart aan het stoeien.....het lukt niet, Grrrr, zo frustrerend.

Margo zei

Dat is een heel geslaagde mannenkaart Monique ! En leuk dat je hem zo toepasselijk maakte !
Geniet van het wandelen want het is inderdaad prachtig weer !
Groetjes
Margo

Gerrina zei

Heerlijk toepasselijk en zo vrolijk met dat gave groen! Hoop dat je voorlopig nog lekker buiten kunt bewegen! Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk dat je neef alle kaarten bewaard. Deze zal vast eerst een mooi plekje krijgen want hij is echt gaaf. Mooie combi met het kraft en top zoals je de stempels, stencils en inkten gecombineerd hebt. Ik zie steeds iets nieuws ;P
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Heel leuk voor je neef, mooi gemaakt! En gaaf dat hij het bewaart, herkenbaar (lees morgen maar op mijn blog) :)
grz. Colien

Margreet zei

Supergave en toepasselijke kaart heb je voor je neef gemaakt, Monique!
Wijsheid komt met de jaren....dan moet ik toch al flink wijs zijn....LOL
Wat verstandig van je om een crosstrainer aan te schaffen!
xxx Margreet

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart is er geboren uit al je stempeltjes en verf !!
Daar gaat je neef wel heel blij mee zijn die is echt super .
Groetjes Doris

Willy zei

Wat een gave 'op maat' kaart! Leuk dit model en er is zoveel te zien, ik weet zeker dat hij in de smaak valt!

Annemarie en Merit zei

Wat een gaaf kaartje, heel leuk gemaakt!

Groetjes, Merit en Annemarie

Dora zei

Schitterend!

Hermien zei

Stiekem een beetje jaloers Monique, wat een mooi kunstwerkje laat je ons zien.
Ik ben daar niet zo goed in!

groetjes Hermien

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...